Pazar

En Hızlı Saç Uzatma Yöntemleri

|

HOOLA !


Hafta sonu Kermyleri neler yapıyorsunuz ? : )
Hava nasıl güzel ! Güneş iliklerimize dek hissediliyor artık ... Hıı güneş kremi sürmeden o güneşe çıkanların yüzünde lekeler olsun diye beddua edip saçlarımı uzatmam gerek hede hödö tarzından bir çok cümleyi duyar olduğumdan bir tüyo geçelim dedim bloga :)Sonra kendimle ilgilenicem malumunuz Pazar : )

Mevcut canlı saç köklerini güçlendirmek , onları korumak bizim elimizde fakat doğru beslenmiyor ve vitamin eksiklikleriniz mevcutsa zaten iş fazlasıyla yavaşlamakta .Önce bir doktora danışıp sonra dış takviyelere geçmek faydanızadır diyerek acil çözüm içeren bir kür var bu yazıda diye müjdemi vereyim.

Kaynak : Google görsel         

Abi Kermitin  düğününe üç ay kalmıştı ve ben kuaför gazabına uğradığımdan saçlarımı omuz hizasına yakın küt kestirmek zorunda kalmıştım yanma faciasından.Tahmin edin krizlere girişimi : ) İnternette çılgınlar gibi saç uzatma yöntemleri ararken bulduğum bir tarifin çeşitli versiyonları arasından bunu denemeye karar verdim ve işin sonunda yüzü gülen taraf biz olduk kardeşimle birlikte uyguladık! Gelelim malzemelere ve nasıl yapıldığına ...


 Malzemeler :
*1 çay bardağı sığır iliği
*1/2 çay bardağı zeytinyağı
*1 tatlı kaşığı badem yağı
*1 tatlı kaşığı hint yağı
*1 tatlı kaşığı hindistancevizi yağı  ( Hindistan cevizi yağının faydaları oku )
*1 bemiks ampul


Kemik iliğini kasabınızdan gidip rica edeceksiniz hazırlıyorlar .. İliği benmari usulu eritip süzerek cam bir kaba alıyoruz ve hızlıca kalan malzemeleri karıştırarak ekliyoruz zira çabuk donan bir yağ .Kokusu biraz rahatsız edebilir dilerseniz menekşe yağı damlatabilirsiniz...Saç diplerinizden başlayarak tüm boylara yediriyoruz.Ben boya fırçası ile  tutamlara ayırıp sürerek tüm saça nüfuz etmesini sağlıyorum.Hafif bir friksiyon şeklinde masajın ardından streç film  yoksa bone ile sarıp fön makinesı yardımıyla 1-2 dakika ısı verdikten sonra 1.5 saat bekletiyoruz ya da en az 45 dakika!

İçerdiği ilik sebebiyle epey koyu bir yağ karışımı elde ettiğimizden yıkaması biraz zahmetli olacaktır defalarca şampuanlamak da iyi bir şey değil sonuçta ama bunun da çözümü var  :) Saçlarınızı su ile arındırma işlemine  girmeden önce sadece şampuanla saçımızı köpürtüyoruz ardından su ile biraz daha köpürtüp sonra rutin yıkama işlemine geçebilirsiniz . Hatta arındırıcı şampuanları da tercih edebilirsiniz bu tarz işlemler sonrası epey kurtarıcı oluyor benden söylemesi...Arındırdıktan sonra saçınızda herhangi bir koku kalmıyor gönlünüz rahat olsun.

Kürü  İlk ay haftada bir kez, ikinci ay 2 haftada 1, üçüncü ay ise ayda 1 kere uygulayın Üstelik saçlara süper bir parlaklık veriyor  hasarları tamir edip koruyor uzamanın yanı sıra : ) Etkisini ise üçüncü ayda rahatlıkla fark edebilirsiniz :)
Sigir iligi kuru
Ben üç aylık uygulama sonrası bu sonucu aldım omuz hizasına yakın küt kesilmiş saçlarımda üstelik kuaför gazabına uğramış yanmış halinden eser kalmadı üzerine boya geçmeme rağmen <3

İlk haftalarda ölmek üzere olan saçlar kendisini atacaktır endişelenmeyin sonrasında yeni gelen saçların keyfini çıkarın.Sonuç veren bir ev bakımı! Çok acil saç uzatma çözümü arayanlara en zahmetli ama en güvendiğim önerimdir. Randıman almayı istiyorsanız belirttiğim gibi ve süreye sadık kalmalısınız ki sonunda bana teşekkür edebilesiniz :P " Miskinim ama ben ! " diyenler için başka önerilerimin bulunduğu yazılarıma göz atarak kendinize uygun olanı seçebilirsiniz .




Sevgilerimle ^^




201 yorum :

  1. Saçınız kaç cm uzadı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tumtum söylediğim gibi ölçmedim cm bazında ama omzuma yakın küt saçlarım omuzlarımdan aşağı bir karış uzadı : )

      Sil
  2. Kuaforlerde ılık ilik bakimi yapilmakta zaten ama ben kokusuna dayanamam diye ic denemedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa kuaförde öyle bir bakıma hiç denk gelmedim iyiymiş :)
      Kokuya karşı çok hassasım ben çok rahatsız edici değil ama güzel de değil kokuyu absorbe etmesi için lavanta yağı damlatanlar varmış hatta dezenfekte maksatlı da işe yarıyormuş çekinenlere not olsun ^_^

      Sil
  3. Bana zahmetli gözükmedi açıkcası sadece ilik tiksindirici geldi :) Bende saçımı kendim kesmeye kalkmıştım eskiden,sonuç felaket olunca kuaför neredeyse kazımak zorunda kalmıştı,o zamanlar eczacı bir tarif vermişti. Organik şampuana doğum kontrol haplarını toz haline getirip katmak. 3 ay sonunda saçlarım omuzlarımın altındaydı,herkes postiş taktığımı zannetmişti :) Yani haftada 1 cm vs değil ayda yaklaşık 7-8 cm lik bir uzama olmuştu : ) Yalnız kullanırken dikkat etmeli yüzümüze değdirirsek sakallı şaziye gibi gezmemiz de muhtemel. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heheh sakallı şaziye iyiymiş :D
      Tarifin ciddi derecede orjinal hiç duymamıştım daha önce Uzunkirpik'cim : ))
      Doğum kontrol hapı kimyasal sonuçta cesaret edibilir miyim edemem.Hak veriyorum bana da başta tiksindirici geldi ama bildiğimiz katı yağ kemiğin içinden çıkan ayy her şeyimiz eziyetli ya bakımlı olmak ne zor :P

      Sil
    2. Ben de cok duydum dogum kontrolu.ama evet kimyasal oldugu hic kullanmaya cesaret edemedkim.eczacin yan etkenlerinden zararindan bahsetti mi hic veya sen herhangi bisey farkettin mi

      Sil
  4. her kızın rapunzel olma hayali vardır hayatında bir kez en azından:) bu maskeyi çok gördüm ama denememiştim hiç madem sonuç aldınız yapıp sonuçları yazıcam buraya söz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel söyledin Merve :)
      Teşekkür ederim yorumun için sonuçlarını mutlaka bekliyorum ^_^

      Sil
  5. Teşekkür ederim adaşım çok çok ^_^ Saç bakımı konusunda ev kürlerine her zaman varım
    bakım sonrası saçımın halini koysam iyi olacak gerçekten böylece yazı tamamlanmış olur önerin için muck ^_^

    YanıtlaSil
  6. Sarimsak ve zeytinyagi cok uzatmisti acaip inatci uzamayan saclarimi..kermitim ilik mi yaaaa ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet senin kür süper bak ^_^
      İlik be canım vallahi öyle hihih : ))

      Sil
    2. Ama deniycem tatlisi..ilik mi yaaa :pPp

      Sil
    3. değmesin yaglı boya bişey sorcam lütfen bana yardım edin sarımsak ve zeytinyagını nasıl kullanıyoruz acilll. lütfeennnn !!!!

