Pazartesi

Neoutrogena El Kremi | #Kisaskiellerimde

|

HOOLA !

Yazarınız yeni yıl ruhuna çoktan girdi bile , bir an önce olması gereken değişiklikliklere ayak uydurmanın hevesi eşliğinde . Biraz ruhu besleyip değişim havasına uyabilmek için yılbaşı teması içeren her karede bana rastlamanız mümkün şu ara , buna marka sunumları da aynı renkte eşlik edince tadından yenmiyor ^^

 El kremi diyince kült olmuş ; Neutrogena bu ruha uygun sınırlı üretim serisi ile şu ara kozmetik sever bünyelere görsel şölen yaşatıyor . Kış Aşkı temasına marka için yeni bir yorum getiren ünlü tasarım markası : Darling Clementen bu konsept için iskandinav çapraz el dikişi motifinden , doğal kar tenesinin grift formundan ve iskandinav ormanlarından ilham perilerini beslemiş .

Bakınca ; kış temasını güzel kılan her şey mevcut mevsimi sevebilmeyi mümkün kılan , iç ısıtan bu detaylara zaten . Elbette işin diğer boyutuna bakınca mevsimin sert etkilerinden elleri koruyabilmek ve onları genç kılabilmek için sürekli nemlendirmemiz gerekiyor ki gerisi kreminizin marifetine kalmış .

Neutrogena el kremi , yüzde kırk gliserin oranı ile yüksek nem sağlarken ellerin ihtiyacı olan nemi maksimize edip soğuktan zarar görmüş elleri onarıp rahatlatıyor ki bu etkileri fazla anlatmama gerek yok malum çoğumuzun evinin demir başı olsa gerek çünkü ^^


Yılbaşı temasını tasarım dışında özel kılan bir detay daha var . Konsantre formüle sahip olan el bakımı bir tüpte 300 kullanım sağlıyor ki benim gibi kış mevsiminde el kremini " su niyetine " bitirenler için iyi haber . Özellikle kütkilleri yumuşatan etkili halini çok sevdim . Parfümsüz seçeneğin de bulunduğu seriye ikili kit halinde rastlayabilirsiniz . 13.90 TL Kullanım sonrası verdiği rahatlama ve hızlı emilim sayesinde her daim bakım çekmecenizde bulunmaya değer . Evdeki daimi stoklarıma bakınca ne kadar yeni alternatifleri denesem de hep bir yeri olacağı kesin .

Sevgilerimle ^^

9 yorum :

  1. Parfümlü olanı çok beğendim başucumda duruyor artık :))

    YanıtlaSil
  2. bayıldım harika olmuş kesinlikle alınacaklar listesine girdi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pişman olmazsın epey güzel olmuş bu seri ^^

      Sil
  3. Konsantre hali daha bi güzel olmamış mı tasarımları zaten çok şeker di mi ^^

    YanıtlaSil
  4. seviyorum bu markayı, ben de yaşlanma karşıtı el kremini kullanıyorum, kupkuru ellerim nemleniyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşlanma karşıtı daha güzel bence bundan sonra ona geçicem bende ^^

      Sil
  5. dunya kadar el kremim var çok seviyorum denemeyi. ama bugune kadar en memnun kaldığım 3 markadan biri bu kremler. gerçekten harikalar :) yazı için teşekkürler, sizi takibe aldım ben de beklerim :) sevgiler
    http://evriminblogu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  6. Bu şirin ambalajları ile en kisa zamanda alınacaktır listesinde; ) Tşkler...

    YanıtlaSil

Renk kattığınız için teşekkür ederim ♥