Cumartesi

Oriflame Tender Care Chocolate Balm

|
Hoolaa : ) 
Şöyle mis gibi çikolata kokan yumuşacık bir deneyimden bahsedelim mi ?
Oriflame ürünlerine yabancıyım kullanmışlığım yok.Fakat en sevilen ürünlerinden birinin Tender Care çok amaçlı tedavi edici balm olduğunu biliyorum bu sebeple denk gelince aldım bir tane .Şık sunumu çok sevdiğimi söylemeden geçemem : )


İlk izlenimde15 ml minik bir kavanozda gelince biraz şaşırdım bu neye yeter diye fakat ürün övüldüğü kadar var az bir miktar sürülen bölgeye gayet yeterli geliyor.Çok amaçlı bu balmı sertleşmiş bölgeler , dirsekler, dudaklar ve ellerde gönül rahatlığı ile kullanabilirsiniz.


Bendeki çeşidi çikolatalı olanı ve kokusu inanılmaz güzel bir bitter tadında.Sürdüğünüz bölgede de sizi rahatsız etmiyor kokusu ve kıvamıyla.Kavanoz sistemini hijyenik bulmasam da kendi spatulamla ürünü alıyorum içinden. Gramaj olarak dudaklara uzun süre gider (ki gene olarak bu yönde tercih ediyor kullanıcılar)ben dirseklerim için de kullanıyorum aklıma geldikçe.Karamellisi ve vişneli çeşidi de mevcutmuş denk gelirsem mutlaka deneyeceğim.. Kısacası ben seni sevdim : ) 

Fiyat 6-15 TL arası değişmekte.

Deneyenler var mı içinizde? Başka önerisi olan ?
 Xox

22 yorum :

  1. Tırnak dipleri için olabilir diye düşündüm bende şimdi.Nemlendirici etkisi uzun süreli mi ?
    Bu arada sitenizi yeni keşfettim çok sevdim başarılar dilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba , çok teşekkür ederim güzel sözlerin için ^_^
      Tırnak dipleri için shea yağı kullanıyorum ama iyi fikirmiş deneyelim :) Nemlendirici etkisi dudaklarda gayet başarılı denemeni öneririm pişman olmazsın.Sevgiler ;)

      Sil
  2. Arkadaşımda karamellisi var bebeğim öldüm bittim yaaa:) Gelecek ay alacağım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rapunzeliçem şimdi dahada hevesim arttı karamelli için almalıyız:))

      Sil
  3. Eskiden pembe kapta olanı kullanmıştım. Hiç bir aromalısı yoktu. Şimdi çikolatalı ile vişnelisini almak farz oldu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selincim senin gibi alışveriş canavarında olmalı bu çeşitler kesinlikle.Önceden aroomalı değildi evet ben aromalılar çıkınca deneme şandı buldum ve çok sevdim.Teşekkürler yorumun için :*

      Sil
  4. Ne güzel kokuyordur şimdi ooo :)
    Resmen burnumda hissettim kokusunuu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooii hem nasıl insanın tatlı isteğini kabartıyor o derece ^_^
      Teşekkürler yorumun için :* :*

      Sil
  5. Di mi di mi ^_^ Teşekkür ederim adaşım karamelliyi de göz diktim bakalım :)

    YanıtlaSil
  6. Oriflame satan birisini bulursam kesin alacağım canım çok güzel anlatmışsın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başak anında çözüm buldu bile oleey ^_^ Teşekkür ederim Yeldacım güzel yorumun için dilerim memnun kalırsın ^_^

      Sil
  7. çok tatlı görünüyorr zaten çikolataya da bayılrım. sizin yüzünüzden batacağım valla öyle güzel anlatıyorsunuz ki güzel dediğinizi gidip alıyorum :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ^_^ Sen git akşama kadar finansal analiz yap eller kar etsin diye ama kendi hayatında bi istikrar sağlama bile .Benim durumum bu bana uyan batar ^_^Teşekkür ederim ayrıca fikrime değer verdiğin için Hilal,sevgiler :)

      Sil
  8. Bunun karamellisine aşığım bennn :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok mu arttıran karamelliyi hahah ^_^ Kesin alınmalı o halde :)

      Sil
    2. Haha :) Bunu sevdiysen ona da bayılırsın kesinlikle al bence deee :))

      Sil
  9. ben kakaolusunu kullanmadım.
    nisan katoloğundan hindistan cevizlisini sipariş verdim 6 tlye
    ilk kez kulanıcağım
    umarım memnun kalırım =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Görkem , çikolatalısı pek güzel kokuyor.Memnun kalıcaksındır eminim ama benim hindistan cevizi ile pek aram yok bakalım senin yorumun ne olacak :)?

      @Elif kesin alıyorum kesin şansı kalmadı :D

      Sil
  10. Kirazlı olanını var ya yersin yersin kermitim:)

    mutlaka dene! öpüldün!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim bakalım alalım sırasıyla ^_^

      Sil
  11. Ben bu ürünü o kadar seviyorum ki, utanmasam kaşıklayıp yicem o.O

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaha süpermiş baya baya aşk yaşıyorsunuz yani ^_^

      Sil

Renk kattığınız için teşekkür ederim ♥