Salı

Yves Rocher Yıpranmış Saçlar için Onarıcı Saç Yağı |

|

HOOLA !


Yazarınız şu aralar olabildiğince minimalist bir soluk getirmeye çalışırken hayatına , aynı etkiyi  de bakım rutinine etkili ama zaman çalmayan ürünler katmanın yollarını arama çabasında ... Bu fikirle yola çıkınca  sizin payınıza düşecek olan yazıyı oluşturan : Yves Rocher yıpranmış saçlar için onarıcı saç yağı günün yıldızı . 
 İtiraf etmek gerekirse şu ara kozmetik marketlerden fena halde sıkılmış durumdayım , çoğu marka hakkında fikrim olmasının etkisiyle ve ister istemez farklı  konsepti olan markalara ağırlık vermek istedim farklı bir deneyim tadında olsun mantığıyla .

 Yves Rocher , saç bakım ürünlerine dair oldukça fazla beğeni odaklı yazılarında etkisi ile kafamda belirlediğim bir kaç tamamlayıcı bir set oluşturdum kendime ki indirim olmamasına rağmen bitkisel konseptte çalışan bir marka için fiyatların da gayet tatmin edici buldum bugüne dek fazla şans vermediğim bu aileye daha çok dahil oldukça .

Şık tasarımlı şişesi ile oldukça albenili duran Yves Rocher saç yağı ; markanın en tercih edilen ürünlerinden not düşmek gerekirse . Yıpranmış saçlar etki odağında olsa da sürekli rutine dahil edilebilecek türden güzel bir yağ kokteylinden oluşuyor . 

Yüzde doksan dokuz oranında doğal içerikten oluşan saç bakım yağının özleri saçın doğal yağına en yakın olarak bilinen ; Jojoba ile besleyici ve koruyucu bir kalkan oluştururken , Organik Babasu ve Güney Amerika fındığı yağı ile saçları yağlandırmadan onarma iddiasında olsa da yağlı saç tipleri için bu kaidenin geçerli olmayacağının altını çizmekte fayda var diplerden kaçınmaz iseniz . 

İçerik olarak nispeten iyi bir çıtada olduğunu söylemek mümkün , parfüm katkısı haricinde ama paraben , boya ve silikon içermemesi ise ; onu güzel kılan yanı . Kuru saç tipleri için biçilmiş kaftan olup yağlı saç tiplerinin yves rocher saç bakım yağı kullanımı üzerine dikkat etmesi gereken ufak püf noktaları var yalnızca .

Tercihen her yıkama öncesi ki bence haftada maksimum üç yeterli olacaktır , kuru saçlarınızın boylarına eşitçe friksiyon yapıp on beş dakika beklettikten sonra yıkamanız yeterli oluyor , pratik bir bakım için fakat sıcak bir havlu ile sarıp fazladan iki üç saat beklettiğinizde çok daha etkili bir sonuç almanız garanti oluyor yumuşak ve parlak bir sonuç almak için .

İçeriğine bakınca saç diplerinizden kaçınmanız ve uçucu yağların da varlığını hesaba katınca sabaha dek saçınızda bekletenlerden olmamanızı tavsiye ederim uzun vadede iyi sonuçlar almak adına .  
Arındırması çok kolay olup ekspres bir bakım niteliği taşıyan bu güzellik , dış ve ısıl etkenleri nispeten onarabilecek ve yeni oluşumlardan kesinlikle koruyabilecek etkide . Zaman çalmaması , yumuşacık ve parlak saçları duş sonrası da ekstra bir ürüne ihtiyaç duymadan sağlaması ile fazlaca sevdim . 
Kimyasal yıpranmalar için değil de diğer tip yıpranmalar için kesinlikle iş görecek kadar kaliteli ve pratik bir sunum olmuş üstelik şişe tasarımı ve kullanım kolaylığı ile beğenmeyecek bir yön bırakmıyor .

Saç bakım grubundan alınmaya değecek ürünlerin arasına dahil edebilirsiniz markaya dair pek fikriniz yoksa . Çok ince telli ve yağlı saç tipleri dışındakiler için çok ideal bir bakım fikrimce . Bu grup dışında iseniz benim gibi seveceğinize eminim .

 İndirimsiz fiyatı 25TL olup şu ara çevrimiçi sitesinde 17TL aralığında bulmanız mümkün  . 

Sevgilerimle ^^

7 yorum :

  1. Daha önce de bu yağ ile ilgili güzel şeyler duymuştum. Şimdi daha bir arttı merakım. İlk kez bu markanın şampuanını kullandım ve çok memnun kaldım. Fiyatı bana uygun geldi yağın da.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şampuanlarını sevenleri epeyce duydum ama denk getirmedim kendim için henüz benim de aklımda ^^ Yağın fiyatı indirimde özellikle epeyce mümkün almaya değer : )

      Sil
  2. Ben de bu yağın güzel olduğunu duyup hala deneyemeyenlerdenim ama sen yazınca nedense en kısa sürede alıp deniyorum :)) Tşkler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim şımardım ama ^^ Zaman almayan güzel bir yağ^^

      Sil
  3. Bu bakım yağını uzun süredir merak ediyordum galiba bir daha ki alışverişimde sepetimde olacak ürünlerden birisi olacak :)

    YanıtlaSil
  4. Boyaları saçları akıtır mı bir bilginiz var mı acaba?

    YanıtlaSil

Renk kattığınız için teşekkür ederim ♥