      Sil
  7. Senin yöntemi okuyup heveslenmiştim üstüne nimo blogda benzeri bir tarif görünce iğde sarımsak ve zeytinyağı karışımı beklettim tam üç ay bu hafta yeni başladım güzel sonuç alırsam yazarm buralara şimdilik memnunum ^_^
    İlikk :D

    YanıtlaSil
  8. Maşallah canım saçların harika :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim o senin güzel bakışın ^_^

      Sil
  9. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yukarıda gayet "net" yazıyor benim uygulama aralığım, okuduysan...

      Sil
  10. herşeye varım da o bemiks ampül ün kokusu saçtan çıkmıo ya :(( çok berbat bir koku saç derine işlio resmen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok yahu sarımsak kokusu hariç hiç bir şey işleyip kalmıyor arındırıcı şampuan kullanmalısın ;)) Hiç uymaz diyorsan evigen ampul de aynı işi görüyor ;)

      Sil
  11. ben kokmasina raziyim hele bi uzasin)))

    YanıtlaSil
  12. baska etkili maske bilen varmiiii,saclarim feleket gec uzaniyor yardima ihtiyacim var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başka tarifler ile tavsiyeleri genişleticem bu hafta Aysu ilgine teşekkürler.

      Sil
    2. Ben zeytin yağı badem yağı ve çamur terebentin denedim iki üç ayda omuzlarımdayken belime kadar uzadı ama maalesef bana yakışır sandığım için röfle yaptırdım ve galiba çok mafettim saçlarımı bu yüzden kestirdim ama küt iken ikinci ayda omuzlarımı geçti ben çok memnunum size de tavsiye ederim

      Sil
    3. Çam terebentin mi yoksa doğrusu okudum

      Sil
  13. Merhaba ben 18 yaşındayım saçımın uçlarına gölge yaptım ve açıcı kullanma dediğim halde kullandı haliyle çok açıldı bide sadece 1 parmak kalınlığında saçımın tepesinede gölge yaptı ben eve gittim ve 1 saatlik ağlamam sonrasında(saçım çok çirkin çünkü)sinirden o sarılığı kestim ama sonra kafamın tam tapasinde 1 parmak kalınlığında nerdeyse yuvarlak bir boşluk oldu ve şuan panik halindeyim ne önerirsiniz lütfen acilen cevap yazın annemin kesme işinden haberi yok.. ;(

    YanıtlaSil
  14. Merhaba ben 18 yaşındayım saçımın uçlarına gölge yaptım ve açıcı kullanma dediğim halde kullandı haliyle çok açıldı bide sadece 1 parmak kalınlığında saçımın tepesinede gölge yaptı ben eve gittim ve 1 saatlik ağlamam sonrasında(saçım çok çirkin çünkü)sinirden o sarılığı kestim ama sonra kafamın tam tapasinde 1 parmak kalınlığında nerdeyse yuvarlak bir boşluk oldu ve şuan panik halindeyim ne önerirsiniz lütfen acilen cevap yazın annemin kesme işinden haberi yok.. ;(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba , Aysel. Öncelikle geçmiş olsun.Yazdıkların çok net değil ama anladığım kadarıyla kuaförde saçlarına balyaj yaptırmak isterken sonuç hüsran olmuş.Hem uçlara hem saç boyuna(saç diplerine 1 parmak yakınlığından kastettiğin) balyaj yapıldı doğru mu?

      Eğer daha doğru anlatırsan sana daha doğru bir çözüm önerebilirim...Saçlarındaki bu boşluk kesim sonrası mı oluştu yoksa balyajın etkisi ile kendiliğinden bölgesel bir dökülme mi yaşadın hangisi?

      Sil
  15. Ben saçıma aşırı düşkünümdür ve mahfolduğunu görünce ağlama krizi ge.irdikten hemen sonra kafamın tepesinden bir buçuk parmak kalınlığındaki sarı tutamı kestim..haliyle tepede bir boşluk oluştu nerdeyse yuvarlak .. ağlamak istiyorum ne yapacam bilmiyorum... ;((
    işte resmi :

    http://n1309.hizliresim.com/1f/3/s73wz.png

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En fazla tarama şekli ile kamufle edebilirsin tatlım yapacak br şey yok uzatana kadar sabır :( Bakım ile hızlandırabilirsin vitamin takviyesi dene derim hatta :(

      Sil
  16. Merhaba, bir şey sormak istiyorum. 3.aydan sonra ayda bir olarak devam mı ettin yoksa kürü bitirdin mi, ne kadar süre ile devam edilmeli?

    Yazı ve kür çok güzel olmuş, eline sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle çok teşekkürler : ))

      Güzel bir soru sormuşsun ... Ben istediğim sonucu aldıktan sonra toplamda 3 ay daha ayda bir kez daha olmak üzere devam ettim.Ve sonrasında epeyce ara verdim ayrıca ince telli saçlar daha çabuk yoruluyor bu sebeple yağ bakımını da dozunda tutmak gerekli. Hatta 3 aylık kürü tamamlayınca daha farklı bir küre geçebilirsin malum bu epeyce zahmetli ama verdiği sonuç gerçekten tatmin edici diyebilirim naçizhane ^_^

      Sil
  17. inşallah olur çünkü ben de saçımı kışın kestırdim hiç uzamadı

    YanıtlaSil
  18. Öncelikle selam yazınız samimi olmuş ama ben saçımı kestirmiştim (omuz altı) şimdi göğüsün altına kadar gelmekte bu söylediğiniz kür çok zahmetli önerebileceğiniz başka bir şey bulunmaktamı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba teşekkür ederim. Sitede aynı kategoride başka yazılar var arşivde bulabilirsin ya da arama kutusuna sorgulatman yeterli : )

      Sil
  19. iyi geceler benim saclarim cok cansiz cinko eksikligim var dogustan minoxill sprey ve bi sampuanla cinko hapi iciyorum turp suyuyla yumurta sarisi denedim birazdan yikicam korkuyorum cunku hic yok savlarim neredeyse bide kimyasal takviyede gordugum icin bisey olur mu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir şey olmaz dert etme : ) Ama yumurtalı maskeleri ben çok tavsiye etmiyorum hint,zeytin ve argan yağı kullanabilirsin zaten takviye ile desteklediğin için sonuç alman kolaylaşır.Minoxil ilk etapta kurtarıcı ama bırakınca etkisi bitiyor o sebepten beslemene dikkat et mutlaka , sevgiler : )

      Sil
  20. Merhaba:) bende saclarima cok düskünüm arkadasim yeni kuaför meslegine basladiginda sacimi boyadi ve boyarken sacimin ön kismi yandi ilk basta ciddiye almadim ama sonradan orada sacimin artik cikmadigini fark etdim:(
    ve simdi aciklik var :/ morelim cok bozuk, acaba önerecek birseyiniz varm saclarin tekrar cikmasi icini?
    Simdiden tsk ederim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Priorin şampuan ve tablet. Kimyasal değil kız kardeşimin çok az saçı vardı ikisini beraber kullandı hem dökülme durdu hem de yeni saçları çıktı. benim de çok dökülüyor son zamanlarda sadece tableti ni aldım hemen etkisini gösterdi

      Sil
  21. Merhaba:) bende saclarima cok düskünüm arkadasim yeni kuaför meslegine basladiginda sacimi boyadi ve boyarken sacimin ön kismi yandi ilk basta ciddiye almadim ama sonradan orada sacimin artik cikmadigini fark etdim:(
    ve simdi aciklik var :/ morelim cok bozuk, acaba önerecek birseyiniz varm saclarin tekrar cikmasi icini?
    Simdiden tsk ederim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba , öncelikle geçmiş olsun :/
      Dermatoloji uzmanına danışıp zarar görmüş saçları yeniden çıkaran spreylerden edinebilir ve evde zeytin yağı sarımsak kürü ile destekleyebilirsin.Sevgiler ♥

      Sil
  22. yağmur melis03 Kasım, 2013

    benim saçlarím belime kadar ama ben biraz daha uzamasínı istiyorum ve bunun için kolay bi yöntem varmı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sıcak makas kesimini denemelisin iyi bir kuaförde : ) Ben çok faydasını gördüm !

