Pazartesi

Rock Your Soul With KAFT

|

Hola Kermyler !
Günlük hayatın sıkıcı ve soğuk  rutinlerinden uzak iş hayatının beyaz yakasını bir kenara fırlatıp rock chic tadında kah casual bir tarzla atıyorum kendimi sokaklara. En önemlisi hareket kısıtlamasından uzak Harlem zencilerine taş çıkaran  eşofmanım: ) Rüzgara saldığım özensiz saçlarım , tesadüfün en tatlısı minik Kermit takası ... :)) Vee altında bir hikaye barındıran KAFT tişörtüm ile  özgürlüğümü bulduğum yaz mevsiminden  ödünç alınmış bir nefes alır mısınız  benimle Bodrumda
O zaman  keyfini çıkarın hoplamalı zıplamalı saçları savurmalı yazımın  ... :)


 Sanatın, yaratıcılığın  ve ilham perilerini toprağının her karesinde barındıran Bodrumda anlatmak istedim size KAFT'ı zira aralarında bu manada şahane bir ilinti var.Markayı tutkunları biliyor ama bilmeyenler için şöyle tanımlayabilirim ki : Tasarım , sanat  ve özgünlüğü bir arada zekice harmanlamış, her tarza uyum sağlayabilecek joker renkler ve ahenk içeren unıque bir marka. Farklı ideolojilerden beslenip çizgi dışı grafikleriyle bünyede hem hayranlık hem alışkanlık yaratan dozda cool bir duruşu olan söylemek istediklerini tasarımlarına gizleyen bir  marka .




Her tasarımının bir hikayesi  ve mesajı var . Onu çekici kılan en büyük özelliği bu zaten.Her KAFT tişörtü ayrı bir hikayeden beslenip ilham almakta ve size gelene dek genç bir tasarımcının idea dünyasında şekil alıp maddeye dönüşmekte . Ne hoş :) Üstelik sessiz ve derinden ilerleyen KAFT mesajlarını sözler yerine tasarımlarla anlatmayı gerçekten başarmış ki şimdiden 34 ülkede satışı gerçekleşmekte. 2009 Ağustosta merhaba diyen dinamik bu marka ile anlatmak istediklerinizi bir tasarıma sığdırmak ne eğlenceli.Bu manada örtüşüyor karakterimle KAFT : ) Söylemek istediklerimi ya da  sevgimi sözlere                     döken bir insan değilim detaylara saklarım.:)))




Paul Auster’den Osho’ya , Mevlana’dan Einstein’a hatta Pink Floyd’dan Mendelssohn’a birçok müzisyen, düşünür ve yazardan ilham alan KAFT,üretimleri sadece tişörtlerle sınırlı değil! Kapşonlu (hoodie) ,tişört, telefon kapakları ve  posterleri  www.kaft.com adresinde ücretsiz kargo ve 30 gün değişim fırsatı ile güvenli bir alışveriş hizmeti ile edinebilirsiniz.Arayüzü sağlam ve pratik bir site online alışveriş için. Ben geleneksel yöntemden yanayım derseniz şuradan satış noktalarına ulaşabilirsiniz.Yalnız bir konuda uyarmalıyım ki siteye girenin 15 dakikadan önce çıkabileceğini hiç sanmıyorum :))) Aklıma gelmişken siteye KAFT ürününüzle birlikte çektiğiniz fotorağrafı göndermeniz mümkün o köşede dilerseniz siz de olabilirsiniz : )


