Pazartesi

Evinal plesanta özlü saç uzamasını hızlandıran krem & şampuan

|
Hoola !
Resmen , Sonbahar ! Yaz ruhunu geride bırakmaya hiçte hazır olmayan yazarınız ; sizlere keyifli bir hafta diler . Kaldığımız yerden arayı soğutmadan Evinal plesanta serisine devam etmek istedim ki beraberindeki ufak sürprizim gecikmesin : ) Bugünkü başlığımızın bir çoğunuzu ilgilendirdiği kesin . " Hızlı uzayan saçlar " konusu geçtiğinde soluğu burada alanları harika bir alternatif bekliyor bugün dersem yeterli olacaktır sanırım .

Serinin şampuan ve saç kremine dair detayları not düşmek istedim bugün . Alıştığımızdan oldukça farklı etkideki bir krem sizi bekliyor çünkü , her şeyden önce . Plesanta özü ailesinin üyeleri oldukça kalabalık . Her saç tipine uygun şampuan ve kremden oluşuyor . Benim size bahsedeceğim üyeler ise ; Evinal plesanta özlü kuru ve cansız saçlar için şampuan & Evinal plesanta özlü saç uzamasını hızlandıran krem .
  


Oldukça iddialı bir açıklamaya sahip olan şampuan , Rusya dermatologları tarafından tavsiye edilen ve klinik sonuçlarına göre alınan etkilere bakılınca etkileyici görünüyor . Öncelikle şeffaf renkte olup krem içermemesi bir şampuana ısınmam için en büyük etkenlerden biri bu kriterleri taşıyınca daha cesaretle denedim . Hoş  hafif  ve güzel bir kokusu tınısına sahip . Köpürmesi oldukça yerinde dolayısıyla temizlik hissini yaşatıyor çünkü içeriğinde sls türevi mevcut ki bu detayı hiç sevmedim çünkü uzun vadede sertleşmeye zemin hazırlıyor ki bu da ekstra nemlendirici bakım rutini demek ve hiç haz etmediğimiz kimyasal ajanlardan biri benim gibi bu unsuru önemseyenler için ! 

Arındırma konusunda biraz daha özen isteyen şampuanın ana etki prensibi saç dökülmesini durdurmak ve uzamayı hızlandırmak . İki ayın sonunda bu etkilerinin kesinlikle yerine getirdiğinin  altını çizebilirim . Zaten losyon & Revox şampuan ile tamamen durdurduğum dökülme problemini tamamen yok etti . Kullandığım sürecin tamamına bakınca vaat ettiği iki misyonunu da gerçekleştirdi . Kuru saçlara özel üretilmiş bir şampuan olsa da içeriği dolayısıyla banyo sonrası ekstra yumuşatıcı ve nemlendirici takviye ürünlere ihtiyaç doğuruyor fakat özen gösterirseniz problem yaşanmıyor . Uzama konusu ise ; ayrı bir başlık konusu bile olabilir gördüğüm en başarılı şampuanlardan uzatma odaklı üretilen . Hatta en popüler rakibi Revox'dan çok daha hızlı etki ettiğini gönül rahatlığıyla söyleyebilirim ama bence kreminin de payı büyük bu konuda . Son olarak biotin içerikli şampuanlar gibi güzel bir hacim sağladığını da not düşelim ^^ 
Şuradan ulaşabilirsiniz .
Serinin losyondan sonra en çok sevdiğim üyesi olan ; saç uzamasını hızlandıran krem . Yazılarını sevdiğim blogdaşım İlke'nin şu yazısında gördükten sonra denemeyi aklıma yazmıştım zaten , saç kesimi yaptırdıktan sonraki süreçte . Farkı o kadar net anlatmış ki görseller ile mutlaka okunası derim ^^

Öncelikle bir saç kreminin bu etkiyi verebileceğini asla düşünmezdim . Rutinimin daimi parçası olan bu bakım grubuna özellikle eğildiğim söylenemez nem verici etki dışında . Saçları açmak için kullandığım ve saçımda en fazla 10 saniye tutmaktan öteye gitmediğim bir rutindi açıkçası . Yumuşatması ve saçları açması dışında bir beklentim yoktu fakat İlke'nin yazısı sonrası elbette uzama hızını gözlemledim bir hevesle yeni kesim yaptırdığım için . Size şöyle özetleyebilirim ki sonucu 3.aya girerken saçlarım o kadar inanılmaz uzadı ki ikinci kez kestirdim geçen hafta ^^

Fiyat politikasını normal şartlarda çok uygun bulmadığım fakat indirim dönemlerinde ulaşılabilir hale gelen bu serinin en azından kremini asla es geçmeyin . Şampuan biraz bıçak sırtı bir tavsiye olduğu için iddialı söylemlerde bulunmak istemiyorum ama kendi adıma memnun kaldığım bir deneyim oldu açıkçası . Bu ikiliden kremi daimi tercihlerime katacağımı da eklemek isterim . Sonbahar'ı karşılarken mevsimsel dökülmelerden etkilenmek istemeyenlerden tutun saç uzatmak ya da saç dökülmesi rutin hale gelenler için bence çok başarılı bir alternatif . İyi ki kullanmışım diyorum .

Sevgilerimle ^^


6 yorum :

  1. ilk kez duyduğum bir marka güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman kesin aradtir derim cok guzel urunleri var. Teşekkürler ♡♡♡

      Sil
  2. canım gene saç uzatma durumundayım:) malum 3 senede bir kestiriyorum kısacık:) kremini tavsiye eder misin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bendensin ben de yaz bitince uzatmayı planlıyorum ^^ Kremini tavsiye ederim hatta maske kadar yoğun ve besleyici ve o yüzden bekletiyorum biraz boylarda

      Sil
    2. aldım bile bakalım yorumumu yazarım

      Sil
  3. Merhaba. Nerden bulabilirim acaba?

    YanıtlaSil

Renk kattığınız için teşekkür ederim ♥