Cumartesi

Ombre Lips

|
Hola sevgili Kermitler ;)

Ombre saç kavramını çoğumuz duymuştur sanıyorum ki . Bugün o kavramı dudaklara indiriyoruz! Benim de yeni denediğim yapılışına bakarken bir parça çekimser yaklaştığım ama sonra hoşuma giden bu dudak makyajını pek sevdim hazır yılbaşı konseptinde ve 2013de kırmızı rüzgarı eserken değişik bir öğretici uygulama yapalım ...


İhtiyacımız olan malzemeler : Metalic pigment - Altın rengi ya da zevkinize göre belirleyin
                                            Mat veya kremsi bir ruj
                                            Fırça (düz açılı daha güzel işinizi görür )





Görseldeki ruj : Revlon Ravish Me Red


Rujunuz mat olursa şayet pigmentiniz daha yoğun gösteriyor kendisini ben krem yapılı bir rujla denedim daha doğal durdu zira görseldeki kadar yoğun çıkmaya cesaret edemedim :) Kız kardeşim&ben Maybeline Fatal Red rujla bu uygulamayı yaptık ve hoşumuza gitti gayet. Kırmızı ile deneyecekseniz özellikle güzel bir kalemle çerçeveleyip rujunuzu sürün ve rengi sabitleyin . Ardından fırçayı pigmente batırıp fazlalığını pıt pıtlayarak :) alın bulaşma yaşamamanız adına. Üst dudaktan başlayıp kendinize dudak ortasını merkez alın ve dokunuşlarla yayın ilk kat opak ve canlı olmayabilir uygulama görselindeki gibi fakat siz durumu kendi zevkinize göre idealize edersiniz zaten... bence fazla sürün ve alt dudak uygulamasını fırça ile değilde üst dudaktan bastırarak geçirirseniz daha güzel ve açılı bir görünüm elde edersiniz ya da dilerseniz fırça ile ayarlayın.Gayet seksi bir görünüm elde edeceğiniz kesin bunu kırmızı ile sınırlamayın elinizin üzerinde farklı tonlarda deneyebilirsiniz ben pembelerle denedim gayet hoştu ama sırada bordo var aklımda daha gösterişli duracağını düşünüyorum.Bu arada kalan makyajınızı minimal tutun ki disko topuna dönmeyin ;)) Ben uygulamamı hafif yaptım asıl örneğe kıyasla çok patlamasına gerek yok diye düşündüm.Asıl uygulama ardından farklı ışıklardaki fotoğraflarla uygulamamızı size  sunuyorum.






Daha güzelleri ellerinizden öper hatta bizle paylaşın bu yazıya eklerim seve seve ;))
Sevgiler !


5 yorum :

  1. hhımmm güzel görünüyor ama bana çok iddialı:) ama hafif olanlar daha güzel olmuş başarılı;)

    YanıtlaSil
  2. Bedia aynı fikirdeyim ,cesaret edemedim fazla sürmeye dediğin gibi az olanı daha makbul durdu sanki sonuçta clublerde kopmuyoruz sabaha kadar:D Standart hayata uyarlanmış versiyonu diyebiliriz sade olanına:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bende standart sayılırım hatta şu aralar yaşantım standartlarında çok altında:)avm gezmelerinde hafif bi ruj bir göz kalemi bir rimelden ibaret nerdeyse makyaj serüvenim:) kopmaaya bırakalı çooookkk olmuş:)

      Sil
  3. Köfte dudaklarımız iyi çıkmış ablacan :) Ama biz uyguladığımızda pigmentler daha yoğun görünüyordu fotorafa yansımamış mı nedir ?

    YanıtlaSil
  4. Haklısın kız kardeşim :)Muckk ;)

    YanıtlaSil

Renk kattığınız için teşekkür ederim ♥