      Sil
  23. Dökülmeyi - kırılmayı önleme ve bakım konusunda güvenerek kullandığım tek bir ürün var. Restorex speed&long serisi. Çok memnunum. Zaten şampuan olarak her saç tipine özel ürünleri var. Kullandığım günden bu yana saçımda ne elektriklenme, ne kırılma nede dökülme var.Bakım konusunda birebir. Kel kalmaktan kurtuldum desem yeridir. saçın Çabuk uzamasını sağlama özelliği gerçekten doğru.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç bir şampuan saç çıkarmaz ki viral reklamınızı lütfen kadın forumlarında deneyin :) Sevgiler !

      Sil
  24. benim saclarim uzun tesekkurler

    YanıtlaSil
  25. Sacim hemen uzasinn

    YanıtlaSil
  26. sacim ince telli ve kiriliyor cok gec uzuyor hemen uzamasini istiyorum ne yapmaliyim yardim edin bana lutfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sülfatsız organik bir şampuan , sıcak makas uygulaması (yoksa ara makas atmadan iyi kesim yapan bir kuaför) , bakım yağları : ) Ve ... SABIR :)

      Sil
  27. yazdıklarım neden yayınlanmıyorr

    YanıtlaSil
  28. merhabalar ben Neslihan konuya nasıl başlamam gerek bilmiyorum kafam allak bullak oldu her yerde saçma sapan yazılar hangisine inanacağım bilmiyorum tesadüfen size denk geldim iyiki de denk gelmişim yazılarınız çok samimi geldi bana 4 buçuk ay sonra abimim düğünü var ve ben saçlarımın hem gürleşmesini hemde biran önce uzamasını istiyorum saçlarım ince telli ve cansız ve ben sizden nasıl bir karışım yapıp nasıl kullanmam gerektiğini öğrenmek istiyorum lütfen bana yardım edin cevabınızı sabırsızlıkla bekliyorum iyiki varsınız bizi kararsızlıktan kurtarıyorsunuz size güveniyorum ve biran önce bir seylere başlamak istiyorum hersey için tesekkürlerr

    YanıtlaSil
  29. merhabalar ben Neslihan konuya nasıl başlamam gerek bilmiyorum kafam allak bullak oldu her yerde saçma sapan yazılar hangisine inanacağım bilmiyorum tesadüfen size denk geldim iyiki de denk gelmişim yazılarınız çok samimi geldi bana 4 buçuk ay sonra abimim düğünü var ve ben saçlarımın hem gürleşmesini hemde biran önce uzamasını istiyorum saçlarım ince telli ve cansız ve ben sizden nasıl bir karışım yapıp nasıl kullanmam gerektiğini öğrenmek istiyorum lütfen bana yardım edin cevabınızı sabırsızlıkla bekliyorum iyiki varsınız bizi kararsızlıktan kurtarıyorsunuz size güveniyorum ve biran önce bir seylere başlamak istiyorum hersey için tesekkürlerr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neslihan , yanılmıyorsam bana mail atmıştın ve cevap yazmıştım bu konuda sana ama aklına takılanlar varsa hala bu konu biraz uzunca : ) İletişim kutusundan ulaşabilirsin,sevgiler.

      Sil
  30. internetten pek anlamadigim icin nasil iletisime gececegimi bilmiyorum sulfatsiz organik sampuan demisin onu anladim kullanican yukardaki ilikle olan tarif gibi banada bi karisim soylesende uygulasam kafayi yiycem psikolojim bozuldu kac gundurde seni rahatsiz ediyorum kusura bakma ne yapmaliyim lutfen yardim et biran once biseyler yapmaliyim sevgiler

    YanıtlaSil
  31. Mrb. Bu uyqulama 3 ayysonra bitiyomu yoksa tekkrar ayni zamanlamada uyqulamaya dewam ediyomuyuz ? Yada ne kadar ara wererekk dewam edicez ? Ayrica iliqin sac uzattiqinni duymustum ama yiyerek :) bide boyle deneyelim bakalim bilqilendirirseniz sewinirim

    YanıtlaSil
  32. tatlı badem yağı olur mu acaba ?

    YanıtlaSil
  33. Yılan Yağı, Isırgan Otu Yağı,Badem Yağı, Yarım Çay Bardağı Çok Demlenmiş Çay . Karışımı : Bu 3 Yağlardan 5 er Çay Kaşığı Kullandığınız Şampuanınıza ilave edin Ardından Yarım Çayı Üzerine ilave ederek iyice Karıştırın . Ve Kullanıma Başlayın HAFTADA 2CM UZAMAZSA BEN BU İŞİ BIRAKICAM :) Güle Güle Kullanın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deneyen var mı?

      Sil
    2. Gamze Erol21 Mart, 2016

      Ben denemek istiyorum saçlarım omuzumdan 2-3 cm assagida oyle cokta kisa sayilmaz tam sevdigim boyutta ama uzatmak istiyorum seneye kadar simdi ben bu yaglardan olusan karisimi uygularsam saclarimi nasil arindiricam yagdan yagli sactan nefret ederim bi caresi varmi acaba veya yagli duruyomu sac ariniyor mu yagdan

      Sil
  34. mrhba selami bey yazdiklarinizi yeni gordum okudum ve uygulamak istiyorum saclarimin biran once uzamasini ve gurlesmesini istiyorum ne yapacagimi bilmiyorum d.k.hapini sampuanin icine koydum suan onu kullaniyorum bununla birlikte kullansam olurmu yardim edin lutfen tesekkurler

    YanıtlaSil
  35. merhaba ben daha önce saçlarımı bir kuaförde kestirdim ve saçım uzamıyor yaklaşık 8 aydır aynı boyda.. ne yapmam gerekir :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İllaki uzamıştır , ara makas vs attıysa belki farkında olamassın.Ama bir gerçek var ki herkese emanet etmeye gelmiyor saçı :( Küstürmüş olabilirsin ... Bence yeni bir kuaför bul kendine şöyle kırıklarını temizlet ve uzatıcı kürlerden biri ile başla uzatmaya birde sana hazır maskelerden öneririm Giovanni , Down under vs Gratiste bulman mümkün.Hindistan cevizi yağı alabilirsin Doa kozmetikten ya da tek başına maske olarak kullanırsan hem dökülme problemin varsa yi gelir hem güzel uzatıyor. :)

      Sil
  36. Merhaba, benim saçlarım çok uzundu sıkıldım kesdim, şimdi eski resimlerime bakıp ağlamak istiyorum))) fön çekmekten saçlarım yanmış durumda uzamıyor napıcağımı bilmiyorum, yardım edermisiniz?)

    YanıtlaSil
  37. Merhaba , fönün etkilerini gidermen için hayatından fönü çıkarmaktan başka şansın yok ilk olarak. Sonrasında yapman gereken tüm kırık ve yanıkları kestirerek ardından yıpranmış saçlara özel s.o.s maskeler ile desteklenmen gerekir ... Sonrası için mail atabilirsin iletişimden işin içinden çıkamazsan.Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. - Dediklerini uygulamış durumdayım, s.o.s maske derken ne kast etdin ürünlerin isimlerini söylermisin lütfen...

