Pazar

Catrice Camouflage Cream Light 020 |

|

HOOLA !

Gününüz aydınlık olsun Kermyler ! 
Umuyorum bugün ülkemiz için yeni bir milat niteliğinde olur ve artık güzel haberlere uyanırız . Her vatansever yurttaş gibi ; oyunuzu verdiğinizi ümit ediyorum ki kapatılan , ört bas edilen kötülüklere artık maruz kalmasın , bu karanlık kaosu zerre hak etmeyen güzel insanlarımız . Kapatılanlar yalnızca makyajda morluklar , halkalar olsun değil mi aslında ^^
Catrice markasının en meşhur kapatıcısı sanırım bu girişe çok yakışacak başarısı ile ! 
Catrice camouflage 020 light beige , üzerine konuşabileceğim çok şey var aslında . Popüler vlog/blog kızlarının tercihlerine bakarsanız en iyi kapatıcı kavramına denk gelen ürünler genelde yüksek bütçe ayırılan türden . İşte bu tabuyu yıkabilecek en güzel örnek Catrice camouflage cream olsa gerek kanısındayım .
3 gr kremsi , yumuşacık ve oldukça tok bir formüle sahip olan kapatıcı ; minik bir kavanozda (en sevmediğim haliyle) satışa sunuluyor . Serinin likit ve süngerli aplikatörlü versiyonu da var fakat bunun etkisini onda göremedim maalesef . Ülkemiz raflarında iki renk seçeneği olan ; 010 İvory , 020 Light beige ikilisini bulabilirsiniz . Üçüncü alternatif olarak seride ayrıca 030 Rosy beige var .

Formülünün kadifemsiliği sayesinde uygulamak çok kolay fakat miktarı abartmamanızda fayda var uygularken . Malum " less is more ! " mottosu burada en iyi dostumuz aksi halde çizgilere dolma yaşanabiliyor ilerleyen saatlerde fazla yoğun uygulanırsa ya da cakey görünüme müsait hale geliyor ... Sarı tonu daha baskın olan kapatıcının örtücülüğü yüksek bütçe ayırdığımız concealer grubuna kafa tutan nitelikte hatta bu hafta bloga not düşeceğim Mac kapatıcılarından birini solda sıfır bırakıyor açıkçası sevinsem mi üzülsem mi bilemedim ^^
 Camouflage adının hakkını fazlasıyla veriyor bu krem kapatıcı . Yüzünüzdeki ve gözünüzdeki damarlar , güneş lekeleri , renk eşitsizlikleri ve en önemlisi akneleri resmen bukalemun misali gizliyor . Şuraya tıklayarak örtücülüğüne hayran kalmak için basit bir örnek görebilirsiniz . Bunlar bir yana kalıcılığı çok başarılı gün içinde sabitleme yaptıktan sonra sizi yarı yolda bırakmıyor .

Kremsi formüle sahip olduğu için uygulama sonrası bir kapatıcı klasiği olan kurutma sorununa maruz bırakmıyor en azından karma ciltlerde . Cilt ile çok çabuk bütünleşip fark edilmez hale geliyor hafif yapısı ile . Özellikle sadece onu kullanıp Benefit benetint ile tamamladığımda no make-up makeup görüntüsünün hakkını deyimiyle veriyorsunuz ve beyler bu görüntüyü pek bir seviyor benden demesi <3

Almanya'dan aldığımda 3€ idi . Görselde fark edilir halde malum dibini gördüm vedalaşmamız yakın acil yenilemem gerek sinyalini veriyor her buluştuğumuzda . Buradaki stantlarda pusucular mı bitirmiş bilemiyorum ama yoktu likit versiyonunu gördüm yalnızca . ÖZetle çok seviyorum ve göreniniz olursa lütfen haber verebilir mi ^^

Sevgilerimle ^^

8 yorum :

  1. Ben bundan görmüştüm hatta yapısını MAC Studio finish kapatıcıya benzetmiştim yüzümde ki lekeleri kapatmak için bunu almayı düşünüyordum bu yorumundan sonra buldum mu kaçırmam.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet benzetenler var epey ^^ Bende MAc'in farklı bir kapatıcısı olduğu için pek fikrim yok ama alırsan seveceğini düşünüyorum :*

      Sil
  2. Benim aldığım rossmannda 25 rosy sand rengi de vardı. Ilk başta alırken yapısı çok katı olur mu diye korktum ama rt deluxe crease fırça ile çok kolay uygulanıyor.
    Bu arada ben Ankara kentparktan aldım , orada da likit versiyonu yoktu hiç :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa süper sitesinde de 3 renk belirtiyor demek ki güncellenmiş ^^ Likit versiyonu ben çok sevmedim denemeden alma derim

      Sil
  3. merhaba:) ben bu kapatıcıyı geçen hafta izmir kemeraltı rossmann da gördüm hemde bol bol vardı;) alıp almamakta kararsız kalmıştım ama bu yazıdan sonra hemen gidip alınacak ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selamlar ^^ Teşekkür ederim Rossman bana uzak geldiği için uğrama şansım olmuyor pek şu an Bodrumdayım izmir yapınca ilk fırsatta stok yapayım teşekkürler güle güle kullan şimdiden

      Sil
  4. yarın ilk işim buna bakmak olacak ☺️tesekkurler ..

    YanıtlaSil

Renk kattığınız için teşekkür ederim ♥