Perşembe

Kermit ve Mamontenka'dan Hediyeler

|
                                                           KAPANDI
Kermit ve Mamontenka kafa kafaya verdik ve ne yapsak derken sevgililer gününe sayılı günler kala 5 takipçiyi hepimizin çok sevdiği bir marka ile şımartalım dedik : ) Kozmetikmarkalar.com  bu hevesimize sponsor oldu :)

5 ayrı kişiye aşağıda belirtilen hediyeleri göndereceğiz ve bu hediyelerden ikisini blog paylaşımı yapanlar kazanacak. 7 Şubat'da 00:00 da çekilişimiz sonlanacak : )

    29.5 TL değerinde Onarıcı Besleyici ve Koruyucu El ve Tırnak Bakım Kremi
    İncelemek için tıklayın

    65 TL Değerinde Nuxe Huile Prodigieuse Bakım Yağı 30 ml
    İncelemek için tıklayın

    18.5 TL Değerinde Nemlendirici ve Koruyucu Stick Dudak Kremi
    İncelemek için tıklayın

    33 TL Değerinde Nuxe Paris Eau Demaquillante Micellaire Aux 3 Roses 100ml (Temizleme Suyu)
    İncelemek için tıklayın

    33 TL Değerinde Nuxe Gül Yaprağı Yüz Temizleme Köpüğü 50 ml
    İncelemek için tıklayın


    Şartlarımıza geçmeden sponsorumuzu bilmeyenlere tanıtalım:2010 yılından beri faaliyet gösteren Kozmetikmarkalar.com bir OnlineEczanem.com kuruluşudur . Tüm sorularınıza yanıt alabileceğiniz müşteri yetkilisi ve güvenlik alt yapısı sağlam&kaliteli bir alışveriş platformu. Online dünyanın normlarını iyi etüd etmiş&bünyesine katmış bir alışveriş sitesi…

    Sıkça güncellenen fırsat kampanyaları ile bizlere ekonomik ve cazip teklifler sunmaktalar. Ve hal böyle olunca sitede bizim de çok sevdiğimiz kaliteli dermokozmetik ürünlerinin başında gelen markalardan NUXE kampanyası dikkatimizi çekti ve hediyelerimizi buradan seçtik.

    Kozmetikmarkalar.com Nuxe ürünlerinde %20 indirim kampanyasıyla yetinmemiş 2 ürün alımına şık bir paketle beraber yine sevilen Nuxe bal özlü el bakım kremini hediye olarak sizlere gönderiyor. Bu şık jesti kaçırmayın deriz ;) İndirime ulaşmak için şuradan buyrun  ;)

    NOT:Şartları yazdığı gibi yerine getirmeyenler elenecektir! Tek tek kontrol sağlanacaktır bilginize...

    Çekilişe katılmak için yapmanız gerekenler: 
    • Kermit ve Mamontenka'yı izlemeye almak.
    • www.kozmetikmarkalar.com' a üye olmak.
    • Bu takiplerde bulunmazsanız haklarınız geçersiz sayılacaktır .
    Artı hak kazanmak için yapmanız gerekenler: 
    • Kozmetikmarka'yı Twitter'dan takibe almak ve çekilişi bir sloganla Twitter'da paylaşmak (+1 Hak)
      NOT: #kozmetikmarka hashtagıyla birlikte
    • Kozmetikmarka'yı Facebook'dan beğenmek ve çekilişi bir sloganla Facebook'da paylaşmak (+1 Hak)
    • Çekilişi özgün başlıkla ve sloganla blog  sayfanızda fotoraflı tanıtmak (+2 hak ve ek 2 ürün kazanma şansı)
    NOT: Eğer izlemeye alırken hatayla karşılaşırsanız, isminizi yazmanız gereken yere hatayı yazabilirsiniz çünkü Friend Connect'de ara sıra izleme sorunları yaşanıyor.

    30 yorum :

    1. selam canım, belirttiğin siteyi izlemeye aldım. komzmetikmarkalara da üye oldum .başka bir şeye gerek var mı? ürünler harika umarım benim olurlar. tbgumus@gmail.com

      YanıtlaSil
    2. Blogunda kendi yorumunla özgün bir başlıkla yayınlarsan + 2 :)
      sosyal ağlarda beğenip paylaşırsan +2 daha hakkın olur zorunlu şartlar dışında . Yapmanı tavsiye ederim gerçekten ürünler şahane ;)

      YanıtlaSil
    3. Ekleme:

      + olarak firmanın Twitter sayfasını takibe aldım(undeniedhsbt)

      Sizi zaten takipteydim.

      Mention'lı duyurum:
      https://twitter.com/undeniedhsbt/status/295696321908707328

      YanıtlaSil
    4. ben de bloglarınızın bu sayede yeni üyesi oldum ve gerekli koşulları yerine getirdim.Burçak KOCAALP burcakmacodenizhan@gmail.com umarım benim olurlar.sevgiler

      YanıtlaSil
    5. merhaba,
      sizleri takibe aldım ancak www.kozmetikmarkalar.com a üye olamıyorum :( üye paneli yok yada ben mi beceremedim. bir de kozmetikmarkalarblogspot var acaba o mu?

      YanıtlaSil
    6. @undenied ekledim belirttiklerini teşekkürler, iyi şanslar.
      @burçak iyi şanslar .
      @meral şu adresten gidip üye olun lütfen aksi halde geçersiz saymak zorunda kalırız hakkınızı herkes bu şartları yerine getiriyor çünkü :(

      https://www.kozmetikmarkalar.com/yeniuye.asp

      YanıtlaSil
    7. Seelaaam :) Nuxe yağ için nasıl deliriyordum anlatamam, bu çok güzel bir fırsat oldu :)
      İkinizin de bloğunu Rimelli Kız olarak takipteyim.
      Siteye ise alisverisegidiyoruz@hotmail.com ile kayıt oldum. Aynı adresten bana ulaşabilirsiniz.

