Pazar

Alix avien - SexyBlack maskara & Plushine ruj almaz mıydınız ?

|

Hola sevgili kermitler, sayımız beklediğimden çabuk büyüdü ! Ne ala , çok mesudum ! :)
Hepimizin ortak damarı olan makyaj ürünleri yorumlarıyla bir giriş yapalım mı ? Yapalım , yapalım :p

"Bela mıknatısı" olan ben bazen sevdiğim ürünlere ulaşana kadar bir sorun yaşarım dolayısıyla aktaracağım güzel ikili de biraz bu yollarda sizler için yorumlamaya gelene kadar ufak maceralardan geçtiler:)

Nasıl mı ?



Plusshıne serisinin 4 no'lu uçuk pembe hatta nude tonları arasında sayabileceğimiz rujla büyük bir aşk yaşayarak watsonsdan aldım yaz sonu . Kullanmaya başladığımda fark ettim ki kıvamında bir sorun var çizgilere doluyor ve devamlı eriyor ruj üstüne kırılınca birde antenlerim dikildi ! Çünkü denediğim testerda böyle bir sorun yoktu ... Watsonsa gittim durumu anlattım satış danışmanı manasız bakışlarla sorularıma cevap veremedi ki ürünle ilgilenmedi bile akabinde firmaya facebook sayfasından ulaştım fotoğrafladığım ürünün halini anlattım. Watsonsun ayıbına kendileri el attılar rujun problemsiz olanını ve yanında jest olarak sexy black maskarayı ekleyip gönlümü aldılar.Teşekkürler !


Firmanın gönderiminin görseli



Ürün yorumlarına gelince : Ürün nemlendirme ve parlaklık konusunda vaadini yerine getiriyor evet . Öyle gloss kadar değil hoş bir parlaklığı var ama kalıcılık konusunda katılmıyorum ara ara yenilemek gerekiyor. Dudaklarınız kötü durumda değilse öyle çizgilere dolma durumu yok en artı durumu budur bana göre. Renk kartelası geniş . Fiyatına göre gayet iyi performans ağır bir göz makyajına iyi bir partner oluyor bu renk benim için , alternatif renkleri deneme niyetindeyim ilk fırsatta;) Fiyatı: 10TL.
Farklı ışıklarda ve flashlı çekimde  uygulamalı hali


Ürün numarası 4




SexyBlack maskara : Ambalajı hoşuma gitti , gayet seksi adı gibi ;) Gözlerdeki durumunu sevdim . Topaklanma yapmıyor ve uzatması iyi gayet ama dolgunlaştırma mevcut değil maalesef .Görseldeki hali tek katlı uygulama çift katta daha belirgin hale gelir. Her kadının birden fazla maskarası vardır bence ve jokerler arasına girdi benim için ...Çünkü doğal duruyor bu güzel bir detay ;) Fiyatı 16TL
Uygulanmamış hali

Uygulama yapılmış hali (flashlı)

Uygulama yapılmış hali-2 (soft ışıkta)

.

Aranızda denemiş olanlar varsa veya kaçırdığımı düşündüğünüz detay da olabilir,olumlu olumsuz eleştirilere açık bir şekilde yorumlara açtım ürünleri. Öpücükler ;)

4 yorum :

  1. rujun rengi çok hoş :) blogunda öle:=)
    banada beklerim=)

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkürler , geliyorum hemen ;)

    YanıtlaSil
  3. Maskara güzel gözüküyor topaklanma yapmamış .Rujun rengi de çok hoş ama her tene uyum sağlamaz sanki.

    YanıtlaSil
  4. Bu ruj rengi zaten belirgin bir göz makyajına yakışıyor tek başına rengi epeyce solgun gösteriyor beyaz tenli bir hatun kişi olarak söylemeliyim ki :)

    YanıtlaSil

Renk kattığınız için teşekkür ederim ♥