Cuma

Doa Kozmetik Argan Yağı

|
Holaaaaa !
Ben saçlarında kırık olmayan ve saçları sağlıkla parlayan Kermy  :P
O nasıl oluyor ki  ?
Tüyolardan biri bu yazıda ^_^

Doa kozmetiği artık hepimiz biliyoruz ve seviyoruz her ne kadar iletişim ve organizasyon konusunda zaman zaman çuvallayıp bizi çemkirme moduna soksa bile lokum tadında performans veren bazı ürünleri kalbimizi yumuşatıyor.İşte atsan atılmaz satsan satılmazsın Doa ne denir sana bilmiyorum ama seviyorum yine de : )

Argan yağı çılgınlığı artık içerik olarak hangi tüketici ürününe sokulmadı sanırım tuvalet kağıdı falan kaldı : ) Ciddi bir pazar payı kapan argan yağını en doğalından nasıl buluruz , hangisi orjinaldir ve katkısızdır soruları akılları karıştırdı uzun zaman aralarında uçurum barındıran mali etiketlerle...

.Argan içerikli ürünler kullanıyorum ama argan yağını saf olarak ilk defa doa kozmetikle denedim bu sebeple çok objektif bir karşılaştırma olmaz sanırım piyasadaki diğer ürünleri tanımıyorum çünkü  :saf argan yağı adına..:/  %100 doğal olması sebebiyle biraz da doa kozmetiğin kalitesine güvenip aldım.Miktarın azlığından dolayı banyo sonrası serum niyetine  başladım kullanmaya:)

Fiyat  12,5 TL


20 ml olan ürünümü  banyo sonrası kullanım artı ısıyla şekillendirme yapacağım zaman  bir iki damla elimde ısıtıp saç uçları ve boylarına sürüyorum tataaaaa sonuç şahane! O günden bu yana tek bir yeni kırık yok diğer ürünlerime yardımı geçti tek başına koruyor bunu aldığımdan beri bir çok ürünüm rafta kaldı : )) Kokusu belli belirsiz değişik nasıl tanımlasam bilemedim.Çok rahatsız etmese bile ben sevmedim zaten arganlı serumumla karıştırdığım için kokusunu absorbe ediyor.Miktar kullanımını söylediğimden fazlaya kaçırmamanız rica olunur zira kuru saçlarımı bile yağlandırdı hemen tecrübe ile sabittir.Dozunu tutturduğumdan öyle bir sorunum yok artık elbette ışıltılı ve sağlıklı bir bitişle beni memnun ediyor. Net !


Yine alır mıyım ? Evet ! Ama piyasadaki diğer saf argan yağlarını da denemek istiyorum günlük kullanım ve saç diplerinde maske  için.Tavsiyelerinize açığım???Bu argan hayatımıza iyi ki girmiş bence kalmaya devam etsin de . İçinizde bu konuda daha tecrübeli olan varsa lütfen paylaşsın lütfen :)

Karşılığında rüşvet olarak sizlere saç hızlı saç uzatma sırlarımdan birini yazabilirim mesela ne dersiniz ?
Sevgilerle ^_^

NOT : Son yıllarda sürekli geciken kargoları ; ki bu sene bir aydan önce tarafıma ulaşmışlığı olmadı , o da binbir çaba sonucu . Fiyat grafiğinin aksine ambalaj boyutlarının küçülürken bir çoğunun ml miktarının göze batacak şekilde eksik olduğu için güvenilirlik adına hiç kredileri kalmadı tarafımda . Bu süreçte telefonlara dönülmeyişinin yanı sıra ilgisiz tavırlar ve kaba tutumları sayesinde bir daha asla alışveriş yapmayacağım ve blogumda yer vermeyeceğim bir firmadır . 

14 yorum :

  1. Kermitim :) benimde aklımda bu saf argan yağı ama elimde biri şeffaf biride argan yağlı olmak üzere Down Under'ın serumları olunca almadım. Saç dipleri için maske arıyorsan Natura Therapy stimulating hair growth oil = fiyat+miktar ve performans açısından çok çok iyi, organik olmasıda cabası.öpüldünn :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Down under serumu çok sevdim ben de ^_^ Çok bereketli hem :)
      Senin önerine bakayım kuzum çok sağol.

      Sil
  2. Kermitim ben de deneyebilirim bilgilendirdiğin için teşekkürler kuzum :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim ^_^ Dene derim faydasını görüceksin :)

      Sil
  3. yakında yeriz biz bnları ne arganmıs arkadasss :)herseyde var denemedım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yemeklik hali de var arganın :D
      Saç bakımına düşkünsen edinmelisin yelkenlim ^_^

      Sil
    2. dökülmesini engellersem başka bişiy istemem kırık dökük hallerı yok kı sacımın :/ yemeklıgıde var haa :D almayım pahalıdır... :)))

      Sil
    3. Hahah doğru tahmin hap kadarı valla ciddi piyasa yapmış meslektaşım yemeklik olanına dokunmayalım biz hiç : )) Argan yağı dökülme konusunda iyi gelir sanırsam ama çok ekonomik bir çözüm olmaz ben sana hc complex önersem ?

      Sil
  4. Ne demek efenim ^_^
    Saçlarınızı sağlıkla savurun alın tabisi :)

    YanıtlaSil
  5. fiyatı çokk uygunmuş daha önce hiç duymadım bu markayı benim cahilliğim sanırım :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Est. cahillik ne demek ilgi meselesi bu sadece ^_^
      Doa kozmetik doğal ürünleri uygun fiyata satan bir firma bir çok ürününü denedim ve sevdim tavsiye ederim ^_^

      Sil
  6. sacreyonu.com dan alışveriş yapan var mı? bu siteden alış-veriş yapmayı düşünüyorum biraz inceledim güvenli gibi görünüyor ama yinede paylaşmak istedim. bilgisi olan varsa paylaşsın lütfen...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende alışveriş yaptım teslimat süresi 1-5 gün olarak görünmekte ama 2 günde elime geçti siparişim. saç reyonu bencede güvenilir firma

      Sil
  7. ben sacreyonu.com dan kerastase elixir yağ aldım memnun kaldım. güvenli site alabilirsin.

    YanıtlaSil

Renk kattığınız için teşekkür ederim ♥