      Sevgilerle ..

      YanıtlaSil
    8. Gönlünce olsun arkadaşım dilerim ki ^_^

      YanıtlaSil
    9. Tekrar bir göz atıyım dedim,mamonteka'yı takip etmemişim.
      Hemmen takibe aldım,formu tekrar gönderdim.

      Sevgileer.

      YanıtlaSil
    10. Teşekkürler , dilerim herkes eksiklerini tamamlar senin gibi :)

      YanıtlaSil
    11. bende formu gönderdim umarım olmuştur.
      bu arada banada beklerim :)
      http://ugurbocegimmutfagi.blogspot.com/

      YanıtlaSil
    12. katıldım her 2 arkadaşımın formunada :) umarım sanslı olurum benim blogumada beklerim :)
      birojediyari.blogspot.com

      YanıtlaSil
    13. İstediklerinizin blogum aktif olmadığı için blog dışındakilerin hepsini yaptım bol şans hepimize sizede kolay gelsin blog işi zor iş ;)

      YanıtlaSil
    14. Tüm mecburi şartları ve tüm ekstra şartları yerine getirdim. Bir tek blogum yok ama blog hazırlıklarım tüm hızıyla devam ediyor. En kısa zamanda benim de bir blogum olacak. Hediyeler de blogunuz da çok güzel. zaten onlineeczanem de alışveriş yaptığım bir site. Herkese bol şans...

      YanıtlaSil
    15. @didem teşekkür ederim katılımın için , olmassa şansınıza küsmeyin daha güzellerini hazırlıyoruz sizin için :))

      @incites teşekkür ederim :) Zor ama sizlerin yorumları ve katılımları bizi mutlu ediyor ve unutuyoruz yorgunlukları ^^
      @Parisien Teşekkür ederim ^^
      @Çağla çok sevindim düşüncülerine ^^ Seni de bekleriz blog dünyasına katılımın için teşekkürler ..

      YanıtlaSil
    16. merhabaaaaaa :)
      tüüüüm şartları yerine getirdim umarım şans benden yana olur :)

      bu ürünler bize değer kazandırır :D

      neslihanozkan.ak@gmail.com :)

      YanıtlaSil
    17. şartlar tmm
      daha önce form doldurdum
      http://zoomlabakalim.blogspot.com/

      YanıtlaSil
    18. Negüzel ürünler bunlar satın alacagım bi ürünü araştırırken buldum blogunu sevdim hemen takibe aldım zaten baktım bide çekiliş var şansım olmasa da katılayım dedim. Şayat bişiyler yazmaya başlayabilirsem ben de beklerim bloguma=))

      YanıtlaSil
    19. Bunlar harikaaa sizi tebrik ediyorum kendime de şans diliyorum :)
      ikinizinde takipçinizim.siteye üye oldum.twitterda da duyurdum sitenin adıyla.
      https://twitter.com/rengarenkyakamz/status/298145906728005632

      rengarenkyakamoz@gmail.com

      YanıtlaSil
    20. @Neslihan hoş geldin bol şanslar dilerim.
      @Oğuz teşekkür ederim katılımın için.Bol şans:)
      @Denemeden bilemezsin çok mutlu oldum yazdıklarına:) Ne iyi etmişsin hoş geldin , sen yaz gelmesi bizden :)

      @Rengarenk yakamoz teşekkür ederiz çok bol şans dileriz:)

      YanıtlaSil
    21. ben de katıldım...Nuxe yağlarını çok beğeniyorum..el kremini özellikle merak ediyorum..herkese iyi şanslar :)
      http://trendyandfriendly.blogspot.com/2013/02/nuxe-urunleri-kazanmak-icin-son-4-gun.html

      YanıtlaSil
    22. merhaba canım:))
      bütün paylaşımlar tamamdır:)sıra beklemede...

      sevgilerimle..

      YanıtlaSil
    23. Kızlar hoş geldiniz , iyi şanslar dilerimm :))

      YanıtlaSil
    24. bütün şartlar tamam sanırım.eksik bir şey kalmamıştır umarım

      YanıtlaSil
    25. formu önceden gönderdim ama bir de buradan yazayım:)mail için teşekkürler;)

      yengecbacagi@gmail.com

      YanıtlaSil
    26. Ben de gelebildim sonunda:)
      Zaten bloglarınız izlemede arkadaşlarım,
      Blogumdaki ilk çekiliş haberi de sizindir,şans getirir umarım:)
      http://makeupstyler.blogspot.com/2013/02/kermit-ve-mamontenkadan-dermokozmetik.html

      Şartlara gelince twitterdan takiptir,hashtag'dir,duyurmadır yapıldı.
      Bahsi geçen siteye de üye oldum,ad soyadım üzerinden ama mail adresim blogumun adresi artık oradan çıkarırsınız:D

      Başkaaa,bir tek facebook üzerinden olanlar eksik kaldı ama zaten çıksa bunlarla da çıkar diyerek yorumumu sonlandırıyorum,
      katılan herkese selam ediyorum.
      :)

      YanıtlaSil
    27. @Hoş geldin , şans seninle olsun ;)))

      YanıtlaSil
    28. vaktini kaçırdımm :) tühhh
      bol şanss katılan herkese harika ürünler ;)

      YanıtlaSil

    Renk kattığınız için teşekkür ederim ♥