      Sil
    2. Şuradaki seri seni kurtarır kesinlikle .. Daha önce yanan saçlarımı Matrix kurtarmıştı benimde.Memnun kalırsın:)
      http://www.kozmotek.com/index.php?route=product%2Fsearch&search=keratin+dose

      Sil
    3. Çok tşk ederim, mutlaka deniycem)

      Sil
  38. merhaba ben 16 yaşındayım ve saçıma bir hevesle kahkül kestirdim ama kuaför sağolsun çok kısa kesti ve bana yakışmadı toplasam tel tokayla toplanmıyo bile dik dik oluyor çabuk uzmasını istiyorum fakat ben bu yazılan malzemeleri bulamam daha kolay bi şekilde nasıl uzatabilirim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sinemaki kürü ile beraber bir doz "sabır" tavsiye edebilirim ancak : )

      Sil
  39. Merhabalar kürü yeni farkettim uygulamaya basladim.fakat iligin hepsi tsmamen erimiyor.erimeyenleride de karistiracakmiyiz yoksa sadece iligin yagini mi alacagiz.uzamayi ne zaman fark etmeye baslariz.birde bu kuru uygularken sinameki kurunu de uygulasak bir sikinti olur mu cok soru sordum :-) simdiden tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba , Duygu : )
      Rica ederim keyifle yanıtlıyorum dilediğin kadar sorabilirsin :D
      İliğin sadece eriyen kısımlarını eklemelisin karışımına cam kaba alırken süzersen hatta iyi olur.Kür üç aylık sonrasında farkı mutlaka görürsün.Sinameki ile bir arada hiç denemedim ama bence ilik kürünün ikinci ayına geçtiğinde aynı anda sinamekiyi uygularsan saçların için daha az yorucu olur.Çok bakım da iyi değil ters tepebilir .
      Sevgilerimle.

      Sil
  40. merhba sacim cansiz we cok sonuk gozukuyo parlakligini kaybetti bunun icin nasil bi karisim yapabilirim yardim ederseniz sewinirim tskkrlr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba , saç tipini ve boyalı/boyasız vs gibi şeyleri ekleseydin kendimce bir öneride bulunabilirdim ama böyle çok havada bir öneri olur.Sevgiler

      Sil
  41. merhabalar,öncelikle şunu belirtmek isterim internette okuduğm herşeye inanmam ama yazılarınız ve gelen yorumlar çok güven verici tebrik ederm.. benm şöyle bi problemim var ben ilik bulamıyorum :( kasaplara soruyorm ilik var mı diye "ilik mi?" diyip bön bön bakıyolar :( sığır iliği filan diye okudum diğer sitelerde ama ayrıca bişey belirtmem gerekiyo mu kasaptan isterken bilemedm :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba , çok teşekkür ederim öncelikle güzel sözlerin için.Elimden geleni paylaşıyorum.
      İlik diyince anlamsız bakan kasabı tebrik ettim , emin miymiş kasap olduğuna :D ? İlik , kasapta günün her saati bulunan bir şey değil önden söylemen gerekiyor çoğu zaman . Kemiği kırıyorlar içinden çıkan yağ kütlesi var onu veriyorlar . Dilersen başka kasapları dolaş illaki bulursun.

      Sil
    2. Merhaba , çok teşekkür ederim öncelikle güzel sözlerin için.Elimden geleni paylaşıyorum.
      İlik diyince anlamsız bakan kasabı tebrik ettim , emin miymiş kasap olduğuna :D ? İlik , kasapta günün her saati bulunan bir şey değil önden söylemen gerekiyor çoğu zaman . Kemiği kırıyorlar içinden çıkan yağ kütlesi var onu veriyorlar . Dilersen başka kasapları dolaş illaki bulursun.

      Sil
  42. sacimda cikolata kahwe boya wardi ama akti diplerde kalmadi cok sonuk duruyo cansiz ince telli parlakligini yitirdi eskisi gibi deil artik ne yapmaliyim yardiminizi bekliyorum:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Boya saça kuruluk verir ve parlıklığını yitirir bu sayede. Boyalı saçlara özel seriler kullanman gerekli yani ekstra özen göstermen gerek. Matrix keratin serisi ya da Kerastase boyalı saçlara özel seriyi tavsiye ederim sana . kozmotek.com da fiyatlar diğer sitelere göre çok uygun.Oradan edinebilirsin.

      Sil
    2. Merhaba benim saçlarım çok cansızdı bende saçımı yaklaşık belimden omzumun biraz aşağısına doğru kestim ama hemen sağlıklı biçimde uzasın istiyorum tiyatro olucak saçın uzun olmasını istiyorum napmam gerek

      Sil
  43. Merhaba . Dilersen bu kürü ya da internette bulabileceğin sinemaki kürünü yapabilirsin en sağlam iki kür bunlar. Yanında çinko ya da biotin takviyesi alıp düzenli ve sağlıklı beslenmeye özen göstermen yeterli.

    YanıtlaSil
  44. bugün itibari ile sizin vermişolduğunuz reçetenin ilk kürünü uyguladım sonucu çok merak ediyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olumlu/olumsuz sonuçlarını tekrar burada paylaşırsanız çok mutlu olurum.Sevgiler : )

      Sil
  45. Biz Bioxcin şampuan ve Bioxinin deri spreylerini tercih ediyoruz. güzel ürünler . ben bayanlar için olanını eşimde erkekler için olanını kullanıyor. ailecek çok memnunuz.

    YanıtlaSil
  46. merhaba, ben saçlarımı mayısta uzatmaya başladım. saçlarım düzleştirmekten ve özellikle uçlarının rengini açtırmaktan çok yıpranmıştı. bakım ürünleri ve vitaminler kullanıyorum. eminim bu ilik maskeside işe yariyordur ama ben yapamam :( çok sabretmek en önemlisi mayıstan bu güne anca uzadı, saçlarım anca toparlandı. uçlarından kestirmem lazım yamuk yumuk uzadı :( istediğim boya geldikten sonra sıcak makasla kestirmek istiyorum. siz hangi kuaforde kestirdiniz?

    YanıtlaSil
  47. bu dogum kontrol hapiyla olan uygulama nasil yapilir. organik bir sampuanin icine toz halinde katilir demis. kac tane atilir sampuan markasi verebilirmisiniz? ayrica kac gunde bir uygulamaliyiz ? cevap verirseniz cok mutlu olurum. simdiden tesekkurler...

    YanıtlaSil
  48. bu dogum kontrol hapiyla olan uygulama nasil yapilir. organik bir sampuanin icine toz halinde katilir demis. kac tane atilir sampuan markasi verebilirmisiniz? ayrica kac gunde bir uygulamaliyiz ? cevap verirseniz cok mutlu olurum. simdiden tesekkurler...

    YanıtlaSil
  49. bu dogum kontrol hapiyla olan uygulama nasil yapilir. organik bir sampuanin icine toz halinde katilir demis. kac tane atilir sampuan markasi verebilirmisiniz? ayrica kac gunde bir uygulamaliyiz ? cevap verirseniz cok mutlu olurum. simdiden tesekkurler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Erkan bey merhaba .
      Ben böyle bir yöntem önermiyorum izleyicilerimizden biri kendi fikrini beyan etmiş ki bence çok mantıklı bir yöntem değil . Kimyasal bir içeriği nefes alan saç derisine tatbik etmek uzun vadede nelere yol açar bilemessiniz ayrıca cildinize uyguladıklarınız da kana karışır unutmayın !! Bayanlara özel bir ilaç erkek bünyesinde tahribata sebebiyet verecektir çok ahkam kesmek istemem ama bu tarz şeylere de itibar etmeyin. Çözümü bitkisel kürler , vitamin takviyeleri ve düzenli bir besin zincirinde arayın lütfen ve bir doktora danışın saç probleminizle ilgili. Sevgiler...

