Pazartesi

Absolution Le Soin Repulpant | Nem Maskesi

|

HOOLA !

Yıla kötü haberler eşliğinde başlasak da umudumu inadına taze tutuyorum . Yıl boyu süren yoğun tempodan sonra tek beklentim bol uykulu sıcacık ev modu oldu yalnızca . Mesai saatlerinde çoğunlukla sahada olduğum için mevsimin etkilerine fazlaca maruz kalıyorum bu sebeple cilt bakımı daha bir önem kazanıyor şu süreçte ...Absolution nemlendirici ve kırışıklıklarla savaşan maskeyi haftalık kür gibi uygulayarak vaat ettiği etkileri etüt etmişken arşive detayları not düşebilirim bu sorundan yola çıkarak . Daha önce yazdığım Absolution bb cream belleğimde olumlu bir önyargı bırakmışken bu deneyime de aynı beklenti ile başladım fakat çıtayı biraz daha mütevazi seyirde bıraktı etki olarak .

Absolution Le Soin Repulpant Nem Maskesi
Absolution Le Soin Repulpant  Nem Maskesi

Losyon kıvamındaki nem maskesi , cilde nem yüklemesi yaparken kırışıklık ve çizgileri yumuşatma prensibini taşıyor . Ecocert sertifikalı markanın formülünde ; Paraben , Peg , Fitalat , parfüm ve renklendiriciler barındırmıyor . Bir tür mantar olan ; Beyaz koru kulağı özü ile yüksek nem desteği sağlarken yonca filizi ile cildin dokusunu diri tutmak için destek sunuyor . Kayın tomurcuğu özü ile cilt dokusunu yumuşatıp besliyor .

Orta yaş için yeterli çizgide güçlü bir etkiye sahip olmasa da genç ciltler için güzel bir destek niteliğinde alternatif olabilir gelecek yatırımı adına . Her cilt tipine hitap eden yapıda olması ayrıca güzel bir avantaj . Yüzünüze uyguladıktan sonra on dakika bekleyip ıslak pamukla siliyorsunuz . Hepsi bu ^^ Alışıldık maske adımlarından uzak oldukça pratik bir deneyim .


Kuru karma cildimde haftalık kür gibi uyguladığımda verdiği nem yeterli geldi fakat uygulama sayısını düşürdükçe nem seviyesi beklentimi karşılamadı bu sebeple tam boy ve sürekli kullanmak ancak durumu telafi edecek gibi duruyor ama sırf bu yüzden tekrar almaya gerek duyacağımı sanmıyorum çünkü yıllardır favorim olan ve daha az kullanımla harikalar yaratan Clinique moisture surge nemlendirici (okumak için üzerine tık ) bu görevi beni yormadan yerine getiriyor zaten .



Tavsiye edebileceğiniz nem maskeleri var mı ?

Sevgilerimle 💋

7 yorum :

  1. Yazar görsel ile yaza olan özlemini dile getiriyor zati hihi ^^ Yaz için güzel de adaşım zaten su içme özürlü şahsımın nemsiz cildini kışın iflah edebilen ürün az :(

    YanıtlaSil
  2. Ben de su içme özürlüsüyüm ne yazık ki. Cildim de kışın nemsizliğe mahkum oluyor. Güzel bir nem maskesi almak sart benim için:)

    YanıtlaSil
  3. Tam Clinique'in bunun icin harika bir kremi var diyecektim ki siz de onu yazmissiniz :D

    YanıtlaSil
  4. Denemeliyim ozaman :) Teşekkürler

    YanıtlaSil

Renk kattığınız için teşekkür ederim ♥