Salı

#haftanıntarifi Greyfurt kokteyli

|
Hoolaa Kermylerim !
Haftanın yoğunluğu bir kenara derken biraz konu dışına çıkıp daha önce demir eksikliğinde ilaç içmekten benim gibi hoşlanmayanlara doğal bir çözüm önermiştim bir içecek tarifi ile şurada. Bu sefer Pinterest partnerimde rastladığım bu tarifi kokteyl düşkünü olarak hemen denedim ve sevince sizlerle paylaşmak istedim .

Bitkilerin huzur verici aroması greyfurt ve şampanya ile birleşince ortaya neşeli ve iç gıcıklayan bir damak deneyimi sunuyor.Bakalım deneyenlerde nasıl etki bırakacak merak ediyorum.Arada bir kendini şımartıp kaçamak yapmak iyidir.

Asıl tarife ve görsele Pinterest hesabımdaki ortak grubumdaki partnerimden ulaşabilirsiniz.


   Soğutulmuş şampanya
2 pembe greyfurt
Bitkisel  şurup (tarifi aşağıda)
Her bir bardağa  ¼ bardak greyfurt suyu, 2 yemek kaşığı şurubu ve ardından en üstüne şampanya ile tamamlıyoruz bu sırayı bozmadan.

Bitkisel Basit Şurup
½ su bardağı şeker
½ su bardağı su
2 taze biberiye dal
3 dal taze kekik

Küçük bir tencerede, şeker ve suyu yüksek ateşte bir taşım kaynatın. Şeker eriyene kadar tahta bir kaşıkla karıştırın. Ateşten alın, otları ekleyin ve 1 saat bekletin. Bir kavanoza  süzgeçten şurubu dökün. Kapağını kapatın ve kullanmaya hazır olana kadar buzdolabında bekletin, soğumaya bırakın.Sunumu süsleme fikirleri sizden gelsin o zaman.

Keyifler olsun !
Belki bir gün sizin için de hazırlarım ki : ))
Sevgilerimle ...


2 yorum :

  1. nedense benim de canım çekti,kermyyy:)

    YanıtlaSil
  2. Ne kadaaa güzel bir tarif, hele ki mikropların cirit attığı şu sıralardaaa.. Eve gidip kendime ve anneciğime yapayım akşam üstü. Demir eksikliğim de olduğundan önceden yazdığın tarifi denemiştim, hooopp diye irkildim içince valla demirim tavan yapmış ) Teşekkürler Kermy'm :)

    Sevgiler

    YanıtlaSil

Renk kattığınız için teşekkür ederim ♥