      Sil
  50. Mrb ben sema
    Ben sacimi acil uzatmak istiyorm Farkli bir sinemaki kürü kullaniyorum bunu da uygulasam bisey olur mu? Cevap bekliyorum tskler :)

    YanıtlaSil
  51. Mrb.
    Ben sacimi acil uzatmak istiorum. Sinameki kürü kullaniyorum. Acaba ilik kürünü de uygulasam birsey olur mu bilmek istiyorm. Tesekkur ederm..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba , Sema ^^
      Sinemaki kürü saçı biraz kurutuyor , ilik desen çok yoğun bir bakım ikisi saçı aynı anda yorabilir bence sinemakinin ara verme süresinde ilik kürüne başlamalısın.Ben olsam öyle tercih ederdim :)

      Sil
  52. Saç için en etkili yağları seçmiş olmanla ceviz, susam, ylang ylang, defne, sarımsak, dulavrat otu, çörek otu yağı da katılabilir. Koku için bu ölçülere uygun şekilde 1 çay kaşığı da Lavanta yağı..

    YanıtlaSil
  53. merabalar kürünüzü daha öncede duymuştum iliksiz halini hatta denemek için aldım ama sonra uğraşamadım .saçlarımı boyattıktan sonra döküldü saçlarım ve suan kestrdım ama benim saçlarımın sorunu yukardaki katlı saçlarım uzamıo sadece alttakiler uzuyo ve cok ince telli oldukları için belli bi miktar uzuyo sonrada cansızlaşıyo:S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz sabır göstermelisin bu konuda . Umarım saçına ara makas atılmamıştır sebebi bu olabilir çünkü. Göze alabiliyorsan hepsini aynı boyda kestirip bu kürlerle yeniden uzatmak en makul çözüm derim ^^

      Sil
  54. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  55. Merhaba ben geçen yıl Mart ayında saçlarımı sifira vurdum. Boyasız sağlıklı saç çıksın diye.. Çünkü çok yanmisti.. evde kendim traş ettim hemde permatikle. . Yaza kadar da Peruk kullandım.. saclarimin yönü hep ters çıkmış. Uzarken şekil vereyim diye yine içine etti kuaforler. Yanlar ve ense 1 cm ustler 4 cm kaldı erkek gibi duruyor sinirlerim bozuldu tekrar sifira vurmayi düşünüyorum. Ne yapmalıyım hem ters çıkıyo hem uzamiyor. Eskiden çok hızlı uzardi diye sıfıra vurmayi cesaret etmiştim. Lütfen yardım edin çok teşekür ederim

    YanıtlaSil
  56. Merhaba ben geçen yıl Mart ayında saçlarımı sifira vurdum. Boyasız sağlıklı saç çıksın diye.. Çünkü çok yanmisti.. evde kendim traş ettim hemde permatikle. . Yaza kadar da Peruk kullandım.. saclarimin yönü hep ters çıkmış. Uzarken şekil vereyim diye yine içine etti kuaforler. Yanlar ve ense 1 cm ustler 4 cm kaldı erkek gibi duruyor sinirlerim bozuldu tekrar sifira vurmayi düşünüyorum. Ne yapmalıyım hem ters çıkıyo hem uzamiyor. Eskiden çok hızlı uzardi diye sıfıra vurmayi cesaret etmiştim. Lütfen yardım edin çok teşekür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam kader kardeşim sacların uçlarına ekleme yöntemi de var arastrp bkn bnce

      Sil
  57. Merhaba ben geçen yıl Mart ayında saçlarımı sifira vurdum. Boyasız sağlıklı saç çıksın diye.. Çünkü çok yanmisti.. evde kendim traş ettim hemde permatikle. . Yaza kadar da Peruk kullandım.. saclarimin yönü hep ters çıkmış. Uzarken şekil vereyim diye yine içine etti kuaforler. Yanlar ve ense 1 cm ustler 4 cm kaldı erkek gibi duruyor sinirlerim bozuldu tekrar sifira vurmayi düşünüyorum. Ne yapmalıyım hem ters çıkıyo hem uzamiyor. Eskiden çok hızlı uzardi diye sıfıra vurmayi cesaret etmiştim. Lütfen yardım edin çok teşekür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba , bir dönem kardeşim ve yakın arkadaşım aynı dönemde kazıttıklarından bu süreci iyi biliyorum. Öncelikle peruk kullanmanız hata olmuş. Yeni ve sağlıklı saç nadası döneminde cildinizin hava alması gerekli ve çıkma esnasında saçlarınızın yönünün değişmesine sebebiyet verir bunu yaşamanız normal. Eğer kazıtmayı göze aldıysanız bu süreçte o şekilde gezmeyi göze alacaksınız en fazla önemli bir ortama giriyorsanız gün içinde bandana takabilirsiniz. Kazıttıktan sonraki uzama dönemi zor ve şekil itibari ile söz dinlemeyen halde oluyor. Bence hazır o kadar uzamışken sinameki ya da ilik kürü tarzı şeylerle uzatmaya devam edin çünkü saç kısayken bir süre şekil bozukluğu yaşanıyor.Ama illa tekrar kazıtıcam derseniz bir kuaföre gidin önce traş sonra ters düz ustra ile kazıttırın ardından her gün yıkayın soğuk su ile bitkisel kürlerle destekleyin ^^ Nasılsa önümüz havalar ısınınca makul bir seçenek olabilir..

      Sil
  58. Canım öncelikle çok ama çok teşekkür ederim. Bu iligi kasaplar bilmiyor kemikli et veriyorlar. .Bunu kaynatıp suyunu da aynı şekilde kulanabilirsin diyorlar başka semtte gidip kasap arayacak durumum ve vaktim yok. Tam olarak ne yapmalıyım size tekrar danışıp öyle gitmeyi düşündüm kasapa. .

    YanıtlaSil
  59. Ne demek ben teşekkür ederim ilgin için... Vaktin olunca alabileceğin bir zaman bekle derim çünkü kemiğin içinden çıkan iliği kullanıp eritip yağından faydalanıyoruz tarif tam anlamıyla bu :(

    YanıtlaSil
  60. Iligi buldum gerçi çok az verdiler ama.. yarın maskeyi yapıyorum bemixs ampulde aldım yalnız içinde 5 tane şişe varya bir tanemi kiracam 5 tanemi

    YanıtlaSil
  61. Süper ^^ 1 adet eklemen yeterli eğer saçların çok gür ve uzunsa 2 adet kırabilirsin ^^ Sonuçlarını bekliyorum dört göle :)))

    YanıtlaSil
  62. Saçlarım ince telli ve yağlı olduğu için saçımı uzatmak konuzunda oldukça sıkıntı yaşıyorum. En son markette restorex in sarmaşık özlü şampuanını gördüm ve hiç tereddüt etmeden aldım. gayette memnunum tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  63. Bu arada Restorex in bakım kremi olarak bir ürünü de varmış Markette görmedim ama duydum. Bilgisi olan varmı

    YanıtlaSil
  64. Kardeşim kullandı bir faydasını görmedi biz beğenmedik açıkcası Restorex ürünlerini şampuanın yapısını sevmedim.

