Cumartesi

Evinal Plesanta Özlü Saç Bakım Losyonu

|
Hoola !
Bayramınızın güzel olmasını umarak
, yazarınız bayram bahanesi ile biraz dinlenme fırsatı bulunca mental yorgunluğunu atar atmaz başlık atmak üzere istemsiz bir şekilde kendini burada buldu . Zamanımın şu ara yetmeyip , çok çalışmamın yanı sıra ; ülkemizdeki yürek acıtan atmosfer sebebiyle yazı ve paylaşımlara mola vermek istedim açıkçası ...

Ben sosyal medyayı bile ihmal etsem de sizlerin beni unutmaması en büyük motive sebebim . Sözünü öncesinden verdiğim fakat öylesine bir zaman dilimine sıkıştırmak istemediğim ; Evinal saç bakım losyonu için detayları not düşerek gönlünüzü alabileceğimi umuyorum ^^
 
Biliyorsunuz ki bir dönem yoğun stres ( nazar :P ) etkisi ile saçlarımda önemli bir yoğunluk kaybı ve beraberinde ciddiye alınması gereken dozda bir dökülme sürecini atlattım . Bu esnada ister istemez bakım rutinimde yenilikler yapmak kaçınılmaz oldu . Revox ile başladığım çözüm sürecinde , saç dökülmesinde yüzde yüz bitiş bulamasam da destek olarak başladığım bu losyon sorunu o kadar çabuk bitirdi ki öncesinde yaptığım telafi bakımlarına ve çektiğim stres için kendime kızmama sebep oldu . Sorunuma hızlandırılmış bir çözüm bulunca vakit kaybetmeden tüm seriye terfi ettim ki ; onların detaylarına da yarın değiniyor olacağım .


Asıl kahramanımıza dönüp , Evinal serumu bu denli özel kılan laboratuvar ortamında gerçek plesenta taklit edilerek , aminoasit ve proteinlerin biyosentezi sonucu oluşturulan yoğun besleyici plesanta olduğunun altını çizelim ki  aklınızda itici bir imge oluşturmasın .


Plesenta içerikli bakım gruplarına farklı bir sempatim var zira içindeki özlerle tam bir gençlik pınarı diye adlandırabiliriz . Hücreleri yenileyici , kan akışını hızlandırıcı , nemlendirici etkisini hesaba katınca saçlara iyi gelmesi mucize olmasa gerek . Kozmetik anlamda kullandıklarıma kıyasla en başarılı dökülme karşıtı tonik / serum diyebilirim .
Sprey başlığı kullanım kolaylığı sağlıyor ve kokusu yeşil çay ferahlığında olup cilt gerginliğini anında alıyor ve en güzel yanı saçlarınızın sebum balansına hiç bir müdahalesi yok . Kullanım sonrası saçlarınızı dilediğiniz gibi şekillendirebilirsiniz . Herhangi bir hacim kaybı , ağırlık ya da yağlanma hissine maruz kalmıyorsunuz . Ben duş sonrası ıslak saç diplerine friksiyon yöntemiyle uyguladım hep .

Çözüm vaatlerine bakılırsa
Saç dökülmesini durdurma
Saç uzamasını hızlandırma
Kellik tipi saç dökülmesine karşı çözüm yaratmayı  hedefliyor .


Saçlarda hoş bir koku tınısı ve parlaklık bırakıyor kullanım sonrası . 150 ml sprey uzun süre kullanıma müsait . Kullanım deneyimimin sonuna gelmişken tüm etkilerini toparlamak gerekirse eğer ... Dökülmeden kaynaklanan kayıplarımı yerine getirdi bebek saçları gördükçe daha keyifle kullandım . Dökülme problemimin yüzde seksenini ilk haftada bitirip ikinci haftada tamamen yok etti . Şu an banyoda dökülen tel sayısı iki basamaklı bile değil diyebilirim gururla ^^ 

Dökülme problemi tamamen bittiği anda gerçekten şaşkınlık yaratacak nitelikte bir hız ile saçlarımın uzamasına katkıda bulundu . Bu gözlemi çok rahat yapabildim yeni kesim yaptırdığım için . Formülündeki koruyucu özler ile plaj ve güneş sınavımda hep yanımda taşıdım ve kesinlikle kuru saçlılar için yaz faktörlerine karşı tam bir nimet . Plajda bu denli komplesk bir saç bakımını tek bir üründe toparlayabilmek pratiklik açısından harika oldu kendi adıma . 
Tek sevmediğim yanı ise son sıralarda olsa bile Edta ve parfüm barındırması oldu içeriğinde ve kullanım aralığında sıklaştırdığım haftalarda ekstra nem veren kremler ile destelemek zorunda kaldım fakat bu durum kalıcı bir etki ya da saç derisindeki bir kuruma değildi elbette . Genel puanını verirsek on üzerinden sekiz derim .

Seriyi gönül rahatlığı ile tüm saç bakımına düşkün hatun kişilere tavsiye ediyorum ^^ 
Blogda hafta boyunca serinin kalan üyelerini okuyabilirsiniz . 
Sevgilerimle


3 yorum :

  1. Yanıtlar
    1. Kendi sitesi var adıyla aratabilirsiniz hatta N11 de satışları var ayrıca

      Sil
  2. Ben ürünü bulamıyorum stoklarda mı sıkıntı var acaba sitede ürün bulunamadı yazıyor :((

    YanıtlaSil

Renk kattığınız için teşekkür ederim ♥