Eminim KAFT blogger yazılarında bolca şahit olmuşsunuzdur  özenli ve hızlı gönderim konusundaki prensiplerine. Şunu itiraf etmeliyim ki biz bloggerlar online alışverişte özel ilgiye pek düşkünüzdür:) Alışverişinizin her aşamasından bilgi sahibi oluyorsunuz deneyimleyince hoşunuza gidecektir eminim.İlgimiz karşılıklı sevgili KAFT :) Hatta o kadar ki stoklarda kalmayan Kaftan tişörtün bültenine kayıtlı olmama rağmen dayanamayıp ekibi "ne zaman gelecek ne zaman gelecek ?"diye taciz ettiğim doğrudur:) Kaftanı bu hafta sepetime atıp hafta sonu giymeyi planlıyorum ^_^ Sırada hoodielerden henüz karar veremediğim bir model ve mesajından çok etkilendiğim "Salkım" bekliyor ah birde Mevlana temalı tişörtün mesajına hayran kaldım. Aslında ben kendi koleksiyonumu oluştursam yeridir :)
Çekim esnasında adımın verildiği bir taka bulunca Kermitlik yapıp zıplamasam olmazdı hani :)
Gelelim Kaftan yerine şimdilik ikame aşk yaşadığım tişörtüme: THANKS TV "Başımız belada! Çünkü siz ve diğer 62 milyon Amerikalı şu an beni dinliyor. Çünkü %3'ten daha azınız kitap okuyor. Çünkü %15'ten daha azınız gazete okuyor. Çünkü sizin tek gerçeğiniz bu ekranda gördükleriniz. Şu an dışarıda, bu ekranda gördükleri haricinde hiç bir şey bilmeyen koskoca bir nesil yaşıyor. Bu ekran ilahi bir vahiy gibi. Bu ekranlar başkanlar, papalar, başbakanlar yaratıyor ya da yok ediyor. Bu ekran, bu inançsız dünyadaki en muhteşem lanet olası güç ve eğer yanlış ellere geçerse de olacakların tek sorumlusu biziz. Ve bu dünyadaki en büyük şirket, en muhteşem lanet olası propaganda gücünü kontrol ettiğinde, bu ekranda gerçek diye ne bok sorulacağını kim bilebilir! Şimdi beni dinleyin: Televizyon gerçek değildir. Televizyon lanet olası bir lunaparktır. Televizyon bir sirktir, bir karnavaldır, gezici akrobatlar takımıdır, masalcılardır, dansçılardır, şarkıcılardır, hokkabazlardır, aslan terbiyecileridir ve futbolculardır. Biz eğlence dünyasındayız.Ama sizler sabahtan akşama kadar, her yaştan, her renkten, her dinden insan başına oturuyorsunuz. Bildiğiniz tek şey biziz. Burada döndürdüğümüz illüzyonlara inanmaya başladınız ve televizyondakilerin gerçek, kendi hayatlarınızın ise hayali olduğunu düşünmeye başladınız. Televizyon ne derse onu yapıyorsunuz. Onun gösterdiği gibi giyiniyorsunuz, onun gösterdiklerini yiyorsunuz, çocuklarınızı onun dediği gibi yetiştiriyorsunuz, hatta onun istediği gibi düşünüyorsunuz...Bu tamamen saçmalık, sizi manyaklar! Sizler gerçeksiniz, hayali olan biziz!"
Zeitgeist - The Movie (2007)  



 Daha güzel anlatılamazdı sanırım bir tasarımda Tv'nin bizden çaldığı zaman ve değerler! Hafta en fazla dört  saat tv izleyen biri için daha anlamlı mesaj verme yolu olamazdı ..Kopmak tamamen belki manasız ama vaktimi sevdiklerime hayallerime ve kendime ayırmak dışarıda havanın tadına varmak yeni bir şeyler keşfetmek adına tv ye hediye edemem değerli zamanımı.Fazla zaman ayıranlara sitemimdir bu tişört :)


Kalitesini merak edenler olmuştur özetleyelim hemen.KAFT bu konuda hassas zaten bu kadar emek verilen tasarımların sıradan bir tişört kalitesinde olmayacağı kesindir takdir edersiniz ki.Deneyimlerim vaat edilen ile %100 aynı fikirde.Baskı kalitesi emprime (soyulmaz yapay durmaz  nefes alır) ve ürün kumaşı birinci kalite koton . Kullanılan baskı boyalarında insan sağlığına zarar vericek içerik yok!Aksi halde olsa cildim zaten buna tepki verirdi . İçiniz rahat olsun Kermy zaten inanmadığı bir şeyi bu denli tavsiye etmez biliyorsunuz ;) Bu arada sepetinizdeki herhangi bir ürünle beraber posterler 14.90TL kaçırmayın derim meraklılarına. Bilgisayarınız için aynı tasarımların duvar kağıtları mevcut .Benimkini salkım süslüyor :)

Aslında çok daha uzun zaman önce yazılmayı bekleyen KAFT tişörtümü paylaşmak sizlerle bu zamana denk gelecekmiş zamansızlıktan biraz bekledi derken bugüne kaldı yayına alması.İlgisi ve yardımları için KAFT sosyal medya sorumlusu sevgili Soner Bey'e çok teşekkür ediyorum keyifle kullandığım KAFT tişörtüm için.

 Umarım beğenmişsinizdir ben çok keyif aldım.Benim ruhumu taşlamayı başardı KAFT!

Sizin favori KAFT tasarımınız hangisi merak etmekteyim ? Bodrumdan son hafta sonu karelerini  paylaşıp uzaklaşıyorum.Güngör Dalay'ın emeğine sağlık fotoğraflar için!


