Pazar

Akay Gelinlik / Dream Koleksiyonu

|
Hola ! Güzel bir hafta sonudur umarım Kermitlerim :)

Bu aralar evlilik dünyasına ait önerileri bolca göreceksiniz ^_^ Mayıs gelini  olacak meleklerim Sevil&Özay için özel çalışıcam :) Yaz gelini olacaksanız hazırlıklarınıza artık başlamakta gecikiyorsunuz bile diyebilirim.Evet, biraz gerilim yarattıktan sonra gelinlik modelleri ile içimizi yumuşatan bir giriş yapalım.Yurt dışında popüler tasarımcılardan aşık olunası koleksiyonları ve internette şahane derlemeler var yayınlayabilirdim ama beğendiğinizde alma şansınızın olabileceği bir kaynakla başlamak daha iyi olur diye düşündüm.

Vücut tipine göre nasıl gelinlik seçilir bunları bir çok yerde okumuşsunuzdur.Bu bilgilere ekleyeceğim şudur  ki : popüler olan size yakışacak diye bir kaide yok boyunuza ve vucüt tipinize uygun bir seçim yaparsanız şahaneler yaratabilirsiniz.Popüler diye ayak uydurup komik duruma düşen çok gelin de bilirim .Düğün gecesi masaların en hit dedikodu konusu olan Gelinlik mevzusuna prim vermek istemeyiz değil mi :)?

Ve elbette  bol bol denemek en doğru yöntem neyin sizde iyi duracağı bazen süprizdir.
Biraz cesur olun farklılıktan korkmayın böylece doğruyu bulabilirsiniz  ama kendiniz olun! En önemlisi severek taşıdığınız bir şeyin ne kadar şık ve ışıltılı görüneceğini unutmayın ;)


Benim çok sevdiğim bir gelinlik markası olan Akay ile başlayalım.
Çok köklü bir firma her tarzı iyi yorumlamayı başarıyor. Dizilerde aşık olduğumuz bir çok gelinlikler onların eseri ^_^
Burada herkesin beğeneceği bir çeşit mutlaka vardır diye düşünüyorum diğer koleksiyonlarını bu hafta sizlere sunucam.

İyi seyirler :)

Benim favorilerim   2 , 15 & 20 numara :)
Bakalım hangileri sizin favoriniz olacak yorumlarınızı bekliyorum... :)

























































































18 yorum :

  1. Kuzum benim inan sana dicek kelime bulamıyorum... kalemine,yüreğine, emeğine sağlık meleğimmm (: İnan cok duygulandırdın ve mutlu ettin.Twitter'daki en büyük sansım senin gibi bir insanı tanımak oldu bana.Hep var ol kuzum...
    İnşallah en yakın zamanda Allahım bu güzellikleri giymeyi sana da nasip eder kuzucum.
    Boy 1.76 olunca... alt kısmı inanılmaz kabarık olsun istiyordum

    14'te güzelmiş ama gögüs kısmının altındaki sonradan eklenen o çiçekleri pek begenmedim.Bide straplez tehlike arz ettiğinden çok incede olsa askısı olsun istiyordum
    15numaraya bayıldımmmmmm ^_^

    akay gelinliği de kaydettim resimlerle birlikte adreslerinide aldım.Gelinlik seçerken mutlaka ugrayacagım yerler arasında (: Çok çok teşekkürler meleğim

    YanıtlaSil
  2. Ooi ne demek teşekkür etme lütfen keyifle yazıldı emin ol ^_^ Daha devamı gelecek :)

    Straplez konusunda çok haklısın güzel ama gece boyunca hoplama zıpmalayı düşününce aslında karlı bu sebeple 15 numara tam istediğimi yansıtmış çok zarif :)

    Güzel dileklerin için teşekkür ederim meleğim ben de sizin kadar tatlı bir çift olabilme şansını yakalarsam bir gün düşünürüm elbet ^_^ Nazar değmesin size..

    YanıtlaSil
  3. Canım baktım baktım bi daha evlenesim geldi kocacığım bana bi düğün daha yapar mı ki acaba :)

    YanıtlaSil
  4. Di mi Goncam ya :)) Nikah tazeleyin mamoşla ben nedimen oluruz ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla kuzu nedimeler süper ama düğün yapcak adam yok, siz evlenin de giyin bari bu güzellikleri :) bakmalara doyamam artik!

      Sil
  5. Oyy kuzum :) Beyler evlenince salıyorlar zaten hic bizi sasırtmaca yok nikahta hevesi aldık aldık ^_^

    YanıtlaSil
  6. ^_^ Şık ve sade bir yorum cidden uzun boylu bayanlarda süper durur bence.

    YanıtlaSil
  7. kermitim bende beğendiklerini beğendım desem :) giyecek arkadaşlara şimdiden mutluluklar diliyorum zarif modeller inanın çok daha kullanışlı kabarık olan o modeller her türlü sıkıntıya gebe haberiniz olsun :)

    YanıtlaSil
  8. Ayyy gerildim şimdi..Ben Haziran gelini olucam inş ve daha gelinlik beğenemedim :( sen bunları bol bol paylaşmaya devam et olur mu? bi de bunu okuyan herkes,benim gibi takıntılı ve mükemmelliyet illeti olan garibe bir dua buyrun ki bulayım artıkın.. :) Yazı çok güzel olmuş canım,ben de 14'ü hoş buldum.

    YanıtlaSil
  9. @Bedia çok güzeller di mi arkadasım:)İşte tecrübe konuşuyor bakalım biz nler dicez ilerde :)

    @Burcu ne demek bu hafta devamı gelicek :) Çok tşk ediyorum , destekçinim.

    YanıtlaSil
  10. :D Kermitim canım valla hiç öyle abartılacak bir gün değil bence zaten yaşarken yaşadığını anlamayacaksın şu anda kurduklarınızla kalacaksınız demedi demeyin:) hiçbirşey planladığınız gibi gitmez :) Cem Yılmaz gösterisinde anlatıyordu arkadaşlarından biri star wars temalı düğün yapmışda :D ışıklı mışıklı girmişler ama elinde ışın kılıcıyla el öpüyomuş :)))) hahahah aynı ona dönüyor iş :)) ben düğünlerden de cenazelerdende doğum günlerindende haz etmem :) gıcığımdır :)

    YanıtlaSil
  11. 3-11-14 -15 bayıldımmmm hepsineeee çok güzeller evlenesim geldi bunları görünce :) evlilik hazırlığı yapan bir çok arkadaşım var onlara söylüyorum bende kendimi avutuyorum:) çok güzel bir post olmuş emeğine sağlıkk

    http://jelibonunrenklidunyasi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  12. Di mi di mi :) Bizim de bahtımız açılır elbet :P Teşekkür ediyorum beğenmene sevindim.

    @Bedia bizi ufaktan soğutuyorsun bak nasılsa herk kızın kaderi biırak toz pembe takılalım yahu eheh

    YanıtlaSil
  13. 8 -14-15 bayıldıııııııııııım hatta kafamda kestim biçtim bide :)))

    YanıtlaSil
  14. Madem beğeniler arttı kızlar kalan koleksiyonu da yayına alayım ^_^

    YanıtlaSil
  15. Bu harika gelinlikler ile düğünümü yapmayı çok isterim :) Çok çok çok güzel modeller varmış ya :))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. : )) Evet Akay bu konuda çok marifetli umarum gönlünce bir gelinlik giyersin..

      Sil

Renk kattığınız için teşekkür ederim ♥