    YanıtlaSil
  65. Her defasinda yenidenmi hazirlamaliyiz yoksa fazla yapip hazirda olani daha sonra kullanabilirmiyiz bu arada yarin buna basliyorum umarim ise yarar cok tşkler yaziniz icin

    YanıtlaSil
  66. Her defasında yeni kür hazırlanıyor sevgili Gonca :) Dilerim beklediğin sonuca ulaşırsın benim gibi ... Ben teşekkür ederim ^^

    YanıtlaSil
  67. benım saçlarım normalde çok kurudur. bundan bi kaç ay önce perma yaptırmıştım düz saçtan sıkıldığım için. başta çok memnunmum sarışınım yakışmıştı. ama şuan rezalet.. bi şekli bile yok okadar kurudukı ve daha da inceldi matlaştı. azaldı resmen saçlarım. sürekli topluyorum.. diplerden çıkan saçlarım düz canlı ama 5 cm lik bi kısım böyle sadece geri kalanı çok berbat. bana önerebileceiğiniz bi bakım var mı dolgunlaşıp sağlığına yeniden kavuşsun istiyorum teşekkürler şimdiden

    YanıtlaSil
  68. Ay çok üzüldüm bende perma yaptırmak istiyordum şimdi vazgeçtim bunları yazınca siz.Bu bakımı uygularsan emin ol çok toparlanır sana ayrıca vitamin takviyesi öneririm eczaneden alabileceğin. Birde MAtrix sos serisi var toparlayıcı çok işini görür ya da kerastase ^^ Ya tek bir bakımla işi bağlıyım dersen organik hindistan cevizi yağı al maske olarak diplere kullan ve keyfini çıkar ^^ Geçmiş olsun çok çok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilk yaptırdığımda harıkaydı gerçekten hala yaptırasım var ama mahvetti işte sakın kalkışma perma işlerine.. ben çok sık duş alıyorum bu yuzden mı kuru acaba saçlarım. hindistan cevizi yağını deniyeceğim mutlaka teşekkürler

      Sil
  69. sakın yaptırmaa canım.. bi de şey sorcaktım lac hydrın diye bi krem varmış bacaklara sürülen duydun mu hiç

    YanıtlaSil
  70. Kuaförle anlaşmıştım bile günü için iptal ettim çok istesem de :( Sıcak makas kesimi yaptıran bir salon bulursan mutlaka gidip saç uçlarını kestirip kapattırmalısın blogda yazısı var arama kutusundan sorgulatıp bulabilirsin detayları :) Kuruluğa çok çok iyi geliyor. Sık duş almak evet kurutabiliyor ama iyi bakım yaparsan önüne geçebilirsin. Hindistan cevizi yağının mutlaka organik olmasına özen gösterirsen çok memnun kalacaksın şifa olsun şimdiden <3 <3

    YanıtlaSil
  71. kermitoşum cidden allah razı olsun senden bu kürü düzenli ve tavsiyenin dışına çımadan yaptım sonuç muhteşem !!!! yoruma foto ekleyebilsek göstericem o derece <3<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim Merve ^^ Sonuç alanlar olursa mail adresime gönderip bu yayına eklememi iletmeleri yeterli , sevgiler ^^

      Sil
  72. Merhaba bn sacimi dun kestirdim sacim belime kadr geliyodu bn omuza kdr kesilmesini istiyodum anne gazabina uradim ve boynuma kadar kat kat kesildi ve bn cok mutsuzum hmn uzamasi icin nabailirim nolur yrdm et ama kokay bisi olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu ısmarlama bir durum değil ki sabır ve bakım ile çözülecek bir durum ^^ Çok rahatsız oluyorsanız postiş kullanmanızı öneririm sosyal ortamlarda o arada hindistan cevizi ile diplere maske yapabilirsin , sinameki uygulayabilirsin ve bu kadar takmayabilirsin o zaman daha kolay uzayacaktır emin ol ^^

      Sil
  73. Merhaba benim saclarim aslinda cok gur ama kiriklarim cok vardi belime yakin kat kat saclarimi kestirdim suan omzundan biraz assagida bi sekilde uzamasi lazim bu saclarin gordukce cildiriyorum acil bir sey lazim ama kolay ve faydasini gorebilecegim birsey olursa sevinirim...

    YanıtlaSil
  74. merhaba hanımlar benimde bu nalet saçla şikayetlerim var az uzamıyor çok kırılıyor bu seferde kırıklarımı aldrımadığım zaman yanık gibi duruyor dökülüyor yani artık pes ettim ne yapsam olmuyor bu saçlar nasıl düzelcek ? :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sıcak maksa uygulaması sorununuzu çözer sitede detaylı yazısı var arama butonundan ulaşabilirsiniz , sevgiler ^^

      Sil
  75. merhaba ben bilge badem yağı bulamadım onun yerine tatlı badem yağı olur mu?

    YanıtlaSil
  76. ayrıca restorexin bakım remini kullanan varmı peki ??

    YanıtlaSil
  77. merhaba,şampuanınız nedir acaba. devamlı kullandıgınız :)

    YanıtlaSil
  78. merhaba,bu yazı için teşekkür ederim acaba devamlı olarak kullandıgınız şampuanınız nedir beni bilgilendirirseniz cok sevinirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düzenli olaral Live clean argan ve avalon organics biotin kullanıyorum ^^ Ben teşekür ederim <3

      Sil
  79. bunu yaptıktan sonra saç ıslakkenmi sürüyoruz saçımıza yoksa kuruykenmi

    YanıtlaSil
  80. Merhaba. Saçlarım çok dökülüyor ve cok cansız çok kırıklarim vaar uzamasini istiyorum badem yağı kullanmaya başladım daha önce de sarımsak ve zeytinyağı denedim ise yaramadı bana bişeyler önerin lütfen

    YanıtlaSil
  81. Saçlarım çok dökülüyor ve cook kırık var kestirmeye Kıyamam aslaa badem yağı kullanmaya başladım sarımsak ve zeytinyağı denedim ise yaramadı bana bişeyler önerin lütfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sabır gerekiyor aslında ^^ Viitamin takviyeleri denediniz mi yaz geldi birde soğuk su ile yyıkamayı alışkanlık haline getirirseniz fayda görürsünüz Hc Compşex bakım yağı ile

      Sil
  82. merhaba ben Gamze. saçlaım açık kumraldı ben 2 yıl önce bir hevesle saçlarımı koyu kestaneye boyattım ve neredeyse her ay dip boyası yapıyordum alttan sarı saçlar çıkınca kel gibi duruyordu saçlarım. 1 yıl kullandıktan sonra tekrar eskı rengıne donmek ıcın kuaforde açıcı kullanıldı ve saçlarım mısır püskülünden farksız oldu. uçlar kopuyordu falan 1 yıl geçti ve şuan eski saç rengime ulaştım sadece uçlarda çok hafif kırıklar, kopmalar var ama çok şükür eskisinden iyi. şimdi uzatmak istiyorum saçlarım şuan omuzdan 3 4 cm yukarda ve ben uçlardaki hafif kırıklar da olsa kestirmek istemiyorum artık 3 4 yıldır hep kısacık kullandım sıkıldım. doğum kontrol hapı bana sıcak geldı ama zarar vermekten korkuyorum bir de sarımsak ve havuç kürü inanılmaz hızlı uzatıyormuş ne dersiniz? aklım inanılmaz karışık lütfen yardımcı olun. Şuan bioblas şampuan aldım da sizce yararı olur mu? nolur uzasın artık saclarım en azından sırtımın yarısına kadar gelse yine yeter. düzleştirici kullanıyordum hep 1 2 haftadır istisna arada kulllanırsam lütfen yardımcı olunn :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğum kontrol hapını öneren arkadaşın mantıki düzeninin oturmadığına inanıyorum ^^ Lütfen uzak durun bu tarz cahilce yöntemlerden yorumlarda okursanız zararlarını anlattım .

      Doğal kürlerden ya da bakım yağlarından şaşmayın ki uzatmak istiyorsan HC complex yeter size tek başına uçlarındaki kırıkları minikde olsa aldırın derim başka türlü kaliteli uzamaz ileride daha çok kestirmek zorunda kalırsınız .

