Salı

L'oreal Paris False Lash Wings Mascara

|
Holaaa Kermitlerim !

Nasılız? Umarım iyisinizdir ... Ben çok iyiyim biraz yorgun olsam da :) Bahar arada bir yerlere saklanıp bize naz yapsa da bu hafta sezon açılış ritüelim denize atlamayı inatla hayal ediyorum.Neyse hayaller bir köşede kalsın , beğeneceğinizi düşündüğüm ilk defa benden duyacağınız bir yazı hazırladım bizde hazır kimse yazmamışken sürpriz benden gelsin dedim .

Biraz gelenekselci  bir tavrım var ; bir şeyi sevdiğim zaman kolay kolay kopamam .Şuradaki yazımda L'oreal Paris'in en sevdiğim maskarasını anlatmıştım Volume Million serisini .Watsons'a Volume Million maskaramı yenilemek  adına gittim ama kızların ısrarı ile yeni maskarayı denedim. Tester'ı kullanmak ilk bana denk gelince geri çevirmedim ve aşık olup iki adet attım sepete  :)


Loreal False Lash Wings maskara , adından anlayacağınız üzere ; takma kirpik etkisini  kelebek kanatları ideasıyla hayal edip , şık  tasarımı ve iddialı  sunumu eşliğinde tüketici pazarına sunmuşlar.Çok yeni bir ürün . İlk defa L'oreal ailesinde bu tarzda asimetrik bir fırça kullanılmış.Ambalaj ve fırça tasarımını alıştığımız L'oreal maskaralardan daha farklı tasarlamışlar ki bence zeka ürünü hileli fırçası ; şık ve kullanışlı tasarımı ile tebriğe değer bir ürün olmuş.

Takma kirpik etkisinde yanlara doğru uzayan kirpikler dramatik görünümü tamamlar ama bunu özellikle yapan bir fırça niye yok demişimdir hep! Kendim olabildiğince efekt vermeye çalışırım bu şekilde artık ekstra çabaya gerek kalmadı.Bu fırça için her şey düşünülmüş minicik kirpikleri bile yakalıyor ince kısa tarafı ile, kanat gibi açılan uzun kısmı ile efekt veriyor kirpiklere takma kirpik tadında.



Uygulama deneyimime gelince: Biraz zorlandığımı itiraf etmeliyim. Plastik fırçalarla aram iyidir fakat şekil itibari ile başlarda doğru uygulamayı bulana dek biraz zorladı beni. Islak yapıda bir ürün çabuk kurumuyor bu sebepten ikinci katı geçmeden önce biraz beklemelisiniz yoksa yapışma yaşayabiliyorsunuz.Fırçasının keşfedilcek bir çok uygulaması var sürme tekniğinize göre doğal ya da anime karaketerleri gibi bakan kocaman gözler yaratmak keyfinize kalmış.Bu yönde aldığım tepkiler çok güzel maskaramı değiştirdiğim belli oluyor ismi sorulmaya başlandı bile : ))

Kuruduktan sonra o görüntüye rağmen hiç ağırlık yapmıyor bu iyi bir artı.Gözlerim hassas ve alerjiktir bende hiç bir sorun yaratmadı.Eklemeliyim ki sabitlendikten sonra yoğun bir hali var iyi bir makyaj temizleyici ile ancak uğraşmadan çıkarmanız mümkün ... Kokusu yok gibi ve kıvamı kremsi bir yapıda kuruma yapma olasılığı çok düşük çünkü ambalaj tasarımı çok iyi! Kapak kilidi tık diye yerine oturuyor, bunu sevdim hatta ben bu maskarayı baya baya sevdim^_^

Denk gelirseniz mutlaka deneyin farkı hissediceksin derim. Fiyatı 35-45Tl arasında değişmekte indirimler sebebiyle watsonsda gayet uygun ayrıca :)

Gitmeden önce L'oreal mua uzmanı elinden Bahar tadında renkli ve pratik bir makyaj uygulamasının False Lash Wings maskara ile sonlandırılmış halini sizlerin seyirine bırakıp kaçıyorum  : ))

Sevgiler , xoX : ))

30 yorum :

  1. çok güzel durmuş, kirpiklerde on numara bu arada yavrucum :) kocaman bir maşallahh.

