Salı

Lilakutu aralık süprizi !

|

Lilakutu aralık ayının kutlama eğlence konseptine uyan tatlı bir davetle bizleri havaya soktu bile :) 2011 aralık ayı kutusu gibi olamasa da olamasa da ...:) yılbaşına özel jestini yaptı...Şaka maka derken bir yılı da neredeyse geride bırakmak üzereyiz bu yıl içersinde lilakutuyu ilk keşfedenlerden biri olduğum için çok mutluyum ekip olarak güzeller ve sadece ticari kaygı gütmüyorlar samimiyetlerine inandığım nadir işletmelerden ki bunda en büyük payı Ayşenur hanım oynuyor kendisini önceden takip ettiğimden dolayı bu oluşum bana uzak gelmemişti kendi sitesini izleyerek yeni şeyler keşfindeydim lilakutu katmerli kadayıf oldu :)Güncel kalmak keşfetmek güzel !





Ojeye bayıldım soyulması ayrı eğlenceli ki tamda siyah oje alma niyetindeydim , kalbim temizmiş :p Deodorant da merak ettiklerim arasındaydı ayrıca iddialı sunumuyla ilk gözüme çarpan maske oldu .Şampuanda fikir edinmek için deneme boyu gayet yeterli hakkında olumlu yorumlar var.Chınadoll kremi ise daha önce denemiştim ayrıca bahsederim güzel bir krem gerisine zamanla bakıcam diyemem bana hitap etmiyor ... Ayrıca YENİYIL dükkanları açmışlar sitede şahane indirimler var kaçırmayıın derim ...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Renk kattığınız için teşekkür ederim ♥