Pazar

Kiss İ Envy Takma Kirpik

|

HOOLA !


Makyajın en bi sevdiğim eylemi olan eyeliner , kirpiklerin rolünden çalıyor iddialı bir makyajsa niyetim bu sebeple mutlaka bir takma kirpiğe ihtiyaç doğuyor son dokunuşta . Bakışlara yapaylık katmayacak daha doğal kirpikler favorim ama dramatik görünümlü takma kirpikleri de çok seviyorum özel zamanlarda hani şu Türk filmi tadında olanlardan ^^

İ-Envy by Kiss takma kirpik bu tanım için oldukça ideal geniş skalası ile . İnsan saçından üretilen , el yapımı olan bu takma kirpiklerin yeni versiyonları çok daha cezbedici hale gelmiş .Taş ile öğütülmüş ve uçları inceltilmiş dolayısıyla geriye doğal bir bitişi garanti kılıyor . Gözlerde ağırlık yaratmadığı için kullanımı çok rahat ve kirpikleri birleştiren şeritin şeffaf olması birleşme noktasını kamufle etmek açısından çok avantajlı .


Natural seride geçse de bendeki kirpik , dramatik tarzıyla retro bir hava taşıyor dolayısıyla kirpikler vurgulu olduğundan dolayı gözler ben buradayım diyor . Bütün kirpik olmasına rağmen benim gözlerime küçük geldi bu sebeple köşelerde pek sevdiğim kedi gözü efektini yakalayamadım boş kaldığından fakat size duruşunu gösterdiğime göre artık ikiye bölerek köşelerde kullanabilirim onları 👀 Gerçi bunun için trio takma kirpikleri de var markanın istediğiniz boy ebatlarında ki günlük kullanım için harika bir tercih ki  dilerseniz yoğunluğunu arttırıp gece makyajınıza da uydurabilirsiniz anında . Bir dahaki alışverişte tercihim onlardan yana olacak .

Takma kirpik nasıl takılır ? sorusu zaten akılları karıştıran ilk soru olsa da asıl hile kirpik yapıştırıcısında kesinlikle . Siyah Duo üzerine tanımam bu konuda fakat Beliz Kozmetik bünyesindeki Kiss kirpiklerin kendi yapıştırıcısı beni şaşırttı gerçekten performansıyla . Kirpikleri tek seferde sorunsuz sabitliyor ve siz çıkartana kadar günü sorunsuz bitiriyor beyaz olması birleşimi saklamak açısından zorluyor sadece . Güzelce temizleyip kendi ambalajında muhafaza ederseniz defalarca kullanım şansı veriyor .


Superdrug çeşitlerin tüm alternatiflerini denemiş biri olarak söyleyebilirim ki ; Kozmetik marketlerde bulabileceğiniz en kaliteli seçenek ama dahasını ararsanız kesinlikle MAC mağazalarına doğru rotanızı kırmanızı öneririm . Fiyat aralığı 30-40₺ civarında . Kendi favorilerinizi buraya not düşerseniz renk katarsınız .


Sevgilerimle 💋

2 yorum :

  1. Evet pek naturel değil ama çok hoş durmuş sende Kermy'cim :) Bir de bence bu kısa saçlar sana çok yakıştı, üstündeki kombine de ayrıca bayıldım!!! Öperim!

    YanıtlaSil
  2. MAC'i bende cok begenıyorum teşekkürler yazı icin :)

    YanıtlaSil

Renk kattığınız için teşekkür ederim ♥