Pazar

W7 Brow Twister Hazel Blonde Kaş Kalemi

|
Hoola !
Yazarınız uzun seyahatine son verirken evine dönmeden önce çoğumuzun ilgisi olduğunu düşündüğüm kaş doldurma tekniklerine pratik bir soluk getiren ; W7 brow twister kaş kalemi için arşivimize detayları ekliyor bugün bloga .

Ülkemize gelmesini dilediğim markalar listesinde bulunan W7 cosmetics , high end ürünlerin popüler ürünlerine dair muadiller çıkaran bir skalaya sahip çoğunlukla fakat kendine has ürünleri de oldukça benzersiz ve uygun fiyatına rağmen performansları alışkanlık yaratan türden ^^ Yurt dışı alışverişlerimde listemde hep olan bir ürünüyle başlayalım istedim .



Kaş doldurmayı son yıllarda oldukça alışkanlık haline getirdiğimden bu kategoride hatırı sayılır sayıda ürün denedikten sonra kaş kalemi olarak son karar kıldığım ; brow twister asansörlü mekanizması ve en önemlisi kalem ucu formunun kesim şekli ile uygulamayı bir acemiye bile profesyonel bitiş bırakacak kadar kolay kılıyor .

 Kremsi yapısı ve yumuşacık rengi ile seride toplam üç farklı renk mevcut . Kaşlarım daha açık renk iken  kullandığım görselde gördüğünüz ; hazel blonde ile kumral saçlarım ile güzel bir kontrast yakaladı ve aynı uyumu açık tonların da yakalayacağı kesin . Sürümü ve dağılımı oldukça kolay olan bu kalemin şu anda brown rengini kullanıyorum . O sebeple onu da not düşünce bir uygulama direk kaşlarda gösteririz ^^
Kalıcılığı , hava şartlarına uygun akma yapmaması ile gönlümü daimi olarak kazandı .Tek eksisi olarak söyleyebileceğim klasik kalemlere göre daha çabuk bitişi olur herhalde .Yaklaşık 3€ civarı olması gerekiyordu yanlış hatırlamıyorsam . Türkiye'ye gönderim yapan siteler de mevcut markanın satıldığı . Gördüğünüz yerde affetmeyiniz Kermitler !
Sevgilerimle ^^

7 yorum :

  1. W7 ürünleri fiyat/performans açısından cidden iyi. Benefit in çoğu ürününe muadili var. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet , değil mi . Ben çok sevdim bu markayı

      Sil
  2. W7 ürünlerini merak ediyorum ben de canım. Aklımda olsun benim de bu kalem :)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba! Xtras sitesinden yaptığınız alışverişleriniz kaç iş gününde geliyor acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lokasyona bağlı olabilir ama benim şansıma hep 15 günde geldi ^^

      Sil
  4. Kaş boyarken iyi oluyor yumuş olması şekli itibariyle daha kolay kontrol ediliyorda keşke çabuk bitmese be :(

    YanıtlaSil

Renk kattığınız için teşekkür ederim ♥