Perşembe

FOREO LUNA Mini 2 Ürün inceleme

|

Hoola !
 
Bu başlığı atmayı fazlasıyla özleyen yazarınızın etrafını bunca zaman neredeydin soruları tatlıca sarmışken bu sorunun cevabını kahve eşliğinde başka bir içerikte bol dedikodu yaparak vereceğimin sözünü şimdiden not edebilirim ama deneyim günlüklerini bir an önce buraya not etmenin telaşı içerisindeyim öncelikli olarak çünkü size bir şeyler anlatmayı çok özledim...

Bir bakım blogu yazarı olarak zor olsa da itiraf etmeliyim ki sizlerden uzak olduğum dönemde bol çalışmalı ve yorucu dönemlerde yeri geldi öz bakımımı bile es geçtim hatta çılgınca çoğalttığımız kozmetik mezarlığının aslında ne denli gereksiz olduğunu bir kez daha etüt etmiş oldum bu döngüde. Hani "güzel yaş almak" diye bir deyim var ya ona ulaşan anahtar sağlıklı beslenmek ve cildinizi her daim temiz ve nemli tutup sadece ihtiyacı olan bakımı esirgememekten geçiyormuş aslında uygulayabilene...
FOREO LUNA Mini 2
Yorgun bir döngüde kendime çok vakit ayıramadığım için acil durum sinyali veren cildim söz konusu olunca, bakıma olan iflah olmaz aşkımı tozlu rafından kaldırıp keşfet ruhunun verdiği yardımla jelibon tadındaki sevimli renklerle göz kırpan minik bir sonik titreşim canavarını bakım dolabımın arteri olarak seçtim ve uzun soluklu maceramızın detaylarını sizle paylaşmak kaldı geriye..





İsveç dokunuşuna sahip olan FOREO LUNA Mini 2’den bahsedecek yazarınız çünkü her cilt tipine uygun haliyle sizin içinde çözüm faktörü olabilir. Medikal silikon yapısı ile kadife bir hisse sahip kabartmalı fırça yapısı ile kıl fırçalarla anlaşamayan cildim için güzel bir seçenek oldu zira hassasiyet eşiğimin yüksek oluşu ve alerjen yapım sebebiyle kılcal kanamalara kadar gidiyor durum bende dolayısıyla istediğim temizliği yakalamak için #Güzellikrutini için ekstra zaman ayırmak zorundaydım ki bu noktada yeni yardımcım günlük bir dakikalık nazik bir #bakımrutini ile durumu tembel ruhuma uygun hale getirdi zamandan tasarruf yaratarak.

Ön yüzünde yer alan ince temas noktacıkları benim gibi hassas ve normal ciltler için ideal olup arka yüzünde yer alan daha geniş yapılanmış temas noktaları ise yağlı ciltlere yardımcı olmak için tasarlanmış neşeli renk seçenekleri ile bakım aşıklarına göz kırpıyor. Derinlemesine temizlik benim için önemli bir detay çünkü tüm gün sahada çalışığ hava şartlarının her koşuluna uyum sağlarken bu git gelli grafikten en çok cildim payını alıyor . Hani şu serbest radikaller dediğimiz popüler zararlımız benim en muhatap olduğum etkenlerin başını çekiyor .



Resim yazısı ekle
FOREO LUNA Mini 2 yine tembel bünyelerin bayılacağı türden jest tadında bir kaç özellik daha barındırıyor bünyesinde. En eğlencelisi bir kere şarj edip aylarca o kaygıdan uzak kullanma olanağı sağlıyor olması. Örneğin benim LUNA'm üç aydır bana mısın demedi :) Bir diğer sevdiğim yanı ise; su geçirmeme özelliğinden dolayı duş altında kullanımı da mümkün kılıyor oluşu ki bu şekilde etkisini ikiye katlıyor gözeneklerin tam buhar etkisi altındayken geriye ışıltılı bir bitiş kalıyor.