      Bioblac şampuanı hiç sevmiyorum sevemicem yeni eski her versiyonu denedim ama bu benim kişisel fikrim tabi. Isıl işlemlerden uzak durup çinko gibi takviyeler kullanırsanız ve bu kadar dert etmez iseniz çabucak toparlarsınız sevgiler

      Sil
  83. benim saçlarımda çok güzeldi boyadım şimdi kısaldı erkek gibi oldum okullar açılana kadar uzamasılazım böyle çok çirkin oldum ne yapmalıyım yardım edin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle sabır ^^
      Her şeyin bir bedeli var sonuçta ^^
      Hc complex ya da viviscal tablet işinizi görecektir.Sevgilerimle

      Sil
  84. Merhaba benim saçların omuzunda 6 adnesemomuz bel ortasına gelirmi

    YanıtlaSil
  85. Merhaba ben sude canım benim saclarim göğüs altının tam hizasında ben belime gelmesini çok istiyorum ve hic duzlestirici ve bebzelernini kullanmiyorum üstelik saçların çok cabuk uzuyor ben bu formülü 6 a denerek beline gelirmi saclarım

    YanıtlaSil
  86. İlik kürüne bi cesaret başlmak istiyorum ama aldım dolapta duruyor öyle. Tek başına kullansam faydası olmaz gbi yağ karıştırmak lazımmış ama benim sorunum yağlara güvenemiyorum. Mesela z.yağı olarak marketten aldığımız kaliteli bir markanın yağı olabilir mi? diğer küçük şşe yağlardan hiçbirinin saf olduğuna inanmıyorum. Napacam bu yağ işini :(

    YanıtlaSil
  87. Meraba ben 16 yaşındayim savlarim belime kadar , bi heves ettim uclarını aćtim aciciyla ama pek fazla digil yarım parmak kadar cok gec uzuyor artık uzamıyo gibi hatta acici birazda kotu duruyo hem orayaı kapatmak icin hemde uzaması icin ne yapmam lazim yardimci olabilirmisiniz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saç uzaması dipten olur uçlarla bir ilgisi yok durumun sadece sağlıklı kalabilmesi için yıpranan kısımları kestirmeniz tavsiye edebilirim. Nemlendirici maskeler ile takviye yaparsanız toparlarsınız yaşınız genç iyi düzgün beslenirseniz çabucak telafi olur ki : )))

      Sil
  88. Saci cok yipranmis yanmis ve tam anlamiyla boyadan sonra saci lastik olmus biri olarak naçizane bir onerim var... banyodan sonra saciniz islakken 1 paket limon tuzunu ilik suyla eritin kafanizi efip diplerden uclara dogru masaj yaparak yedirin. Ilik suyla durulayin. Bu islemi 1.2 hafta yaptiktan sonra sacinizin lastikligi kirikligi ve yipranmisligi gidicek. (Tecrubeyle sabittir ;) )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkurler oneriniz icin. Fayda gördüğünüz tarifleri herkesin ekkemesi dilegiyle.

      Sil
  89. bna yrdm edermisiniz sac uazması için

    YanıtlaSil
  90. İlik haricinde diğer malzemeleri kullansam sadece yine de işe yarar mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elbette bunun kadar olmasa bile ise yarar. Ayrica banyo sinrasi serum niyetine kullanirsan sac uclarinda kiriklara karsi cok iyi koruma sağlar.

      Sil
  91. Merhaba:)ben saçımı bikaç gün önce kestirdim kötü bir model değil fakat sürekli maşa ve fön istiyor toplanması da zor:(bu kürü denemek istiyorum fakat bikaç sorum var cevaplarsanız sevinirim:)önelikle ortalama kaç cm uzamıştır bir ayda?ve ilik kokusu normal şampuanla da çıkar mı yıkarlen?? Şimdiden teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  92. Ben yaklaşık 15 gün önce saçlarımı kestirdim. Saçlarım kıvırcık ve ben kuaföre omuzlarımın biraz aşağısında kesmesini istedim ama kuofer saçlarımı omuzumun üstünde kesti tabi fön çekince bu kadar neyse sonra saçımı yıkadım banyodan çıktım saçlarım kıvırcık olup kulağımın hemen aşğısına geliyo aldı beni bi ağlama krızi saçlarımı çabuk uzamasını istiyorum çünkü sürekli düzleştirmem gerekiyo. Ben 12 yaşındayım bu sizin yazdığınız kürleri yapmaya korkuyorum yaşım daha küçük olduğu sizce ne yapabirim?

    YanıtlaSil
  93. Merhaba öncellikle tarif icin teşekkür ederim ancak aklıma takılmış birşey var süzüyoruz demişsin orda o süzme işini kavrayamadım malesef onu bana biraz açabilir misiniz birde ben cük seyrek saçlıyım kendimi bildim bileli böyle acaba kür saclarımı biraz olsa gürleştirir mi ? kürü bıraktıktan sonra cıkan saclar dökülür mü ? sorularımı cevaplarsanız cok sevinirim :)

    YanıtlaSil
  94. Merhaba benım sorunum erkek tipi kellik saçlarım inanılmaz döküldü ve ön kısım çok açıldı saç serim görünüyor.Ve benim 6 ay sonra düğünüm var ben bu kür den faydalanabilir miyim sizce? önlerimde ki saç seyrelmesine çözüm olur mu?lütfennn beni bi an önce bilgilendirirseniz sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bukonuda mutlaka bir uzmandan yardım almaniz gerekli. Test vs gibi sonrasında besin takviyesi düzgün beslenme ve bu kürü ekleyebilirsinizyanına.

      Sil
  95. Benim saclarim çok kisa değil belimin ortasinda ama ben belimin biraz daha aşagisina gelmesini istiyorum korktugum şey su saç renginin acilmasi ve saclarimin dökülmesinden korkuyorum ve bu kullandigim malzemelerin kokusu normal sampuanlada gecermi??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazıldığı gibi uygularsanız problem yaşamazsınız. İnstagram hesabımda saçlarımı inceleyebilirsiniz etkilerini görmek için ...

      Sil
  96. Merhaba ayda ortalama kaç cm uzuyor , ve ayda 10 cm kadar uzatan formülde mevcutmu =?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle bir formül varsa dünyada bizimle de paylaşın lütfen : )

      Sil
  97. Soruyorum işte ortalama ayda kaç cm uzuyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kişiden kişiye değişen metabolik bir durumu doktor edasında size nasıl açıklamamı bekliyorsunuz anlamadım . Ortalama rakamlar üzerine konuşulabilir en fazla ki yazıyı ciddiyetle okuyan herkes bunu anlamıştır sanırım . Tatmin olmadıysanız başka bir yerde arayın cevabı.

      Sil
  98. selamm
    18 yaşımdaki dipten platin sevdam yüzünden mahvettiğim saçlarıma 5 yıl boyunca hiç aralıksız kaynak kullandım sonuç 3 tel saç tabikive önleri seyrelmiş neyse sonrasında bir eczacıbana organix biotin şampuanla solgar biotin vitamin verdi ki saçlarım mucize gibi çoğaldı ve ayda 2 buçuk santim uzadı ki inanmam 3 4 cm uzadı mucize hikaylerine ki neler kullandım bemiks evigen bepanthen ampullermi yağlarmı...neyse şimdi saçlarım omuzlarımın altında ve gür maşallah:) sığır iliğini denicem yaza daha hızlı ve sağlıklı uzasın diye agzına sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim telafi edebilmene ^^ Bu kür biraz sabır işi ama sonuca değiyor <3

      Sil
  99. Hem sinemaki hem bu kürü aynı anda devam ettirsem ne olur?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tek bir kür tercih etmenizi öneririm saçlarınızı yormamak adına

      Sil
  100. Haftada 3-4 kez yapsak ne olur? Kahkul mağduruyumda 😩

    YanıtlaSil
  101. Umarım ise yarar deneyeceğim Saçlarımin kiriklarini aldırdım bilmedigim için ara makas attirdim yorumları okudum ara makas.ile ilgili moralim cok bozuk sadece uçlarında yapti ama cok üzgünüm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üzülme bence bir daha yaptırmazsın ve telafi edilir uçlardaymış hem sadece ^^ Bol bol bakım ama kararında fazlası da yoruyor inan ^^

      Sil
  102. Merhabalar yine ben :) O baloncuk gadget'ının linkini atar mısınız ? Birde sizce yazılarım nasıl ? Görüşlerinizi bekliyorum.

