Cumartesi

Pangea organics facial cream & facial scrub

|

Hoolaa Kermylerim !
Harika bir yılbaşı tatilinden sonra sizleri daha fazla özlemek istemedim. Umuyorum ki yılbaşı bahanesiyle sizlerde enerjilerinizi yenilemiş kendinize yeni hedefler koymuş ve umutlarınızı tazelemişsinizdir : )) Gelelim günün misafirine ... Uzun zaman önce Pangea Organics Türkiye tarafından bana gönderilen mini seti  ve etkilerini sizlerle paylaşmak istiyorum. 


Pangea Organics yüz kremi Kuru ve hassas ciltlere özel ; Kırmızı İtalyan mandalinası ve gül özlü yüz kremi , glutensiz ve organik sertifikalı krem bitkisel içeriği ile temiz içeriğe önem verenler için keyifli bir ürün . Mandalinadaki ferahlatıcı , vitaminindeki besleyici ve toparlayıcı etki gülün nemlendirici etkisi ile cildin problemlerine cevap veren nitelikte bir içeriğe sahip. 

Epey akışkan olan kremin  kendine has bitkisel kokusunu ben sevmesem de sevenleri mevcuttur eminim. Kozmetik ürünlerde parfüm hariç gül kokusunu hiç bir ürüne yakıştırmıyorum zira. Temizlenmiş ve tercihen toniklediğiniz cildinize nüfuz ettirmek çok kolay çabuk emilen yapısıyla. Hassas karma ve bölgesel kuruluk yaşayan cildimin tepkilerinden deneyimlediğim şu ki : İlk sürüşte yoğun bir nem ve parlaklık veriyor ardından emildikçe matlaşıyor ürün cildimde.Kuruluktan ileri gelen gerginliği yatıştırıyor ve yeni kurumaları önlüyor düzenli kullanmda.Fakat t bölgemde  yağlanma meydana getirdi ,  fazla geldi bana .Dolayısıyla bitiremeden kullanıma son verdim. O sebeple yüz kremi tercihlerim arasında yerini almayacak.
60 ml 64,80 TL


Pangea organics yüz scrub ise benim en sevdiğim ürünlerinden. Zaten yüz olsun vücut olsun , maske ve scrublara özel zaafım var. İstediğim etkiyi bu üründe kesinlikle yakaladım. İçeriğinde barındırdığı ; mısır sardunyası , adzuki fasulyesi ve kızılcık ile etkili fakat nazik bir temizlik deneyimi sunuyor. Ödüllü olan bu ürün , yapı itibari ile çok yoğun değil tam kararında  ve kullanımı zorlaştırmayan nitelikte bir yumuşaklığa sahip. 

İçindeki enzimatik sistem sayesinde pullanmayı önlüyor. Bu sorunu kuruluk yaşayanlar iyi bilir özellikle derin temizlik ya da duş sonrası pullanan ve gerilen cildi yatıştırmak ve tatmin edecek seviyede nem doygunluğu sağlamak zor , haliyle özel arayışlara giriyorsunuz. Karma ve kuru ciltlere haftada 2-3 kez önerilen scrub gerçekten pullanma ve gerilme hissini ortadan kaybediyor. Temizlik sonrası parlak , temiz ve nemli bir doku bırakıyor. Nemlendirme etkisini içindeki shea,badem ve kabak çekirdeğine bağladığım bu scrub gerçekten çok başarılı verdiği sağlıklı görüntüyü çok sevdim.Koku olarak net ve taze bir bitkisel kokteyl misali benim belleğimde. Kesinlikle tekrar tercih edebileceklerim arasında .

120 ml miktarına göre fiyatı çok uygun 57 TL 
Pangea ürünlerini Lila kutu ve resmi web sitelerinden temin etmeniz mümkün.Dilerseniz sosyal medya hesaplarına şuradan ulaşabilirsiniz .

Aranızda bu ürünlerle tanışan var mı  ve önerilerinizi öğrenmek isterim organik ürünlerde ..?
Sevgilerimle .

9 yorum :

  1. Organik, dogal urunlerde asiri bitkisel koku zaman zaman beni de rahatsiz ediyor, parfumden iyidir diye kendimi teselli ediyorum :) gorseli gorunce yazi ozledim bu arada :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı düşünceyle avunuyorum Onurcum : ) Güneşi bulunca yazı hatırlatacak kareleri kaçırmıyorum :*

      Sil
  2. Maskesini denemiştim Eda'cım. Şimdi de tonik deniyorum:) toniğin kokusu çok hoş :) kokuları bitki gibi ama içerik temiz olsun koku dayanılmaz olmadığı sürece sorun yok diyorum:) ağır parfüm kokulu kremlerden daha iyi kokuyorlar bence. Güle güle kullan tatlım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Selinim : )) Yapay kokudansa doğal kokuya can feda kesinlikle.Sen maskesini epey sevmiştin ben de şansımı deniyim bakalım nasılmış? Tonik yorumları senden o zaman :* :*

      Sil
  3. Ben de Lavantalı ve Kekikli Yüz Kremini kullanıyorum, karma ve yağlı ciltler için olan bu kremden çook memnunum! Yüz temizleyici numunem var, kullandığım zamanlarda etkisini sevmiştim. Scrub'ı pek merak ettim; listede! Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım sendeki çeşitten daha memnun kalırdım bu fazla geldi bana. Temizleyici hakkında hiç fikrim yok ama scrub gerçekten sevilesi. Teşekkür ederim buradan da kocaman sevgiler :)

      Sil
  4. Evet Pangea Organics, güzel çalışmalar yapıyor... Özellike şu günlerde cildi kurutmadan bakımını yapmak, nemlendirmek çok önemli. %100 bitkisel ve tamamen katkısız olarak üretilen cilt bakım ürünlerimize göz atmak isterseniz moshosgarden.com adresine bekleriz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle güzel ürünleri var ve TR piyasasına göre fiyatlar fena da değil hani.Daha aktif olmalarını dileriz.Teşekkür ederim öneriniz için ilk fırsatta bakıyor olacağım.Sevgiler : )

      Sil
  5. Hihoyt o fotoğraftaki yerde keyif yapıcaz seninle daha : )) Toniğini beğendin mi ?

    YanıtlaSil

Renk kattığınız için teşekkür ederim ♥