Salı

Çiçek temalı düğün süslemeleri vol 1

|
Günaydın :)
Bugün çok az uyumama rağmen enerjim yerimde , her şeye yetişebiliyorum :) Hazır enerjim yerindeyken sizlere  mekanlarda düğün süslemelerinden bir kaç örnek sunmak istedim . Bu işler yurt dışında kusursuza yakın yapılıyor . Ülkemizde de hakkıyla yapan organizasyon kuruluşları mevcut fakat iyi olanlar bütçeyi sağlam sarsacak fiyatta geri kalanlar ise yetersiz ... Henüz bekarım ama abimin düğün organizasyonu esnasında tüm uygulama & kararlar kardeşimle bana aitti düğününün Türkiye ayağında :) Epeyce araştırma ve uygulama sonucu güzel deneyimler biriktirdim ee tabii sizlerle paylaşmadan olmaz ...
İşin sırrı aslında konsept belirlemekte yoksa istemediğiniz sürprizler yaşayabilirsiniz ! En mütevazi ya da en lüks masalarda ortak bir enerjisi var çiçeklerin oldukları her yerin havası değişiyor bu yüzden bugün çiçek temalı çok zarif masalardan bir kaç görsel derledim size , keyfini çıkarın :)
























                   Bu tarz bir temayı kullanır mıydınız ? Yorumlarınızı bekliyorum:) Sevgilerle ...

9 yorum :

  1. hepsi birbirinden güzel bayıldım:)takipteyim bende beklerim
    omurinandi.blogspot.com sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Beğenmene sevindim Ömür ;)Elbette gelirim :)

    YanıtlaSil
  3. çiçekli konsept candır:) bişey sorucam kermit, hani post yazarken pembe renkle başlık giriyorsun ya onu nasıl ayarlıyorsun? ben renk değiştirecek yeri bulamadım da

    YanıtlaSil
  4. :))
    İletişim kutusundan bana mail atarsan sana detaylı yazarım Ceydacım ;)

    YanıtlaSil
  5. canım çiçek konseptleri harika ama malum güzel ülkemin güzerl insanları ve güzel çocuklarımız bu narin özenip bezenmiş masalara gerekli özeni ihtimamı ona yakışırlığı gösterebilirler mi biraz düşünceliyim:) düğün yapmak uzaktan keyifli görünen içindeyken rezil bir işten deneyimlerim bana bunu gösterdi çünkü işin içinde bizlerin kontrol edemediği bir misafir yığını var hiçbirşey istediğin gibi olmaz uğraşır üzülürsün düşüncesinden ben çıkamadım umarım sizlerin istediğiniz gibi güzel düğünleri olsun;) bu arada mum yanındaki küçük beyaz güller vardı minik bir kasede onu sevdim uygulaması kolay masada zarif birinin kafasına devrilme derdi yok :)) kolay gelsin uğraşlarında kuzum ;)

    YanıtlaSil
  6. Çok haklısın tespitinde kuzum çok güldüm gerçekci bakınca :) Ben davetiyemde çocuk getirilmemesi rica olunur yazdırıcağıma kalbımı basarım. Çok yakın arkadasım da bunu yaptı ve gayet iyiydi sonuç :D
    Cam kase içinde duran gülleri ben de sevdim daha zarif haklısın :) Salon düğünlerine bu konsept gider zannımca en azından mekanları ferahlatıyor çiçekler :)
    Ama ben açık havadan yanayım :)Amin arkadaşım insallah gönlümüzce olur hepimizinki tabi önce öyle bir aday bulamk gerek hahaha :D

    YanıtlaSil
  7. çok güzel bir paylaşım teşekkürler.

    YanıtlaSil
  8. Beğenmene sevindim :) Ben teşekkür ederim ^^

    YanıtlaSil

Renk kattığınız için teşekkür ederim ♥