Salı

Genç Kız Sığınma Evi için yeni bir not ...

|
Merhaba sevgili yardım severler :)

Genç Kız Sığınma Evi ile igili yazımdan sonra sağ olsun ilgilenen arkadaşlarım ve takipçilerimiz oldu. Bu esnada yardımların kısıtlı kalmaması herkesin ulaştırabilmesi adına iş büyüdükçe farklı girişimlerde bulunmaya başladık sosyal medyadan bu hafta ilgililerle görüşmem olacak şans dileyin bana ^_^

Fakat değinmek istediğim bir kaç nokta var : Sayımız çoğaldıkça bunu etkinlik haline getirip sesimizi daha çok duyurabiliriz bu bahaneyle birbirimize biraz vakit ayırıp birer kahve içip iki lafın belini kırarız diye planladık.Ayrıca davetimiz açık blogger olmanıza gerek yok genç kız kardeşlerimize yardım etmek isteyen kişileriz ortak paydada :) Biz creme de la creme ile bu fikiri İzmir için ortaya attık Paprica adlı mekanı buluşma yeri olarak seçtik .Her konuda ortağım sevgili adaşım  Mamontenka bu fikri Ankara'dan yürütmeye gönüllü ve eğer isteyen olursa aranızdan bir istanbul buluşması yürütecek gönüllü organizeciler olsa pek mutlu oluruz :)

Organizasyonu bu hafta sonuna yetiştirmek için elimizden geleni yapıcaz günlük iş ve özel hayattan emin olun fedakarlık yaparak.Bizi bekleyenlere çok teşekkür ediyorum hepimiz adına. Maksadımız şu ki yardım etme imkanı  olup kargodaki masrafı karşılayamayacak arkadaşlarımız olabilir ve sponsor söz konusu olduğunda biliyoruz ki fazlasıyla yardımlar büyüyecek bu sebepten organize olmamız biraz zaman almakta.

Gelelim başka detaylara ... Bir kaç arkadaşımız bu konudan rahatsız olmuş ki Seraba itirazda bulunmuş . Siz niye karar veriyorsunuz mekana öncüsünüz  bla bla bla  adsız profilden ve bana gelen gelen bu aksam iki aynı İP adresinden  olup farklı iki fake adresten (teknoloji ile aram iyidir kaçmaz yani :)Ayrıca kendi hesaplarınızdan direk eleştiri yapabilirsiniz kendimizle barışık insanlarız sizleri dinleriz ve ifşa etmeyiz başkaları gibi korktuğunuz buysa ^_^ Öncelikle öpüyorum gözlerinden kendilerinin ve cevaplıyorum.Ben bir kartanesi yuvarladım arkadaşlarım el verdiler ve kar topu olmaya başladı  :) Biz bir araya toplanmak istedik aynı düşünenleri de davet ettik . Ama yardım etmek isteyenler bireysel desteğini verip çekilmekte özgürdür diyip bu işin başında gereken tüm iletişim bilgilerini ekledik.Yani tercihinize kalmış bu bir yardım işi dileyen gizli yapar dileyen aleni biz sosyal medya gücümüzü bu yönde artıya çevirmek istediğimiz için aleni yapmayı tercih ediyoruz yeni topladığımız yardımlarla ve biz bunu sürdürmeyi planlıyoruz bir kereyle kalmak istemiyoruz.Ayrıca kötülük hep var biliyoruz ama yanlış kişilerle dans edersiniz diyip sevgilerimizi yolluyoruz sadece. Eleştirip kalp kırmaktan yana değilim ve şahsına gelmediği sürece polemik zemini yaratılmasın  bu kozmetik savaşlarına benzemez üzülürsünüz sonra :) Kimseyi haddini aşmadıkça rencide etme huyum yok ama güzel şeylere elinizi sürmeyin lütfen bırakın isteyen bir şeyler yapsın siz köşede durun ve yorum yapmayın inanın sizin gibilere hiç bir yerde ihtiyaç yok... Bırakın biz bildiğimiz şeyi yapalım siz de öyle ^_^


Blogger arkadaşlarımızdan veya siz takipçilerimizden gelecek her türlü öneriye açığız .Ayrıca yazılarıyla destek olan sevgili arkadaşlarımın yazılarını sizlerle paylaşmak istiyorum. Sevgiyle kalın :)
 Mamanotenka, Yelkenlikız , Creme de la cream Makyajlıhaller  MakyajFırçam AycelceHayat KozmetikAynası Vanilyayağmuru Kardelenblog Gezginportakal ve henüz eklemediğim es geçtiğim varsa affına sığınırım beni uyarsın lütfen.İyi geceler :)
Ayrıca Gezginportakal 'ın ziyaretinde onu kırmayıp kendilerinden beklenen duyarlılığı gösteren genç kızlarımıza sabun gönderen sevgili DoaKozmetik ekibine sevgilerimle :)

12 yorum :

