Çarşamba

NUXE Réve de Miel

|


Merhabalar..
Ben Witchinpurpleplanet blogunun yazarı Burcu. Sevgili Kermit ve Mamonteka'nın Nuxe çekilişinin talihlilerinden biriyim ve benim için asıl önemi de kazandığım ilk çekiliş olması :)
Kermit incelik göstererek ürünümün yorumunu yayımlayabileceğini söyledin ben de seve seve kollarımı sıvadım,umarım yorumlarım faydalı olur :)
Başlayalım mı ?

NUXE DUDAK NEMLENDİRİCİ (Réve de Miel- Bal Rüyası)

Adından anlaşılacağı üzere içeriğinde bal var(akasya balı), bunun haricinde çok çeşitli ve güzel bir muhteviyata sahip, ambalajı açmadan resmini çektim,tam olarak okuyabilelim diye :)




! Koruyucu madde,mineral yağ,renklendirici,suni parfüm ve hayvansal madde içermiyormuş.. Yani benim gibi çok hassas ciltler ve aldığı ürünün vegan olmasına dikkat edenler için çok iyi :)

Ben ürün geldiği günden beri sürekli bunu kullanıyorum ve memnun kaldığımı söylemeliyim. İçeriğinin çoğu doğal yağlardan oluştuğu için kremsi değil mumsu bir yapısı var.Buna alışmam 1-2 gün sürdü çünkü genelde yumuşak yapıda şeyler kullandım son zamanlarda.


Nemlendirmesi başarılı,benim çöl dudaklarımı bile yumuşattı :)
Bir de en hoşuma giden özelliği kokusu oldu , kapağı açar açmaz tatlı bir narenciye kokusu geldi burnuma. İçeriğine baktım ki greyfurt yağı varmış :)


Nuxe ünlü bir Fransız markası, ürün de memleketinde üretilmiş,
açıldıktan sonra 1 sene saklama süresi var.
Fiyatını online sitelerden öğrenebilirsiniz, burda söylemeyeyim, malum hediye :)


Ama söylemeliyim ki fiyatı markasına , içeriğine ve performansına göre çok uygun.
Tavsiye edilir :)

Kermit samimiyeti ve bana bu güzel paylaşım için şans vermesiyle tekrar kalbimi kazandı,
 teşekkür ediyorum :)
Güzel günler..


*Bu yazı Witchinpurpleplanet blogunun sahibesi sevgili Burcu tarafından yazılmıştır.Ayrıca kendisi ilk konuk yazarımdır ^_^ Beni kırmayıp deneyimlerini bizlerle paylaştığı için çok teşekkür ediyorum ... Hevesine nezaketine hayran kaldım. Sizin de bu güzel arkadaşı tanımanızı isterim, blogunu karıştırın didikleyin tavsiyemdir ^_^ Ayrıca Nuxe etkinlik sponsorumuz olan kozmetikmarkalar.com ' a hepimiz adına teşekkür ediyorum. Kazananların hediyeleri çok çabuk ulaştı ve ürünlerinden memnun olmaları bizi ayrıca mutlu etti. Ürünü edinmek isteyenler %20 indirimden faydalanabilir :)

4 yorum :

  1. İlk konuk yazarın mıyım :) Çok çok sevindim ben yahu :) Hemencecik yayınladığın ve güzel sözlerin için teşekkürler,iyi ki bu blogu ve seni tanımışım :)

    YanıtlaSil
  2. Evet , ilk misafirimsin ki ^_^ Çok mutlu ettin beni güzel sözlerinle. Tekrar beklerim , nazik davetine en kısa zamanda keyifle katılıcam emin olabilirsin .. Blog yazmak işte senin gibi güzel insanları tanıyınca bana ayrı bir keyif veriyor . Tekrar teşekkürler Burcu ^_^

    YanıtlaSil
  3. Kermitttt küssem mi acaba ben olacaktım ilk:) neyse güzel yazı olmuş arkadasımızın ellerıne sağlık kendısınıde takıbe aldık ;) güle güle kullansın...

    YanıtlaSil
  4. Sen benim ilkimsin zaten kuzucum kadrolu yazarımsın misafir gelmene gerek yok ki blogum sana amade ^_^

    YanıtlaSil

Renk kattığınız için teşekkür ederim ♥