Cuma

L'oreal Professionnel Voume Expand

|
Hoolaa Kermylerim !
Yine bir hafta daha bitti , nasıl geçtiğini anlayamadan ...  Şu sıralar hacim durumuna iyice kafayı taktığım bir anda tanıştığım ,bir üründen bahsetmek istiyorum.

Eğer siz de benim gibi ince telli saçlara sahipseniz ve banyo sonrası tüm tellerin birbirine yapışıp bakımlardan sonra iyice ağırlaştığı , gür olsa bile ağırlığa yenilip  oluşan sönük görüntüye katlanamıyorsanız bu yazıyı kaçırmayın derim ! Çünkü benim problemimi kökten çözen tam bir "volumetri" diye adlandırdığım ürün bugünki konuğumuz : L'oreal Professionnel Volume expand minaral ca : )

Mevsimsel dökülmelerin pek moda olduğu şu aylarda zaten Sonbaharın verdiği mutsuz ruh hali saçlarımıza da yansıyor bu durumdan asiliğini ikiye katlayan saçlarım iyice nasibini aldı.Eh  saçlarım kötü görünüyorsa moralim de bundan yine nasibini alıyor .

Derken baktım çare yok yine  Kozmotek ürün deryasında başladım kaybolmaya ve bu ürün gözüme çarptı.Daha önce hatrı sayılır derecede Loreal profesional kullandığım için hislerime güvenip bu ürünü attım sepete . İşe yaracağını biliyordum ama beklentimin de üzerine çıkması beni epeyce şaşırttı.

Ürün 125 ml ve Loreal Paris profesional expert serisinden yeşil rengi ve püskürtmeli ambalajı ile size göz kırpıyor. Expert adlı ürünler hep iyi izlenim bırakır bende zaten RT fırçalar gibi : )) Püskürtmeli sistem olduğu için kullanım açısından daha hijyenik , pratik ve bereketli oluyor.

İçeriği : 

İçeriğinde barındırdığı kalsiyum minerali ile saçın dokusunu güçlendirerek bir zırh misali koruyor ve dolgunluk sağlıyor buna eşlik eden Silisyum mineralleri hacmi yükseltip saç telleri arasında bunu sabitleyen ve yer çekime karşı koyan destekleyici olarak ona eşlik ediyor ...Yaşlandırmayı geciktirici etkileri ile bu iki minarallerin etkilerini ayrıca okursanız hoşunuza gidecektir.Salistik asit ile desteklendiği için saçı koruyor bu sebepten fön öncesi kullanım için çok uygun.Hint yağı ve gliserin saçın beslemesi ve uzaması için doğru bir tercih olduğunu ayrıca eklemeliyim.


Bendeki etkileri anlatmam gerekirse :
Her banyo sonrası nemi alınmış saç diplerime bölüm bölüm kullandığım bu ürünü uyguladığımda yardımcı ürün kullanmama rağmen sıvı kremler gibi daha kolay bir tarama ve yumuşaklık sağladı.İçeriğindeki hint yağı ve mineraller sayesinde son bir buçuk aydır kullandığımdan bu yana normale göre daha fazla uzadı saçlarım , kesinlikle katkısı var.Kullanım sonrası  muadili ürünler gibi saatlik değil "tüm gün" kalıcıydı hacim etkisi.Zaten onu vazgeçilmez kılan da bu !

Görünüm olarak ağır ve birbirine yapışık volümsuz görüntü yerine,  gördüğünüz üzere çok hafif ama dolgun bir deneyime bıraktı.Saçlarınıza kesinlik volüm etkisi ile kaldırma sağlıyor!Bu anlatılmaz yaşanır bir deneyim tarif etmem inanın ki zor ...

Kokusu çok ferah ve saçlara yakışan bir koku.Bitter limon ve nanemsi bir karışım gibi. Ama içeriğe bakınca zambak kokusu da eklenmiş olduğunu görebilirsiniz."Daha önce nerelerdeydin sen?" dedirtti bana.Üzerine birde  Argan yağını uygulayınca yumuş yumuş parlak ve hacimli saçlarımla hava atıyorum heheh : )

Bittikçe yenileceklerim arasında artık..İçeriği de gayet tatmin edici , parfüm sebebiyle içinde bulunan hexyl cinnamal dan hoşlanmadım ama performans ve liste sonundan olmasından görmezden gelebilirim zaten bende bir tepkime yapmadı.

