Cumartesi

Dax Coconut Oil Yorumlarım

|

HOOLA !


Yazarınız " Ne çok şey var anlatacak ! " cümlesiyle belki buraya dair olan özlemini bir parça dile getirebilir . Zaman kovalama yarışının verdiği miskinlikle ihmal edilen dostların gönlünü almaya geldim 💚 Ondan olacak ki en sevilen kategoriyle başlangıç yaparsam araları ısıtmak daha kolay olur diye umuyorum .

Saç bakımı üzerine yeni keşiflere daha çok dem vurmak kaçınılmaz oldu zira saçlarda çoğunuzun hala kabullenemediği 😅türden radikal tavır alınca kesim ve boyama maceraları ile devam ediyorum yoluma son bir seneyi geçgindir saçlarda dolayısıyla daha çok soruya cevap verebilecek deneyim oluştu sizlere aktarabilmek için . Nemini yitirmiş mat ve sert saçlar için güzel bir önerim olacak bugün .

Dax Coconut Oil With Vitamin E , raflara mütevazi bir tavırla  yerleşince Dax super Gro kadar güçlü mü acaba sorusunu aklımda uyandırıp , bakım rutinimde yerini alalı iki ay oldu . Gücünü Hindistan cevizi yağından aldığı için etkisine baştan ikna olmuştum sanırım . 

Dax nemlendirici besleyici saç ve cilt bakım yağı ; Doku ve görüntü olarak akla vazelini getiriyor . İçeriğindeki E vitamini ile cildi ve saç derisini yenileyici ve besleyici bir tavra sahip . Bu sebepten olsa gerek kullandığım beri saçlarım normal seyrinin altında dökülüyor . Tıpkı kardeşi supergro gibi yoğun bir yapıya sahip olduğundan dolayı az bir miktarla maksimum bakım yapmak mümkün oluyor ama arındırma konusundaki zorlayıcı yönleri de ortak maalesef . 

Çok yıkama ve durulama zaten saça yapılan bakımı bertaraf ettiğinden dolayı çözüm için su ile durulama öncesi arındırıcı şampuanı susuz köpürtüp kalıntıları rahatça arındırabiliyorum . Başka türlü bu ürünü hiç sevme şansım kalmazdı sanırım ^^

Cilt için de kullanılabilen dax coconut oil , mevsim gereği ve yoğun dokusu sebebiyle bu kullanım alanında tercihim değil yalnızca dirsekler topuklar ve diz kapaklarında denedim ve kuru ciltlerin çok seveceği türden nem kapasitesini tutma gücüne sahip . İçerik formülü sebebiyle ben tende kullanılması taraftarı değilim bir sevmediğim yanı da bu oldu zaten .

Saçlardaki etkisine dönecek olursak saçta yarım saatlik kısa bir uygulama ile güzel iş çıkarması bakımından mevsim adına çok pratik üstelik düzenli olarak saç bakım rutinimde Hindistan cevizi yağı saçlarda nasıl kullanılır yazımda uyguladığım tarifteki etkiye yakın sonucu ve ekstra hazırlama zahmetine beni sokmadığı için ben sevdim bu yağ kombosunu . Saç diplerine masaj yaparak sürdükten sonra tarak yardımıyla boylara yayıp yarım saat beklemek yeterli oluyor dilerseniz daha uzun tutabilirsiniz .

Şöyle bir toparlarsak ...

Kullandığım süreden bu yana saçlarıma verdiği yumuşak ve parlak bitiş anlık değil uzun süreli ve nem tutuş kapasitesi arttı boya işlemi olmasına rağmen bu sebeple yeni kırık oluşumunu engelliyor . Hatta bunun için çok az bir miktar saç uçlarına duş sonrası uygulayabilirsiniz çok kırılan saçlara sahipseniz . Supergro ile haftalık dönüşümlü kullanırsanız saç uzaması konusunda ciddi bir ivme alabiliyorsunuz ayrıca .

Gratis raflarında ve n11.com sitesinde Dax markasının dükkanında bulabilirsiniz . Normal Fiyatı 39₺ bu hafta 29₺ aralığında bulabilirsiniz Gratis'e özel indirimle . Yumuşak ve parlak saçlar için denemeye değer bir bakım kürü .

Sevgilerimle ^^

11 yorum :

  1. tam da dün merak edip bakmıştım, arındırma için Revox kalıntı giderici şampuan çıkarmış, tavsiye ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya ben de onu merak ediyordum elimdeki bitince alma niyetindeydim biliyo musun süper oldu tavsiyen <3

      Sil
  2. ilk kez bugün kullandım, ilk yıkamada köpürmüyor, ikincide gayet güzel temizliyor, ama saç keçe gibi kalıyor, krem şart

    YanıtlaSil
  3. Tam da bu ara hangi hindistan cevizi yagini alsam diye dusunuyordum. Super oldu bu yazi😍😍

    YanıtlaSil
  4. Üzerinde Hindistan Cevizi yazması bile almam için yeterli sebep =)

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel bir ürün saçı yumuşacık yapıyor.tek zorluğu arindirilmasi cidden sactan cok zor çıkıyor ani planlarda uygulanicak bir şey değil çünkü sactan kolay kolay arinmiyor 😣

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En güzel özeti sen geçtin sanırım çok haklısın ^^

      Sil
  6. Uzamaya faydasi varmi tek basina bugun aldim uzatmasini umuyorum

    YanıtlaSil
  7. ben kesinlikle önermiyorum arkadaşlar saçdan arındırması çok zor 4 kere yıkamama ragmen çıkmadı çalışmayan bayanlar kullanabilir . ben işe yağlı saçlarla gittim ve çok rahatsız edici bi durum ...

    YanıtlaSil

Renk kattığınız için teşekkür ederim ♥