Pazar

#haftanınojesi4 Flormar Passionate dots oje PD02 Kırmızı Oje

|

Hoolaa Kermylerim !
Flormar'ın son zamanlarda çıkardığı en şık koleksiyonlarından biri olan Flormar Passions dots koleksiyonu kırmızı zemin üzerine siyah puantiyeleri ile hepimizin gönlünü anında çaldı ! Serinin tamamının paraben-free olduğu notunu da eklemekte fayda var : ) 



Ara verdiğimiz köşemize bu sevimli seri ile geri dönelim istedim . Sezonun trendlerinden olan kum dokulu ojelere Flormar kendi yorumunu getirmiş ki çok da güzel olmuş. Kolay sürümlü , mat bitişli olmaları ayrıca ; dokularının yoğun olması en beğendiğim yönleri oldu. İçinde mikro ışıltılarda fark ediliyor ışıkta ayrıca.Çıkarırken standart ojelerden farksız olması ise beni şaşırttı açıkçası dokusu sebebiyle zorlanacağımı düşünüyordum çünkü. Mor rengini de birazdan çıkacağım alışverişte almayı planlıyorum. Keyifli bir seri olmuş gerçekten.




Seride çarpıcı ve tutkulu renkler tercih edilmiş . Herkesin seveceği joker renkler olması ayrıca güzel. 6 renkten oluşan seri ; elektrik mavi , mor , yeşil , nar çiçeği gibi güçlü renkler barındırıyor skalasında. Elektrik mavisini de bu köşemizde göreceksiniz tekrar. Makyaj grubunun detayları ise bu hafta yine sizlerle olacak takipte olun.Okuyan gözlerinize sağlık , keyifli Pazarlar !


6 yorum :

  1. Dokulu ojeler ilk ciktiginda bu ne ya putur putur.beni rahatsiz eder derdim ama insanoglu modaya bi sekilde isiniyo :) bu aralar hep dokulu ojelerden gidiyorum buda cok guzelmis:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın Selin bir şekilde tüketim çılgınlığına dahil oluyoruz : ) Teşekkür ederim yorumun için :)

      Sil
  2. Rengi çok güzelmiş. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok sevdim canım hatta yılbaşında kullandım :)

      Sil
  3. Ben de daha yeni yazdım ve yılbaşı akşamı ojemdi benim de :) diğer renklerini meraktayım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben mor rengini bir kaç mağaza dolaşıp zor buldum ama değermiş gezmeme çok sevdim : ) Zevklerimiz aynıymış desene : ) Hemen yazına bakıyorum merak ettim.Teşekkürler yorumun için.

      Sil

Renk kattığınız için teşekkür ederim ♥