Pazar

Garnier Colour Naturals / 1.0 Ekstra Yoğun Siyah

|
Holaaa ^_^

Kıştan kalma son günler bugün kendini hissettirse bile benim günüm güneşli :) Bugün bizde bir pazar klasiği olan saç boyama rutini aklıma gelince size bir tavsiyede bulunmak istedim.Siyah saçlara zaafım ayrıdır taşıyanda güzel durur ama doğru boyayı bulamazsanız saçınız bez bebekler gibi yapay durabiliyor maalesef.En son L'oreal casting serisinden saçımı siyaha boyamıştım ama o kadar yapay durmuştu ki beni siyahtan nefret ettirdi ki casting serisini genel olarak başarılıdır aslında bir daha saçımı boyamıyacak derecede soğuttu beni.Zamanında Garnierden deneyimim olmuştu siyah boyada sonuçtan ve aldığım güzel tepkilerden keyifle kullanmıştım.


Sister Kermit ile aceleye getirdiğimiz bir alışveriş esnasında aldığımız Garnier colour naturals çarpıcı renkler serisinden bahsetmek istiyorum.Evde boya deneyimi için işinizi kolaylaştıran bir seri gerçekten bizim evin hatunlarını bu seriye alıştırdım kötü deneyimlerini unutturmak adına:) İçeriğinde meyve özleri ve bakım yağları ile o berbat ve ciğer yakan oksidan kokusu yerine mis gibi meyve kokusu var.Beyazları kapama konusunda başarılı annede güzel sonuç verdi onun rengi başka tabi ayrıca yazarım.Ve renk pigmentleri konusunda epey başarılı olmuşlar....


Boya klasik fırça sistemi ile uygulanıp yarım saat bekletiliyor ardından bakım maskesiyle masaj yaparak uygulayıp yıkıyoruz ve hop kutudaki aynı rengi yakalıyorsunuz ben kolay kolay bir boya için bunu söylemem ama Garnier yapmış ötesi yok.İki adet farklı renkle bunu deneyimledik.Boyama sonrası saçınız boyanmış gibi değilde bakım yapmışsınız gibi yumuşacık ve parlak oluyor.Ayrıca sonrasında akma yapmıyor havlularınıza duş sonra bunu gözlemleyebilirsiniz.Parlaklığını uzun süre koruyor ve pigmentli rengini de..



Sister Kermite teşekkürler çekim için <3 

İçeriği ve bakımıyla güzel bir seri olmuş hatta lütfen hiç kaldırmasınlar .Fiyatı şaka gibi 6-8TL arası değişmekte fakat 20TL lik köpük boyaları harcar rahat rahat birebir performansıyla.Görseldeki renk için yoğun siyah yazdığına bakmayın lütfen gördüğüm en yumuşak en doğal ifadeyi sertleştirmeyen siyah .Herkesin "Hangi boyayı kullanıyorsun?" sorusu bu ürünün performansına yeterli bir cevaptır aslında.Denk gelirsen buna şans verin derim.Sizin vazgeçemediğiniz bir seri var mı ? Ve bu seriden hangi renkleri denediniz? 

Sevgilerle,xoX : )))

10 yorum :

  1. Nuran Adıgüzel07 Nisan, 2013

    merabalar...

    yedek paket olarak almıştım bir de bunu deneyim diye dolapta bekliyordu bir süre. heveslendim ve mutlu oldum şimdi hazır elimin altındayken deneyim bakayım nasıl oluyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa çok sevindim buna hazır yazmışken umarım sen de beğenirsin Nuran^_^

      Sil
  2. kermitcim çok güzel bi anlatım olmuş umarım bu serinin renk paleti genştir bn de küllü kumralı denemek istiyorum kokusu rahatsız ediyor bunlarn astımım var o yüzden çok istedim kullanmayı. güzelliği ve doğallığı da bonus olmş ;) bu arada maşallah kız kardeşine de çok yakışmış güzele ne yakışmaz!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Hilalcim güzel sözlerin için çok naziksin şımardık her ikimizde :)Ben de alerjik astım var ve kokulara karsı hassasım boya ortamında pek duramıyorum ve beni rahatsız etmediyse ok i baştan aldı zaten ^_^

      http://www.garnierturkiye.com/_tr/_tr/our_products/shades-haircolor.aspx?tpcode=OUR_PRODUCTS^PRD_HAIRCOLOR^COLOR_NATURALS^COLOR_NATURALS_DISCOVER&back=1 bu linkte istediğin renkler mevcut bakalım beğenicek misin ?

      Sil
  3. Merhaba bende kendimi bildim bileli siyah kullanıyorum saçımda bu seçeneği hiç denememiştim . Güzel duruyormuş gerçekten alışverişimde mutlaka ekleyeceğim listeme sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba sahsiyeti avare :) Nickin çok güzelmiş bu arada :) Denemeye değer duruyor fikir olmasına sevindim . Teşekkür yorumun için.

      Sil
  4. Oyy teşekkür ederiz adaşım bi sen bi sister kermit zaten size ne yakışmaz diyorum ^_^

    Ahaa bak geçenlerde diyordum nile Eda saçını boyamıyor yok diye iddialaştık simdi ben kazanmıs oldum bu sözle eheh yüs puan bana gitti :D Saçını boyamadığın isabet ayrıca adaş inanılmaz yakışıyor.

    Boya kokuları ile ilgili tanımına koptum ama daha doğru bir tanım sanırım yok .Güzel sözlerin için teşekkür ederim ve kocaman öperim.

    YanıtlaSil
  5. Kermitciim çok yakışmış,çok doğal gözüküyor gerçekten.
    Kokusunun güzel olması ve havluya akmaması iyiymiş gerçekten.Akınca hiç hoş bir görüntü olmuyor.Anneciğime söyliyeyim bu boyayı :)

    YanıtlaSil
  6. Oyy teşekkürler ^_^
    Benim annem boya kimyasallarından çok çabuk etkileniyor onu bile tutmadı bu boya o yüzden çok sevdim bide :)

    YanıtlaSil
  7. Eda cım nazik yorumun için çok teşekkürler o senin güzel düşüncen bir mukabele sende çok güzelsin ve sana da her şey yakışıyor maşallah :) saç rengin çok güzel maşallah ben boya diye iddaa ediyordum doğalmış ve çok güzel nazardan korusun. o kokular konusundaki tasvirin tam isabet:;9 bu boya aksine ama bir astımlı vakaa olduğumdan ben de çok memnunum :)

    YanıtlaSil

Renk kattığınız için teşekkür ederim ♥