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim yavrumm . Öperim kocaman ^_^

    YanıtlaSil
  3. Alınmalı gibi performansa bakılınca maskaraya önem verenlerdenim...
    Güzel günlerde kullan :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim için de maskara önemli :) Teşekkür ederim ^_^

      Sil
  4. Ov süpermiş!
    Kirpikler muhteşem gözüküyor cicim :**

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay teşekkür ederim şımardım ^_^ Öperim çok:)

      Sil
  5. Koleksiyona yeni maskara eklemem lazım şimdi, çok güzel görünüyor:) güle güle kullan Edacığım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seregonum mutlaka senlik bir koleksiyon parçası derim ^_^ Çok teşekkür ederim.

      Sil
  6. Nermin Özcan09 Nisan, 2013

    canım maskarada pek bi maharet yok bence asıl maharet bu güzel gözlerde ne sürsen yakışır ki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nermin hanım utandırdınız beni ne güzel bir iltifat bu siz güzel bakmışsınız teşekkür ederim^_^

      Sil
  7. harika durmuş kirpiklerinizde doğruyu söylemek gerekirse bayıldım.

    YanıtlaSil
  8. Hola Kermitcanım :) Yine harika bir yayınla buralardasın yeni yayınını gördüğümde gözlerim faltaşı gibi açılıyor önceden de demiştim neyi anlatsan gidip alıyorum fakir kaldım :)))

    YanıtlaSil
  9. yakışmış.... güle güle kullan :)))

    YanıtlaSil
  10. Adaşım çok teşekkür ederim.Evet, maskara ülkemizde ve bir çok ülkede yeni piyasaya sürüldü bizde biraz daha geç her zamanki gibi :) MAkeup alley puanı bile oluşmadı henüz o derece yeni Türkiyede ilk ben yazmış oldum yaşasın diyorum :))

    Beğenmene çok sevindim adaşım ben de inanılmaz sevdim uygulamasına alışınca çok güzel bir maskara atın sepetlere :*

    YanıtlaSil
  11. Eheh feda olsun sana adaşımm çekim için süper fon oluyorlar bana ^_^ Yeni renkler yakında :)

    YanıtlaSil
  12. Simge Karpuzcuoğlu09 Nisan, 2013

    ben de gördüm kimse denememiş diye alamamıştım artık gönül rahatlığıyla alabilirim. harikasınız teşekkürler...

    YanıtlaSil
  13. Ben teşekkür ederim asıl Simge ^_^

    YanıtlaSil
  14. Bu rimel de çok güzelmiş,bugün bende volume million lashes aldım şu hediyelilerden hemde ihtiyacım yokken :D Güle güle kullan canım benim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim kuzum sen de güle güle kullan yanındaki eyeliner çok başarılı ^_^

      Sil
  15. Simge Karpuzcuoğlu10 Nisan, 2013

    burda gördüm girrim aldım çok beğendim sağol kermit

    YanıtlaSil
  16. Aaa çok sevindim referans olmak ne hoş ^_^ Sen sağol :)

    YanıtlaSil
  17. oooyyy işte bundan bende istiyorum :) gercekten farklı bir firça yapısı var en yakın zamanda ediniciğimm :) benım gözlerde hassas herseyı kullanamıyorum sana guvenerekten alıcıgım kuzum ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim kuzum referans olabilmek ne mutluluktur :) Bende sorun yaratmadı memnun kalıcağını umuyorum.

      Sil
  18. Süper ya farka geel :)) Alınır bu cidden ! :D

    YanıtlaSil
  19. BENİM KİPRİKLERİM DÜZ BENDEDE AYNI DURURMU ACABA

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Durur elbette benim kirpiklerim düz ve kısa gayet duruyor ^_^ Ama sürme tekniğinin bu konuda payı epey büyük biraz tüyo alabilirsin videolardan ^_^

      Sil
  20. Bedava gelince ballandıra ballandıra anlatırsınız tabi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım bugüne dek L'oreal bana hiç basın ürünü göndermedi ama gönderirse yine aynı övgü ile bahsederdim zira çok güzel bir maskara alma şansın yoksa gönderebilirim sana stoklamıştım ben sakin ol hırs yapma ^_^

      Sil

Renk kattığınız için teşekkür ederim ♥