Uzun zamandır ilk defa saç şekillendirici bir üründen bu kadar performans aldım şaşkınım ama favorilerime birinci sıradan giriş yapan volume expand'a gözüm gibi bakıyorum yanımdan ayırmıyorum desem yeridir. Serinin şampuanı ile ürünü destekleyip ekstra memnun olacağımı düşünüyorum spreyi böyle ise diyip merakıma yenildim ve ... Siparişimi verdim bile : )



Herkese gönül rahatlığı tavsiye ederim.Her zamanki gibi düzenli alışveriş adresim olan ; geniş ürün ağıyla , bol testerlı,uygun fiyatlı ve kargo limiti düşük olan Kozmotek'ten aldım .


Sevgilerimle : ))



41 yorum :

  1. Daha önce sormuştum sana mailde ay çok sevindim bu yazıya ben yazacağın ürün buydu demek:))Benim saçlarımda gür ama ağırlaşmadan hiç dolgun görünmüyor ışıl sağlıklı ama hacim sorunum cidden var ben bunun şampuanına göz koydum şimdiden canım eline sağlık :)))

    YanıtlaSil
  2. waw bariz fark var ama foto neden siyah beyaz?? ürünün fiyatı nedir? bir buçuk aylık kullanımla şişenin ne kadarına geldin??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. : ))) Kermy pasta yapmayı nerden biliyor :P
      Farklı ışıklarda çekildiği için saç renkleri tonunda ayrılmalara o sebeple göz zevkini bozsun istemedim. Ürün fiyatına verdiğim linkten gidebilirsin şu andaki fiyatından değil indirimden almıştım.Şişe tam yarısında bile değil , sprey formunda olduğu için epey bereketli :)

      Sil
  3. Hafiflik kattığı belli fotoraflardan birinde tel tel ve hafif görünüyor peki yağlandırmıyo yapıyo mu ablacım? Eline sağlık çok güzel bir yayın olmuş :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel soru :) Günlük rutinimi hiç bozmadı yağlandırma yaşamadım .. Teşekkür ederim kuzu.

      Sil
  4. ilk kez görüdüğüm bi ürün denemesi erek güzel bi post olmuş elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay bir adaş daha : )
      Çok teşekkür ederim.Hatta ben de baktım yazan var mı diye ama keşfedilmemiş bir ürün yurt dışında bile bence yazık olmuş süper bir şey :)

      Sil
  5. Bu ürünü ben de kullanım yazdıklarına tamamen katılıyorum. Pek bulunmayan bir ürün siteyi öğrendiğim iyi oldu ailenin kızlarına toplu almak lazım ailecek porsuk saçlıyız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla bulunsada kuaförde iki katı fiyat çekiliyor sağolsunlar.Bu arada porsuk saç tabiri nedir yahu ilk kez duyuyorum : ) Düzenli kullanıcı görmek ne hoş herhangi bir eksisini yaşadın mı??

      Sil
  6. çok güzel bir yayın loreal iyi markadır ama denmişliğim yok profesyonel ürünlerini gün içinde saçlarım söner hep sanırım alıcam:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güle güle kullan şimdiden :) Pro ürünleri iyidir genel olarak ;)

      Sil
  7. tatlım işlem görmüş saçlara faydası olurmu sence??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Komple bir ürün her tipte saça hizmet ediyor hacim manasında faydasını görürsün , evet :)

      Sil
  8. Valla benim saçlar hep gürdür ama hiç bi artısını göremedim boşuna eziyet bence bunu ben sürsem bonus olurum sanırım heheh

    YanıtlaSil
  9. Saç yazılarında seni tek geçerim zaten :) Canım yalnız ben sitede bir ürün daha gördüm aynı seriden volumetry sanırım adı onun fiyatı daha uygun buna göre sence hangisi daha iyi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim ki :) Seri aynı seri ama güncel olan ürün bu oluyor ;)

      Sil
  10. bunun saç hacimini azaltanı da yok mu yaa :) bildiğiniz bonus gibiym!! saçların çok güzel bu arada site de güzelmiş tigi de var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. : )) Öyle bir talep yeterli gelmedi ki piyasa yok zannımca :p
      Evet , güzel bir site her yerde olmayan ürünleri de barındırıyor :)