                                                                       Sevgilerle , xoX : ))


29 yorum :

  1. I LOVE U KAFT <3
    Süper bir yazı olmuş resimlerini çok sevdim güle güle kullan çok yakışmış.Hoodilerden edinmem lazım en kısa sürede bir onlar yok :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hihih çok teşekkürler ^_^
      Oo ben bugün kaft koleksiyoncularına hitap etmişim resmen en kısa sürede edinmen dileğiyle ^_^

      Sil
  2. Yeyyyy !!!! Süpermişşşş sen tavsiye edersin alınmaz mı ! :)))
    Facebook hesabında o zıplamaların tamamını isterim :)
    Aşıkk oldum resmen ben kaft a yaaa <3<3<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeey bu ne güzel iltifattır ^_^ Yok mu arttıran talep gelirse daha buraya bile koyarım hahah :D At sepete sende aşkını perçinle o zaman muck :*

      Sil
  3. ooooo harika imiş gerçekten mesajı olan şeyleri severim :) ayrıca o kermıt takasıyla kermıtın zıplayısına hasta oldum süper foto olmuş hastasıyız kermtın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende sizin hastanızım efendim şımardım şimdi :))

      Sil
  4. Kermit takası, manzara resimleri birde bunlarla kermitim bütünleşince çok keyifli bir yazı olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooi teşekkür ederim kuzum beğenmene çok sevindim :)

      Sil
  5. Çook teşekkür ederim adaşım ^_^
    Ben bol bol kendime çalışıcam el mahkum :D
    Kaftan stoklara girmiş bak bu arada :)

    YanıtlaSil
  6. nermin abalı24 Nisan, 2013

    bayıldım bu tişörtlere iki edaya da çok yakışmış vallahi nazar değmesin maşallah diyelim de :)))

    YanıtlaSil
  7. Çok eğlenceli bir yazı olmuş Kaft'ı senden duyuyorum inanki ? Siteye baktım şahane ürünler varmış güzel yazın için teşekkürler :)))

    YanıtlaSil
  8. çok güzeller tam sevgiliyle giymelik :)

    YanıtlaSil
  9. sana çok çok yakışmış artı gerçekten çok güzel tasarımlar insan gurur duyuyor tekstil gerçekten bizim işimiz olduğunu kanıtlıyor kaft hem gurur verici hemde çok zevkli çalışmalar :)

    YanıtlaSil
  10. Teşekkür ederim sister sana da çok yakışıcaktır ^_^
    Kesinlikle yerli firmalar başarılı olunca inanılmaz mutlu oluyorum :)

    YanıtlaSil
  11. kesinlikle başarılı bence 5 de yetmez on tane on da yetmez ver ver ver kaft ver :) hepsini alalım bütün tasarımları hepsinden olsun o kadar sevdim doğum günüm kasımda ama bana erken alabilirsin mesela mevla analı olanından hihihi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ben senin bir tane istemeyeceğinden emin olduğumdan önce kendime çalışayım sonra kasımdan önce görürüm seni hahah :P

      Sil
  12. Fotoğraflara da, t-shirtün verdiği mesaja da bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim senin gibi profesyonelden beğeni alabilmek ne hoş ^_^

      Sil
  13. Hatun cool yazı cool KAFT daha bir cool :) Cool bir üst levelı ne oluyorsa ondan olsun.Çok sevdim :)

    YanıtlaSil
  14. güzele ne yakışmaz :) güle güle giy çok yakışmış gerçekten modelleri de çok beendim mevlanalı olanından kızıma almayı düşünüyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adsız , teşekkür ederim iltifatın için ^_^ Mevlana temalıda fena halde gözüm var benimde zarif seçim :)

      Sil
  15. Senin tişörtünü beğendim ben:) çok yakışmış, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Seregonum ^_^ Daha güzelleri sizin olsun :*

      Sil
  16. T-shirte bayıldım!Çok yakışmış sanada kuzucum.
    Tv bu kadar güzel anlatılamazdı kesinlikle.Bayıldım anlatımaa!
    Bodrum'u görmekse üzdü beni,yaz tatilimin en erken temmuz ortası başlayacağını bildiğimden! :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hey çok tatlısın teşekkür ederim o senin güzel bakışın ^_^
      Mesaj içeren her şeyi seviyoruz <3
      Zaman su gibi akıyor emin ol bir bakmışsın Temmuz gelmiş ;) Hafta sonları Kermy burada her zaman kalıcak yeriniz var beklerim :*

      Sil
  17. Bader , that's very kind of you ^_^
    Happy to see u on my blog . İ have already followed u on GFC . See u soon ^_^

    YanıtlaSil

Renk kattığınız için teşekkür ederim ♥