Pazartesi

Clarins Bust Beauty Extra-Lift Gel

|
GÜNAYDIN !
Pazartesi sendromunu bir yana soğuk hava üstüne katmerlenmiş halde bastırıyor ama   Kermitlere sökmez diyip veriyorum gazı  :)
Gelelim günün konusuna...
Dekolte bakımına önem verenlerdenim zira bir bayanı bayan yapan şeylerden biri :) Spor işin "olmazsa olmaz " kısmı ...Eee birde kalem testi yapılır en klasiğinden (göğüs altına kalem koyulur) kalem düşerse bir ohh sesi geçer inceden :)))) Şaka bir yana artık hepimiz aşağı yukarı bir ürünle desteklememiz gerektiğini bunların yanında spor , doğru bedende çamaşır kullanımı ve duştan çıkmaya yakın soğuk su masajı yapmamız gerektiğini bilinç altımıza kazıdık sanırım.Belli bir yaştan sonra ekstra özen göstermek durumundayız cildimize ve vücudumuza aksi halde cevabını fotoğraflarda gayet net bir şekilde yüzümüze tokat gibi yapıştırıyorlar :)



Gelelim benim bakım ritüelim içerisinde değişmez kült haline gelen Clarins-Boost Beauty jele ! Ürünle 2009 yılında tanıştım  bir strwaberry alışverişinde . Jel kıvamında olan ürünü üçgen olarak adlandırılan bölgeye güzelce yediriyorum çabuk emilen ferahlık veren ve nemlendirdiğini anında hissettiren bir yapısı var. Özetle kurumasını bekleyeyim çamaşırımı giyebilmek için durumu yaratmıyor.Parfümlü bir kokusu mevcut ben kokulara hassas olduğumdan bu yönünü sevmiyorum ürünün. Pompalı bir şişe olduğundan ürün miktarını ayarlamak konusunda sıkıntı çekmiyorum ve hijyenik açıdan artı puanı kapıyor otomatikman;)50 ml uzunca bir süre gidiyor ben kaçıncı kutuyu bitirdiğimi saymayı bıraktım ama şunu söyleyebilirim ki bir dönem hormon tedavisinden dolayı gelen ani kilo alış-verişlerine rağmen beni ürüne başladığım gün gibi koruması ve cildi topladığı için kalbimde taht kurmasına yeter bir sebep ve elbette cup bölgemdeki cildin diriliği ve parlaklığı konusunda önde gelen bu şahane zaman savaşçısı benimle hep var olmayı hak ediyor.
Edinebileceğiniz en uygun fiyat : 109TL


Ürün ambalajı birazcık daha yenilendi bu senelerde.. Yine aynı mantıkta şişe tasarımı.. Elimdeki stok tükenmek üzere yenisini edinmek yakındır.

  • Ürün açıklaması :
  • Özel bitki özleri ile formüle edilmiş yağsız, ferahlatıcı bir jel.
  • İkili sıkılaştırıcı ve pürüzsüzleştirici etki ile cildi gözle görülür şekilde geliştirir.
  • Göğüs ve boynun hassas cildini doğal bir şekilde destekler ve güçlendirir.
  • Bu hassas bölgedeki cilt sarkmasını en aza indirir.
  • Naziktir ve düzenli kullanıma uygundur.

Doğru uygulama ile anlattıklarım hayal değil !
Öpücükler , şahane bir hafta geçirmenizi diliyorum ;))

2 yorum :

  1. Bu ürün çok çok güzel ablam doğum sonrası toparlması için bunu losyonu ile beraber kullanıp süper sonuçlar aldı!

    YanıtlaSil
  2. Tecrübeni paylaşmana çok sevindim,losyonu denemek niyetindeydim ikisi bir arada mutlu edici bir sonuç yaratacağı kesin. Fakat iki ürün bir arada maddi manada fazla olur devamlı kullanılcağını düşünürsek...

    YanıtlaSil

Renk kattığınız için teşekkür ederim ♥