Ciltsel etkileri asıl önemli olan yanı elbette bunun dışında bu deneyimin özeti benim için iki noktada yatıyor gözeneklere veda etmek ve fazladan uğraştığım temizlik rutini kozmetiklerini minimize etmek. FOREO LUNA Mini 2 kullanırken tek ihtiyacınız köpük ya da partikülsüz formda cildinize dost içerikli bir temizleyici yalnızca çünkü ölü deri ve hücrelerden o kadar güzel arındırıyor ki cildinizi sizi kozmetiğin size dikte ettiği adımları es geçip sadece arınmış bir cilde bakım maskeleri yapma lüksünü tanıyor. Cildi yorup yıpratmayan basit bir güzellik hilesi haline geliyor.


Nazik masaj etkisi sebebiyle onu göz kremimin emilimini arttırmak için temizlik rutini haricinde de kullanıyorum ki bunun için aslında bu görevi üstlenen başka ürünleri de olduğunu hatırlatmış olayım sitesinden incelemenizi tavsiye ederim örneğin göz bakımı için olan aparat Foreo iris ile rutinimin eksik kalan temel taşını tamamlamayı düşünüyorum.




Eski okuyanlar bilir ciltsel olarak en büyük kaygım gözenekler olmuştur her daim bu sebeple örneğin Benefit gözenek gizleyici baz bebeğimdir ama günün sonunda makyajı silip attığında maalesef yerinde durduklarını biliyorum dolayısıyla bu noktada aslında kendimi kandırmaya son vermiş oldu bu doğru seçim! Cildin genç kalabilmesi için ten makyajı ürünlerinden aslında mümkün olduğunca uzak durmamız elzem ama kişisel kaygı ve cilt problemleri bu lüksü bize pek tanımıyor derken aslında bu problemi yaratanın biz olduğumuzu bir kez daha anladım o sebeple yine altını çizelim sağlıklı beslenme ve doğru cilt bakımı rutini cildinizi yıpratmadan kendiniz için yapabileceğiniz en güzel gelecek yatırımı FOREO LUNA Mini 2 olabilir.

*Onunla aldığım yolda ten ürünlerine olan ihtiyacımı minimize edişi gözeneklerimi saklamak için kozmetik taktiklere artık ihtiyaç bırakmaması
*Günlük bir dakikalık basit bir masaj döngüsü ile güne başlarken ve bitirirken zaman cimrisi olmasına rağmen etkili bir temizlik ile sizi yormadan etkisini daimi kılışı
*Uzun süreli kullanım sağlayan şarj lüksü ve benim gibi günübirlik seyahati sık olan hatun kişilerin mayaj çantasına atılacak kadar kompakt ve pratik oluşu
*Duş esnasında kullanma lüksünü tanıyor olması
*Etrafımdan cildimin ne güzel olduğuna dair övgüleri alıyor olmam ( altında yatan sebebi çaktırmıyorum ama :D )
Benim onunla yolumun daimi olma sebepleri olacak. Cildinize kalıcı bir yatırım arıyorsanız cin fikirli inovatik bir bir o kadar sade ama etkili bir alternatif olarak not edebilirsiniz köşeye. Bakılınca tek eksisi fiyatı kesinlikle ama dönemsel kampanyalar ile markanın Türkiye iş ortaklığı yaptığı sitelerden ulaşılabilir bir araıkta yakalamanız mümkün . Aklınıza takılanları yorum bölümüne not düşebilirsiniz.

Sevgilerimle ^^





3 yorum :

  1. Güzel tanıtım için teşekkür ederiz

    YanıtlaSil
  2. sayfanızı yeni keşfettim ve yazılarınız çok hoşuma gitti inşallah uzun yıllar paylaşımlarınıza devam edersiniz ^_^ sayfama da beklerim profil resmime tıklayıp ulaşabilirsiniz :)

    YanıtlaSil
  3. Sitenizi yeni fark ettim...İnsana davet sitesine de beklerim, blog ailesi olarak daha çok geniş kitlelere yayılmak bizim elimizde...Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil

Renk kattığınız için teşekkür ederim ♥