Çarşamba

Gliserin saça nasıl uygulanır ?

|

HOOLA !

" Kermit Fikirler " tadında bir blog günü olsun mu ? Saç kırıklarından o kadar dem vuruyorsunuz ki aslında her çözümü kozmetiklerde aramanız gerekmediğinin altını ısrarla çizmek istedim bugün zira yeterince bakım deneyimlerimi paylaşıyorum bu kategoride fakat sürekli bütçe ayırmak ve ürünlerle saçları yormak bazen iyi gelmiyor kabul edin ...

" Uzun saçlı kız " unvanını çoğunuz seviyor ve bu yola giden kestirme sokakları bana sorduğunuzda keyifle yanıtlıyorum ama bugün birazcık şahsi fikirlerimi de eklemek istiyorum bu çaba içindekilere ... Öncelikle uzun saçtansa ; kırıkları olmayan ışıl ışıl parlayan kısa saçlar her daim çok daha çekici açıkçası . Bele kadar gelmiş ama yarı boyuna kadar kırık dolu o görüntüyü taşıyabilen hatun kişilere hayret ediyorum ki inanın güzel gözükmüyor ; nitelikte uzun ama uçlara doğru incecik bakımsız saçlar ... Haksız mıyım ?

Önceliğiniz kırık saçlar için çözüm üretmek olsun ki bunu önlemek adına kolay kırılan saçlar için gliserinli su yapımı tarifini daha önce arşive not düşmüştüm . Farklı bir kaç yöntem ile biraz daha zenginleştirelim istedim bu güzel içeriği .

Nemi saç köklerine çekip hapseden gliserin sayesinde saç kırıklardan korunabilir , şekle girmeyen kabaran formunu düzeltebilirsiniz . Saçlarınızı sık yıkıyorsanız , boyama ve kimyasal artı ısıl işlemlere maruz kalmanın yanı sıra dış etkenlere korumuyorsanız iki haftalık gliserin yüklemesi ile kötü görüntüyü epeyce minimize edip yeni oluşumları engelleyebilirsiniz .
3 bardak papatya çayı
3 kapak gliserin 
2 çay kaşığı zeytin yağı / jojoba yağı
5-6 damla biberiye yağı
Bu karışım yaklaşık 10 gün tazeliğini korur . Kuru ya da nemli saç uçları yoğun olmak üzere boylara uygulayabilirsiniz .

Buna ek olarak duş esnasında bir kademe daha yoğun kullanmak mümkün . Suya bire/bir ölçek gliserin ekleyip saçlarınıza uygulayıp beş dakika bekledikten sonra durulamanız yeterli olacaktır . Sprey şişenizdeki karışımı düzenli kullanırsanız saçlarınızın daha elastik , sakin ve nemli bir görüntü alırken daha kolay şekle gireceğini gözlemleyebilirsiniz . Gliserin yöntemini kullanan var mı içinizde ? 
Sevgilerimle ^^

6 yorum :

  1. Gliserin yöntemini sanırım ilk defa senden duyuyorum. Deneyenlerin düşüncelerini merak ederim, sevgiler =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nemi hapsetmek için güzel bir yöntem ^^ Şekillendirirken de çok işe yarıyor <3

      Sil
  2. ya benimde aklımdaydı gliserinin faydalarını yazmak şimdi senin bu yöntemi bu kadar güzel bir şekilde zenginleştirmiş olduğunu görmek ayrı güzel oldu. Bende bir ara aşırı kuru saçlarıma çözümü gliserinle bulmuştum. Saça nem kazandırdığı bir gerçek ben ıslak saçlarıma gliserini direk uyguluyordum ancak senin yöntemin daha bir güzel görünüyor. Ayrıca söylediklerine katılıyorum benim de en başından beri savunduğum durum uzun sağlıksız saçlardansa kısa ama sağlıklı saçlar tercihimiz olmalı. Saç bakımı ile ilgili verdiğin bilgilere bayılırıyorum. Seni severek takip ediyorum. Biraz destan yazmış oldum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazsana keyifle okurum ^^ Çok mutlu oldum sözlerine teşekkür ederim okuyan gözler sağolsun <3

      Sil
  3. Bu yukarıda bahsini ettiğin karışımdan yapmadım ama ben normal su ve gliserin karışımını yaptım. Saçlarım dalgalı ve gerçekten söz dinlemeyen saçlardan, bilemiyorum çok etkisini göremedim, belki de düzenli kullanmadığımdan. Düzenli kullanımda belki daha etkili olacaktır elbette. Bizlerdeki belki de en büyük hata hemen sonuç beklemek düzenli kullanmadan, oysa işin sırrı bazen sabınla uygulamayı gerçekleştirmekten geçiyor hakikaten. Doa jojoba yağını hafif ısıtıp uygulamayı düşünüyorum bu ısıtmalı uygulamalara merak sarmış durumdayım bakalım:))).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Jojoba yağını bende doadan temin ediyorum ve çok başarılı özellikle ısıtmalı bakımlar kesinlikle işe yarıyor ve dediğin gibi istikrar meselesi aslında sonuç alabilmek istiyorsak ^^ bazen tez canlılık yapıyoruz ama olsun değil mi ^^

      Sil

Renk kattığınız için teşekkür ederim ♥