Pazar

Wellmaxx hyaluron anti age fluid concantrade

|

Holaa Kermylerim !
Hyaluron içerikli ürünleri ilk olarak Solgar vitamin ile denedikten sonra etkilerini sevdiğimden kozmetik sektöründeki ürün skalasını mercek altına almıştım  . Arayışa girdiğim esnada kozmela.com benden hızlı davranıp Welmaxx Hyaluron anti age fluid concantrade bakımını cilt tipim üzerine yaptığımız bir sohbet sonrası ulaştırdı bana.İki aydır sadece cilt serumu ve hyaluron takviyesi kullandığım için etkilerini sizlere aktarabilirim.
Wellmaxx , hyaluron bakımı konusuna özel eğilen bir Alman markası. 25 yaş gençlik salgısı olarak tanımlanan hyaluron , özellikle cildi makyajla yorulan aktif yaşayan kişilerin bakım tercihinde ilk sırada yer alıyor.Cildi toparlayıcı ve diri tutan etkisi düşünülürse 25 yaşı geçen her bayanın bakım rutininde yer alması gerekiyor...

Pratik kullanım sunan pompalı ambalajında sunulan ürün 50 ml ve yüksek oranda hyaluronik asit içeriyor.Etkisi ile toparlayıcı ve elastikiyet arttırıcı etkisi ile cildiniz için iyi bir yatırım diyebilirim. Tüm cilt tiplerine uygun ürünlere biraz çekimser baksam da karma cildimde gereksiz yağlanma ya da iritasyon yapmaması bu ön yargımı kırdı. 


  Krem hafif yapılı fakat sürüldükten sonraki etkisi ise tam bir nem banyosu.Özellikle kuru cilde sahip bayanların çok seveceğini düşünüyorum.Hafif bir yapışma hissinden sonra emilimini tamamlanınca yerini  yumuşak bir hisse bırakıyor ki bu etkisini çok sevdim.Çok yoğun olmayan hoş bir kokusu var.Helix  seruma partner olarak kullandığım Wellmaxx , serumumun etkilerini birlikte kullandığımdan bu yana ikiye katladı. Cildim daha berrak ve sıkı ! Kış etkilerinin gerginliğinden uzak.Özellikle benim gibi su içmeyi sevmeyen bir üşengeç için iyi bir kaçış noktası oldu telafi adına : ) 

Makyaj öncesi baz olarak kullandığımda çok memnun kaldığımı ayrıca ekleyebilirim. Cilt ve güneş lekelerine iyi geldiği söyleniyor fakat bu tarz bir etkisini görmedim akne izleri adına . Toparlayıcı ve nemlendirici olarak çok beğendim.Tekrar tercih edebileceğim bir ürün . Özellikle aynı serinin göz kremi çok seviliyor , onunla devam etmeyi düşünüyorum hyaluron bakımına. 

Wellmaxx ürünlerini daha önce denediniz mi ? Tavsiye edebileceğiniz başka ürünleri varsa önerilerinizi bekliyorum. Siz de dilerseniz  tüm seriyi inceleyip şuradan %10 indirimle satın alabilirsiniz.
Sevgilerimle ...

* Wellmaxx deneyimi için Kozmela ekibine teşekkürler : )

1 yorum :

Renk kattığınız için teşekkür ederim ♥