Çarşamba

Loreal Super Liner Extra Black Gloss

|

HOOLA !


Kusursuz çizgileri hayata uygulayamasak da bakışlara hapsetmek mümkün  Yazarınızın makyaj anlayışının ana temasının eyeliner rutini ile son bulduğunu tahmin etmek zor olmasa gerek böyle olunca . Bu yıl renk alternatiflerine geçiş yapsam da siyah çizgilerin tahtını sallamak mümkün değil benim için özellikle baskın ve formunu tüm gün koruyabilen türdense ...
Loreal super liner extra black gloss

İdeal tanımımı yakalayan ve favorilerimden biri olan ; Loreal super liner extra gloss için detayları not düşerek sıcak yatağımın yolunu huzurla bulabilirim o halde . 

Şık  ve sade tasarımı ile göz kırpan Loreal super liner iki versiyona sahip bu ambalajda : Carbon black ve ekstra black olmak üzere ... Koyu farlarla ilişkisi sıkı fıkı olan grubu carbon black versiyona transfer ederken extra black versiyon bize yeter diyenler benimle kalabilir . 
Gelelim detaylara ...


Lancome artliner için muadil gösterilen Loreal super liner , bu yakıştırmayı birebir benzeşen fırçası ile hak ediyor . Keçe yapısına tezat zamanla fırçasında bozulma yaşamadığınız için son damlasına dek keyifle kullanabiliyorsunuz . Oldukça sıkı bir formda kaliteli yapıya sahip aplikatörü ve buna ince ve kalın hatlar çizmenize olanak sağlayan şekli eklenince tadından yenmezler klubüne terfi etmeye hak kazanıyor zaten 💗 Düzgün çizgilere sahip olmak için ciddi efor sarfeden makyaj severler için de güzel bir ısınma turu niteliğinde olacaktır kullanım kolaylığı açısından .

Loreal super liner extra black gloss

Koyu olmayan likit formu çalkalayıp sürme aşamasını bitirdikten kısa bir süre içinde sabitlenen liner , tüm gün sizi yarı yolda bırakmayacak kadar da kalıcı üstelik gün sonunda yormadan çıkıyor ki en güzel yanlarından biri de bu kendi adıma . Renk baskınlığı olsun kullanım ve kalıcılık yönleriyle şans vermeye değer bir seçenek . Fiyatı 40₺ civarı ki indirimde yarı fiyatına edinmeniz çoğu zaman mümkün .

Duruşunu merak edenleri ise ; Kermit alemlerde instagram (tık ) galerisine alabilirim . Sizin favorilerinizi  bir köşeye not etmekte fayda var derim ayrıca ^^ 

Sevgilerimle 💋

9 yorum :

  1. Keçe uçlu eyeliner ararken bu yazı iyi geldi :) Kıl uçlu olanları da seviyorum ama bunlar çok daha rahat sürülüyor. Keçe uçlu tek bir tane denedim, 1 aya kalmadı kurudu. O yüzden başkaca bir deneyimim olmasa da, NYX Matte Liquid Liner en favori eyelinerlarımdan deyip seni de çok öperek bu yorumu bitiriyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maybeline keçe uçlu olanları almıştım renk renk şekline kanıp ama rengini zor veriyordu ve hemen kurudu :( Nyx'in sitesinden pore filler alacaktım onuda deniyim bi bahaneyle teşekkür ederim öpüyorum kocaman :*

      Sil
  2. Eyeliner'in en zor kismi aksam temizlemesi 😂 cikarmasinin kolay olmasi cok buyuk bir arti puan...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heheh haklısın düzeltme yaparken de avantaj sağlıyor böylece ^^

      Sil
  3. kıl uçluları kullanamıyorum, bu tip ürünlerin kullanımı daha kolay geliyor bana, sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. El alışkanlığı kazanıp ayırt etmeyenlere hayranım zaten bunlar benim de çok işime geliyor :D

      Sil
  4. Aslında çok yakışıyor sana ki canın istediğinde çok güzel çekiyorsun bence ^^

    YanıtlaSil
  5. Lütfeeeen... bana günlük, çok pahalı olmayan, fecii kaliteli bi cilt nemlendirici öneriiinnnn SİBEL

    YanıtlaSil

Renk kattığınız için teşekkür ederim ♥