Salı

NUXE Eau de Mousse Micellaire –Gül Yapraklı Misel Köpük Yüz Temizleyicisi

|


Nuxe’ün bu ürününü Kermit AlemlerdeMamontenka ve Kozmetik Markalar’ın birlikte düzenledikleri hediye çekilişinde kazandım. Bu çekiliş bana yalnızca bu güzel ürünü kazandırmadı, aynı zamanda bu ki güzel blogu keşfetmiş, ve tatlı sahibelerini tanımış oldum! Bir güzel yanı da, bu ürünü kura sonucu değil, “beğenilen bloglardan biri olarak” kazanmış olmam… Bu vesileyle sevgili Kermit’in bloguna da bu yazıyı yazıyor olmaktan dolayı büyük mutluluk duyuyorum!


Nuxe Misel Yüz Temizleme Köpüğü normal ve karma ciltler için formüle edilmiş. Çok yağlı bir cildim olmadığı için jel formundaki ürünler yüzümü kurutuyor; bu yüzden yüz temizliğimde tercihimi köpük ürünlerden yana kullanıyorum. Nuxe’ün köpüğünde çiçek suları bulunuyor ve gerçekten de kullanırken buram buram çiçek kokusunu alıyorsunuz. Açıkçası ben bayıldım kokusuna, sanki bu şekilde cildim daha çok temizleniyormuş gibi geliyor.
Ürün köpük yapıda olduğu için pompalı şişede sunuluyor. İki pompası yüz temizliğim için yeterli geldi. Cildi gayet güzel temizliyor. Ben bir temizleme ürününden çıkan, üstü minik plastik çıkıntılardan oluşan temizleme diskinin üstüne iki pompa ürün alıp dairesel hareketlerle yüzümü temizliyorum.




Bu işlemden sonra yüzümü toniklediğimde aldığım sonucu aşağıdaki fotoğrafta… Kullandığım diğer köpük temizleyiciye göre bir miktar daha başarılı olduğunu; hatta pamukta neredeyse kir kalmamış olduğunu görebilirsiniz.

Yumuşacık bu köpük cildimi kurutmadı, germedi. Temizliğinden de, verdiği yumuşaklıktan da çok ama çok memnun kaldım. İçeriği de doğal özelerden ve genelde iyi bileşiklerden oluşan bu ürün için söyleyebileceğim tek olumsuz özellik, Sodium Lauryl Sulfate içermesi…



Bu güzel ürünü deneme şansı vermiş oldukları için Kermit’e, Mamontenka’ya ve Kozmetik Markalar’a bir kez daha teşekkürlerimi sunuyorum. Sevgilerimle, L’Arc-en-ciel…

5 yorum :

  1. Kendi yazıma yorum yazıyor olmak tuhaf; ama Kermit'cim, son paragrafla beni onurlandırmışsın! Güzel sözlerin, içtenliğin, arkadaşlığın için çok teşekkür ederim :) Ara ara misafirliğe gelirim ben :) Sevgilerimle... Başak :)

    YanıtlaSil
  2. Çok sevinirim ^_^ Ben de çok teşekkür ederim arkadşlığın Başakcım çok mutluyum ki tanıdığıma seni :)

    YanıtlaSil
  3. aaa ben ikinizide çok seviorum ama harika olmuş bu yazıda:))

    YanıtlaSil
  4. Di mi di mi ne detaylı bir yazı olmuş çok sevdim ben de ^_^ Bide seni de çok seviyorum tabi şirine :*

    YanıtlaSil
  5. ürünü de çok beğendim yazını da çok sevdim..

    YanıtlaSil

Renk kattığınız için teşekkür ederim ♥