Cumartesi

Bir Ekonomist Gözünden Hesaplı Alışveriş Tüyoları : ))

|
Holaaa Kermyler !
Hepimizin özellikle bayanların zaafı olan bir konudan girmek istiyorum konuya : Alışveriş !!
Malumunuz ki online alışveriş artık günlük hayatımızın bir parçası ... Bu konuda sıkı bir takipçiyim ve online alışveriş konusunda bir çok site hakkında bilgi ve deneyim sahibiyim.Bir ürünü en uygun ve en zahmetsiz şekilde almakta üstüme yoktur diyebilirim ekonomist kimliğimin güzel bir getirisi olarak saysam da bunu harcama konusunda bu kimliğin dışına çıktığım ayrı bir gerçektir . Beni tanıyanlar bu cümleme sonuna kadar katılıyor eminim ki heheh : ))

Zaman yönetimi konusunda pratik ve bana yardımcı ürünler kullanmayı seviyorum.Ve alışveriş deneyimde de böyle bir site keşfettim. Kupon sihirbazı :) Arama motorlarında tek tek araştırmaya girme zahmetinden kurtardı beni sık alışveriş yaptığım sitelerden promosyon kuponlarının aktif olması için tarih beklememe gerek kalmadan  kodlarımı ekleyip keyifle alışverişime bakıyorum. Üstelik bu deneyim ücretsiz tamamen.Tek yapmanız gereken kupon alarmına mail adresinizi girip gelecek yanıt mailini onaylamak ! Bu kadar basit : ) Geriye kalan keyfinize bakmak 

Üstelik biliyorsunuz ki Kermy sizleri de her zaman hesaba katar ! : ) O yüzden kuponsihirbazi.com adresine göz atmanızı öneriyorum mutlaka sizi sevindiricek süprizler gelecek diyerek müjdemi veriyor ve kaçıyorum.Süprizlerden haberdar olmak  adına sosyal medya hesaplarını takine almanızı öneririm : ) Dikkate alanlar kazanıcak Kermylerim . İyi hafta sonları ...
                                                         https://twitter.com/kuponsihirbazi 
Sevgilerle 



Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Renk kattığınız için teşekkür ederim ♥