Salı

DOA Hindistan Cevizi Yağı & Shea Butter ...

|
Hola Kermitlerim :)
Uzunca ayrı kaldık sanki :p Teknik aksaklıklar yaşadım blogumda bir kaç gün... Neyse ki kardeş blogum,adaşım çok sevgili mamotenka yardımıma koştu.Epey komik bir teknik macera yaşadık beraber :D Çok uğraştık ama değdi .  Sonrasında ise haftanın yoğunluğu ve duygusal modum müsaade etmedi yazmama.Neyse gelmişken ufak bir deneyim aktarıp kaçıyorum & telafi edeceğime söz veriyorum ;)

Doa kozmetik alışverişimi hatırlayanlar bilir iyi bir alışveriş deneyiminden sonra sıra geldi ürünleri kullanmaya randıman almayı bekledim sizlerle paylaşmak için...
Fiyat  6,75 TL

+Kokusu yok , kıvamı  katı fakat elinize ürünü alınca anında eriyor .Hafif yapılı her bölgede kullanılabilir.
+Ambalajı camdan ; saklama&sağlık açısından bir artı.
-Spatulası olmadığından elinizle kazımanız ya da kaşık tarzı bir şeyle almanız gerekiyor
-20 ml miktarı az .
*Sadece saç uçlarımda kullandım aldığımdan beri . Ve deneyimlediğim şu ki ; saç uçlarındaki kırıkları gözle görünür şekilde onardı . Saç uçlarım kurudur günlük olarak uyguladım ara ara nemli&canlı bir hava verdi incelen uçları güzel kamufle etti. En ilginci ; bunu beklemiyordum ama çok hoşuma gitti : Saçlarımı bir yıldır boyamıyorum kendi rengime döndüm ve uçlarda kalan son siyahların rengini açtı ! İşte o zaman saygıyla eğildim kendisine :D Bitmek üzere yenilenmesi için ferman yazıla  :)




Fiyat 3,99 TL

-Macunumsu bir yapısı var alırken sizi zorlamıyor fakat eritmek için ekstra çaba gerek elde pütür pütür kalabiliyor.
-Aynı şekilde maalesef ve nedendir ki spatulası yok ??!
+Çok hafif bir kokusu yapış yapış olmayan bir hissi var.
*Bloglarda ya memnun olan ya da olmayanlar vardı.Bu sebeple en küçük boyunu aldım deneme adına.Dudaklarımda ve dirseklerimde kullandım.Sonuç gayet güzel fakat uzun süreli nemlendirmesi ve hissi yok maalesef. Kıvamından ve etkisinin uzun sürmediğinden dolayı kendisi ile vedalaşıp başka bir shea butter arayışına giriyorum...





                   Doa kozmetik ürün yorumlarının devamı gelecek başka ürünlerle . Görüşmek üzere ;)

NOT : Son yıllarda sürekli geciken kargoları ; ki bu sene bir aydan önce tarafıma ulaşmışlığı olmadı , o da binbir çaba sonucu . Fiyat grafiğinin aksine ambalaj boyutlarının küçülürken bir çoğunun ml miktarının göze batacak şekilde eksik olduğu için güvenilirlik adına hiç kredileri kalmadı tarafımda . Bu süreçte telefonlara dönülmeyişinin yanı sıra ilgisiz tavırlar ve kaba tutumları sayesinde bir daha asla alışveriş yapmayacağım ve blogumda yer vermeyeceğim bir firmadır . 

12 yorum :

  1. Yeni projeler bizi bekler adaşım;)

    Ellerin dert görmesin tatlılıkta payın büyük:))

    Hindistan cevizini gözüm kapalı tavsiye ediyorum ama shea yağları konusunda kişisel deneyimim sonucu sevmedim ama memnun olanlar da var ;)Kalp kırıklarına gelince seni kırana püü diyorum:)

    YanıtlaSil
  2. kaç zamandır internetim yoktu eda abla yarın paylaşıcam hediyelerimi her şey için teşekkür ederim çok =) doa kozmetik yazın çok aydınlatıcı olmuş sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. en yakın zamanda doa hindistan cevizi olanı alcaz demektır bu da :)ee tabı elımız otekılerede gıder denerız napalım :D tek alamayız :D

    YanıtlaSil
  4. Aynen sevgili arkadasım bir alışverişte tek bir ürünle çıkmayı becerebilmişliğim yok malesef mesleklerimizin insanları değiliz galiba hahah :P :P

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. bende bu her iki yağda var. büyük boyları, hindistan cevizini saç uçlarım için kullanıyorum ama shea yağını daha çok lip balm ve maske yapmak için kullanıyorum. :)

    http://beyazkedivekozmetik.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. Maske yapımında hiç denemedim inan ki .. Sen nasıl kullanıyorsun ? :)
    Shea yağını artık tırnak diplerim ve lip scrub için kullanıyorum bende başka türlü sevemedim :/

    YanıtlaSil
  8. bu kremi dalımıza daşşamıza sürebiliyoz mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fikrim yok , ama gördüğüm kadarıyla bu konuya sizin ilginiz var epeyce o yüzden lütfen siz sürün eğer yeterince tatmin olursanız bir blog açıp yazın oradan okuruz.

      Sil
  9. trollemiş arkadaş ama... bu kremi endistüriyel olmayan tarzda kalıp halinde alabiliyoruz. oda sıcaklığında katı vücut sıcaklığında eriyor. fena mı our köşede dursa bi yarım kilo gidip gelip sürünsek yağlı his bırakmıyorsa.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yurdum insanı işte o trollerden her bir yanı sarmış , beyin lens demek ne yapalım ^^
      Yağlı bir his bırakmıyor tende ama saçlarda makul miktarda kullanmaya özen göstermeli.Çok başarılı ve uygun fiyatlı.

      Sil
  10. Saçlar için hindistan cevizi yağı ile shea butter ı karıştırabilirsiniz. DOA Kozmetik dışında Shea butter satanlar katkılı ürün satıyorlar bilginize

    YanıtlaSil

Renk kattığınız için teşekkür ederim ♥