      Sil
  11. bence saçların zaten güzel bunlara ihtiyacın yok bile :)) bi argan yağı önermiştin bitti mi o hala fikrin aynı mı bide sitede sağ tık engeli var ya gezerken en uyuz olduğum şey:(((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ki <3<3 Argan yağı bitmedi hala bitecek gibi de değil çok yoğun ve az bir miktar yeterli olduğundan ama fikrim kesinlikle aynı hala çok seviyorum değitirceğimi sanmam sadece aklımda birde kerastase var onu da denerim en faz.Bu arada sitenin facebook sayfasından eleştirini iletebilirsin : )

      Sil
  12. Ahaha yerim ya ne güldürdün : ))
    Sen bana kıyamazsın heme :p Bence sen bunu seversin ki alalım sana ^_^

    YanıtlaSil
  13. fotoğraftaki fark gerçekten her şeyi anlatıyor :) iyi bir keşif olmuş kuzu ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim kuzu sana da tam tersini almamız gerek sanırım : ) Gerçi son saç modelini kesen arkadaş şahaneler yaratmış süper görünüyordu.

      Sil
    2. :D teşekkür ederim :D iltifatların için kuzucum evet kısa ve kabarık dediğin gibi tam tersi gerekiyor bana ;)

      Sil
  14. Elidor'un hacimlendirici saç spreyini denemiştim tam bir fiyaskoydu saçımı 2 kez şampuanlamama rağmen ürünün bıraktığı yapışkan his 2. yıkamadan sonra gitmişti. Bu üründe böyle bir sorunla karşılaştın mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saç bakımına tümüyle düşkünüm sorun yaşadım zamanında bu tarz ürünlerle diye sadece profesyonel ürünler kullanıyorum artık totalde daha ekonomik ve memnun olmama şansın düşük olsa bile muhatap bulup telafi etme şansın oluyor.Soruna gelince ıh ıh yaşamadım çok hafif bir ürün sorun olmadı.Kardeşimin saç tipi yağlı onun da denemesini istedim ve memnun kaldı .

      Sil
  15. Verdiği hacim çok iyiymiş. Benim sorunum ise tam tersi:) saçım kalın telli ve olur olmaz her şeye kabarıyor. Düzleştirici kullanarak idare ediyorum :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düzleştirici de sana saç kırığı olarak geri döner ki :/ Matrixin düzleştirici yağı ya da argan yağını denemelisin ben kabaran saçlarıma öyle çare buldum.Benim saçlar asi mutlaka duş sonrası kabarıyor ince telli oluşundan diğer güne fena ağırlaşıp sönüyor gür olmasına rağmen görüntü berbat oluyordu: )

      Sil
  16. Süpermiş gerçekten,harika bir ürün belli.Benim merak ettiğim hangi şampuanı kullanıyorsun acaba.Benim saçlarım ince telli ve aşırı dökülüyor :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba , şu anda Avalon biotin b-12 kullanıyorum şampuan olarak oragnik olmasından dolayı bir şişe bitince Live Clean Arganlı şampuana geçiyorum : ) En sevdiğim ve düzenli olan ikilim bunlar ...

      Sil
  17. Süpermiş gerçekten,harika bir ürün belli.Merak ettiğim hangi şampuanı kullandığın.Yıllardır bir sürü şampuan denedim ama yok yok.Saçlarım ince telli ve aşırı dökülüyor :(

    YanıtlaSil
  18. Valla kuzum yazıyı keyifle okudum, sonuca da bayıldım ama o fiyat nedir yahu :( Ücretsiz izindeki bi kadıncağıza bu yapılır mı, özendirmesen ya :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim kuzum :)
      Ay gören seni online alışveriş canavarı değilsin sanıcak bu haftaki total alışverişlerini okuyunca sanırım bu tek başına çok masum kalırdı :)

      Sil
  19. Hehe doğru diyosun :) ama yaklaşık o fiyata bisürü bisürü bişi aldım kiiiii, bol bol mıncırdım onları :D

    YanıtlaSil
  20. Bu bilgilendirici yazı için teşekkürler.Benim merak ettiğim fotograftaki hacim etkisi bir tek spreyin etkisimi yoksa baska herhangi bir sey uyguladınız mı sacınıza? Eğer bi tek spreyin etkisiyse almakta gecikmek istemem çünkü :)

    YanıtlaSil
  21. Fotoğraftaki hacim artışı sadece spreyin etkisi mi yoksa fön veya baska herhangi bir sey var mı?
    Yazınız için tesekkürler bu arada cok yararlı:)

    YanıtlaSil
  22. Merhaba.Her yikamada kullanmak saca zarar verir mi?

    YanıtlaSil

Renk kattığınız için teşekkür ederim ♥