Pazartesi

Marvis Whitening Mint |

|
Holaa !

Bugün nasılız ? Benim keyfim çok yerinde :)
Yine ufak bir not sıkıştıralım panomuza. Çok adetim değil ama çizgi dışı bir ürün olduğu için Marvis 'i  tanımanızı istiyorum.Bu sıkıcı ambalaja sahip ama içerik ve performans olarak ezber bozan bir deneyim sunan düş macunu pardon diş macunu :P Marvis ! 

İlk olarak yazısını Dörtdörtlük blogdan Onur sayesinde görmüştüm öyle güzel anlatmıştı ki almalıyım dedim. Zaten Dörtdörtlük  yazarı Onur'u çok objektif buluyorum ürün yorumları konusunda.Tavsiyeleri üzerine okuyup aldığım hiç bir şey hayal kırıklığına uğratmadı beni bunu söylemeden yazıma geçemedim :) Ve lütfen beyler Onur'u biraz feyz alın , bakımlı olun kozmetik hakkında fikriniz olsun ! Onur  yüzünden çıtamız yükseldi , olabiliyormuş diyip hahah :)
Gelelim deneyimime : Bu sıradan görüntüye rağmen  performansı tam tersi bir o kadar eğlenceli:)
Bu ürünün sıkı bir kitlesi varmış okuduğum kadarıyla.Gerçi güzel bir şey ülkemizde olsa şaşardım olsa bile iki katı fiyatına olurdu eminim :) 


Ben bundan öncesinde Colgate optik beyaz kullandığımdan kıyaslamak amaçlı Marvis beyazlatıcılı çeşitten yana kullandım tercihimi. Colgate optik , bir nevi boyama mantığı ile beyazlatma sunduğu için görünürde daha başarılı  ,4 tona kadar daha beyaz gösteriyor.Fakat temizlik hissi , kalıcılık ve koruyuculuk yönünden Marvisten çok geride kalıyor. Marvis'in optik beyaz ile arasında  performans farkı göremedim beyazlatma konusunda hatta optik performansını mevcut tonunu koruyamıyor.

Düzenli iki aylık kullanımda diyebilirim ki : 2 tona kadar size yardımcı olabilir ama fazlasını beklemek hayalperestlik olurdu zaten. Benim bu konuda beklentim düşük zira beyazlatmaya ihtiyacım yok ekstra olarak gördüğünüz üzere : )

Ama benim aşık olma olma sebebim tamamen farklı daha önce hiç bir üründe bunu görmedim ağzınızda öyle uzun süreli farklı bir temizlik ve ferahlık hissi bırakıyor ki anlatılmaz yaşanır bir şey. Ve minik atıştırmalara rağmen ağzınızın tadı bozulmuyor olay budur !

Ürün 75ml fiyatı 5,50-6,95£ arasında .Shipping ücreti ile yaklaşık 32 TL 'ye edindim ürünü şuradan  Google cüzdanım ile güvenli  alışveriş yaptım ve 4 gün sonra ulaştı bana hızlı ve hasarsız şekilde . Naneli ,zencefil,yaseminli,meyankökü(siyah)ilginç çeşitleri var ben diğer çeşitleri almadığıma pişmanım.Yurt dışından gelenlere bol bol sipariş geçileceği tarafımdan emr-ü fermanımdır :  ) Olmazsa bulamazsam ben de krizlere girebilirim artık kült ürünüm oldu bile sanırım sıradaki güçlü nane ile bunun arasında düzenli dönüşüm yapıyor olacağım :  )

İyi ki kısa bir not demişim amma konuştum : /
Varsa sizin favorilerinizi alalım ağız bakımında , çekinmeyin yazın ciddiyim :P
Hepinizi marvisli marvisli  öperim : )))

*Edit: Artık TR'de satılıyor . Douglas mağazalarında bulabilirsiniz.

13 yorum :

  1. Dörtdortlük blogun yazısınnı okumustum çok merak etmiştim :) sende bu kadar bastıra bastıra şahaneliğini anlattın alma zamanı gelmiştir artık :D

    YanıtlaSil
  2. ben de Onur'un yazısını okumuştum ama alamadım daha yurt dışına giden ilk kişiye ısmarlayacağım bundan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süper süper şimdiden güle güle kullan ^_^

      Sil
  3. Çook teşekkürler güzel düşüncelerin için Kermitcim utandım birazcııık :) Marvis stoğu yapmalıyız <3 Benim bir numaralı diş macunum. Bir de buna alternatif olarak Jason Naturals diş macunlarını çok beğeniyorum onların içeriği daha temiz ve fiyatı Naturisimo'da 3 pound falan. Aklına giriyorum yine :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim içimden dökülenler hakediyorsunuz fazlaca^_^
      Marvis stoğu yapıcam fikir babası olarak payını ayırıyorum bile şimdiden :D
      Ayrıca yeni bir şey aklıma sokma MArvisle uzun süreli aşk yaşamak niyetindeyim <3

      Sil
  4. Sadelikten hoşlaşır benim adaşım tabi ^_^
    Adaş öyle değişik bir şey ki vala anlatmak zor aşırı sevdim ilk giden saldırsın stoklara kırışırım hepinizle valla ^_^

    YanıtlaSil
  5. kuzum ben parodontax kullanıyorum şekersiz olmalı benim macunum :D alışmışım şekerlileri bende bulantı yapıyor birde listerine zero ağız çalkalama suyu tamamdır. ama diş yapım sarı beyazlamıyor rezalet :D renksiz kutusunu bende sevdim beee :D

    YanıtlaSil
  6. Paradontaxa alışınca diğerleri bayıyo sonradan bende epey süre kullanmıştım doktor tavsiyesi ile.Listerini çok seviyorum marvisle birlikte kullanıyorum <3<3
    Hakkaten niye ambalajına çamur attıysam alıştıklarımdan bin kat daha güzel ki heheh

    YanıtlaSil
  7. Artık burda da satılıyor :) http://shop.mutlumikrop.com/Marvis,LA_3060-3.html#labels=3060-3

    YanıtlaSil
  8. Douglas larda bulabilirsiniz kasaların önünde satılıyor. 75 ml olan 27 25ml olan 12 tl.

    YanıtlaSil
  9. Merhaba bende Marvis'i herkes övdüğü için merak edip aldım düzenli olarak kullanıp etkisini göreceğim ama ambalaj konusundaki yorumunuza katılmıyorum bilakis ambalajı harika hiç bi diş macununda olmayan marjinal bir havası var

    YanıtlaSil

Renk kattığınız için teşekkür ederim ♥