  1. Üstümden bir yük kalktı,twitterda yazdım vize verirsen duyurum amaçlı bloguma yazını yazacağım,öpüyorum ışıl ışıl gözlerinden.'Bu kozmetik savaşlarına benzemez üzülürsünüz sonra'haha süpersin,kinciyimdir de bennn:)

    YanıtlaSil
  2. Ben bu ay sonu kendi çapımda bir yardım yapacağım. Çok bir şey değil ama biraz kıyafet,kitap ayırıyorum. Ayrıca temel ihtiyaç olarak gördüğüm el ve yüz kremi yollayacağım. Tabii ben bir şirket değilim. Ama herkes bir şeyler yollasa çözüm olmasa bile ciddi katkısı olur diye düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  3. @creme de cream :) Elbette ne demek .Ben de öpüyorum.Nazik olduğumu düşünüyorum ciddiyim kırıcı olursam bir çok kişiyi rencide edebilirim iyi gözlemciyim çünkü sanal dünya polemiklerini hayretle izliyorum gerçekci şeylere saygın yoksa uzak durmalarını diliyorum sadece.

    @seregon Gönlünden kopmuş olması zaten yeter herkes senin gibi düşünse kocaman bir havuz oluşur ki çok haklısın ^_^ Kendi adıma teşekkür ederim güzel desteğin için çok öpüyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Kermit, öyle güzel bir hareket başalttın ki seni bin kere öpüp, tebrik etmek istiyorum. Bu hafta sonu olursa, ben maalesef gelemeyeceğim çünkü Muğla'ya gitmem gerekli (kayınvalide söz konusu :)) Şayet toplanırsanız, paylaşımlarınızı merakla bekleyeceğim ve en kısa sürede beraber de kahve içmek için sizden söz isteyeceğim :))

    Paylaşımda bulunan, çırpınan herkesin güzel yüreğine sağlık...

    YanıtlaSil
  5. Arkadaşım ^_^ Güzel sözlerine hem mahcup oldum hem cok mutlu oldum . Güzel olan sizsiniz buna emin ol dilerim emeğimizin karslığını alırız bir şeyler başarırız :) Bu güzel yüreklerin hepsiyle en kısa sürede bir araya gelmek istiyorum ..

    YanıtlaSil
  6. Arkadaşım böyle bir durumu bizlere açtığın içni çok teşekkürler öncelikle. Bu gönül işi kimseyi zorla sürüklemiyoruz. Duyurumuzu yaparız gönlü güzel insanlar zaten bir şey rica etmemize bırakmıyor.

    Paprica kafe bana biraz uzak kalacak eğer elimde koli olursa sıkıntı yaratacak. Olmazsa ben yakındaki bir firmadan gönderirim.Ama görüşmeyide kaçırmam :)

    YanıtlaSil
  7. ooyy hem güzeller güzeli hem yüreği güzel Kermitim güzel bir paylaşım başlattın elimizden geldiğince ve elimizden geldikçe böyle kurumların yardımına koşalım, biliyorsun zaten bende bir koli hazırlığındayım kıyafet özellikle. Mamontenka Ankara ayağı madem onunla görüşürüz yakında;) Destek olan herkese sevgilerimi gönderiyorum...

    YanıtlaSil
  8. ooyy hem güzeller güzeli hem yüreği güzel Kermitim güzel bir paylaşım başlattın elimizden geldiğince ve elimizden geldikçe böyle kurumların yardımına koşalım, biliyorsun zaten bende bir koli hazırlığındayım kıyafet özellikle. Mamontenka Ankara ayağı madem onunla görüşürüz yakında;) Destek olan herkese sevgilerimi gönderiyorum...

    YanıtlaSil
  9. Canımsın cok baskasın sen ^_^ Mamontenka bi bildiri yayınlıcak size katılmak isteyen olursa ankarada siz de davet edin kuzum sponsorumuzuda ayarladık mı tamamdır :)

    YanıtlaSil
  10. inşallah canım ben facebook dan ulasmaya calısıyorum mamosa:) buyuyelım cığ gıbı olalım muahhh :)

    YanıtlaSil
  11. Sanırım ben kargomu haftasonu yollayabileceğim Kermit. Siz ne yaptınız toplanabildiniz mi?

    YanıtlaSil
  12. Arkadasım malesef firmalardan bazıları umut verip sonradan kıvırınca planlarımızı alt üst etti herkesin saati uyuşmayınca toplaşamadık birde :( Ama ben bu hafta kendi yardımlarımı ulaştırıyorum artık hepimiz bireysel elimizden geleni ulaştırıp sonra bir araya gelicez ilk fırsatta:) En güzelini yaparsın kızları bekletmeyelim beklenti içine giriyorlar üzülmesinler. Düşünüp paylaşan gönlün dert görmesin öperiim çok ^_^

    YanıtlaSil

Renk kattığınız için teşekkür ederim ♥