    YanıtlaSil
  103. merhabalar
    ben 18 yaşındayım kanser hastasıyım.kullandığım ilaçlar nedeniyle saçlarım dökülmeye başladı ve bende kazıtmak durumunda kaldım.Lakin 1 ay sonra tedavim biticek ve ben saçlarımın bir an önce eski haline dönmesini istiyorum.Şu an da 3-4 cm uzunluğunda saçlarım.Bu durumdayken yukarıda belirttiğiniz kürü uygulayabilir miyim?Saçım çok az olduğu için kullandığımız malzemeler(yağ,ilik) fazla gelir mi sizce?Cevap verirseniz çok sevinirim.Şimdiden teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  104. merhabalar
    ben 18 yaşındayım kanser hastasıyım.kullandığım ilaçlar nedeniyle belimde olan saçlarım dökülmeye başladı ve bende kazıtmak durumunda kaldım bundan 5 ay önce.Lakin 1 ay sonra tedavim biticek ve ben saçlarımın bir an önce eski haline dönmesini istiyorum.Şu an da 3-4 cm uzunluğunda saçlarım.Bu durumdayken yukarıda belirttiğiniz kürü uygulayabilir miyim?Saçım çok az olduğu için kullandığımız malzemeler(yağ,ilik) fazla gelir mi sizce?Çünkü direkt saç diplerime temas edicek.Bitkisel yağlarla aram iyidir o yüzden alerjik bi etki vereceğini düşünmüyorum.Cevap verirseniz çok çok sevinirim.Şimdiden teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  105. Selamlar öncelikle çok geçmiş olsun Allah bir daha bu tarz sınavlar yaşatmaz umarım sana . Bu konuda sana biraz tavsiye verebilirim zira canımın canı da aynı sınavdan geçmişti . Öncelikle bu süreç sonrası saçlarını birden fazla kazıtma işlemi oldukça işe yarıyor ki sonrası için doktoruna mutlaka danışmalısın mevcut ilaçlar sonrası vitamin yükleme tedavisi alacaksan o sayede zaten yeni gelen saçlarının keyfini yaşayacaksın ^^ Ama kürler için önce doktoruna danış lütfen sonrasında ise evet bu kür bildiklerimize kıyasla en işe yarar olanı yeni saç oluşumunda ve hasarı gidermede . En büyük tavsiyem lütfen temiz içerikli ürünler kullan !! Bol su ve saç dostu yiyecekler tercih et ki önce içten hasarı onarınca zaten çabuk toparlanır saçların kesinlikle önce sağlıklı beslenme ve temiz içerikli ürünler . Akabinde bu kürlerle en güzel sonuçları alacağına inanıyorum dilediğin zaman aklına takılanı info@kermitalemlerde.com adresine sorabilirsin . Keyifle yanıtlarım. Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  106. Yanıtladığınız için çok teşekkür ederim *.* Bi yakınınızın da başına gelmiş anladığım kadarıyla...Çok geçmiş olsun.Kafamda bikaç soru var.Size sormayı çok isterim verdiğiniz iletişim adresinden.Tekrar teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  107. Ben denedim oluyo turpu rendeleyin uzerine sinemaki pilig pilavi ve hiyari iyice karistirin ve yiyin afiyet olsun ������

    YanıtlaSil
  108. Ben denedim oluyo turpu rendeleyin uzerine sinemaki pilig pilavi ve hiyari iyice karistirin ve yiyin afiyet olsun ������ :D :D :D

    YanıtlaSil
  109. Merhaba ben deli cesareti saçlarımı kestim ama pişmanım. Saçlarımı örmeyi çok sever biri olarak artık saçlarımı öremiyorum. Saçlarım kendiliğinden 5 ayda falan boynumun üstünden omuzlarımda az (bir parmak kadar) altına geldi ama daha hızlı uzamasını istiyorum. Saçlarım ince telli. Boya yok. Maşa, düzleştirici hatta kurutma makinesi bile. kullanmıyorum. Bu ilik falan benim için çok zor ve uğraştırıcı geliyor daha basit bir çözüm yok mu? Eğer sitende paylaştıysan cevabına link olarak atarsan sevinirim telefondan girdiğim için bulamıyorum anasayfası... Şimdiden teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selamlar şu yazıma bakabilirsin ^^

      http://www.kermitalemlerde.com/2014/05/sinameki-kuru-ile-sac-uzatma.html#.VlOH13bhDIU

      Dilersen burada da yeni tavsiyeler var içinde gerekli cevaplara yönlendiren linkler içeren

      http://www.kermitalemlerde.com/2015/11/cabuk-sac-uzatmak-icin.html

      Sil
  110. Denemek isterim ama bunda çok yağ var yağlar yerine daha farklı birşey deneyemez miyiz lütfen cevap bekliyorum

    YanıtlaSil
  111. Ben saclarimi 5 ay once actirdim ama baya yandi ve saclarim enseme geliyor uzamiyor aksine daha cok dokuluyor inceliyor. Kabariyor ve cok cansiz saclarimin duzelmesi icin ne yapabilirim cozumunuz var mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlik kürü tam bu sorun için nokta atış olacaktır ^^

      Sil
  112. Mrb, en etkili sac uzatma yontemi bu mudur? Acil yardim :(

    YanıtlaSil
  113. Mrb, en etkili sac uzatma yontemi bu mudur? Acil yardim :(

    YanıtlaSil
  114. Kesin sonuç alır mıyız ? 3 ayda kaç cm uzar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet hızlı uzama konusunda sonuç alırsınız fakat bunun oranı kişiden kişiye değişir eğer bir eksikliğiniz yoksa vitamin açısından daha hızlı olabilir ya da eksiklik mevcutsa daha yavaş seyredebilir

      Sil
  115. O yag nasil arindirilir acaba sorabilir miyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saçlarınızı ıslatmadan öce şampuanı döküp köpürtmeye çalışın. sonra yavaş yavaş ıslatın, hemen arınır:))

      Sil
  116. meraba:) fotoda saçınız 15-20 cm uzamış gibi görünüyor doğru mu anlamışım:) ve yanlış anlamadıysam sadece 7 kez yapıp bırakıcaz öyle mi? ben sinameki yapıyorum aylardır ama tatmin edici bir sonuç alamadım maalesef. bu daha etkili midir dersiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sinameki uzun vadede saçların nemini alıyor ben bir kürden fazlasını tavsiye etmiyorum :( İlik candır evet aşağı yukarı hatrı sayılır bir miktar uzadı pişman olmazssın bu yöntemle

      Sil
  117. Ben sinemaki kürünü uyguluyorum aynı zamandada haftada bir zeytinyağı susam yağı avakoda yağı ve jojba yağını karıştırıp 2saat bekletiyorum yani haftada 2kür yapıyorum ven çok memnunum uzadımı bilmiyırum hayatım boyunca saçlarımı hiç ölçmedim ama 2 haftadır üşenmeden yapıyorum ve iyi sonuçlar alıcağıma inanıyorum ikisini aynı anda yapmam bi sorun teşkil edermi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir sorun teşkil etmez fakat randıman almanız bir süre sonra düşebilir bir ay sonrasında ara verebilirsiniz iki hafta kadar ^^

      Sil
  118. Beberde Saçlari 3 numara kestireli 1 ay oluyo saçım daha kuşa nasil uzatabilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vitamin takviyeleri alabilir , supergro dax ya da hc kullanabilirsiniz birde soğuk su ile yıkayın derim ^^

      Sil
  119. organik bir şampuan önerirmisiniz

    YanıtlaSil
  120. İkinci malzeme okunmuyor:-)

    YanıtlaSil

Renk kattığınız için teşekkür ederim ♥