Pazartesi

Toni&Guy Deniz Tuzu Etkili Şekillendirici Sprey |

|

HOOLA !


Moral grafiği saçlarının durumuna bağlı dişiler klubünden olanlar el kaldırsın ^^ 
Saçlarda uğraşılmamış görüntünün hazzı bambaşka fakat bu bitişi yakalamak her zaman mümkün olmuyor . Bu sade ama bir o kadar çekici görüntü günün her haline ayak uyduruyor ve bahsettiğim görüntüyü yakalamak adına son yıllarda en popüler şekillendirme yolu deniz tuzu spreylerinden geçiyor . Bir çok markada rastlayabileceğiniz spreylerden en konuşulan ve tercih edilen Toni&Guy deniz tuzu etkili şekillendirici sprey /sea salt sprey 'e dair detayları not düşmek istedi yazarınız .

















Adına tezatla içeriğinde saf deniz suyu yok maalesef bu sebeple öyle keskin bukleler yaratamıyor ama saça doku kazandırıp tamda plaj dalgaları / beach wavy tadında bir bitiş sunuyor . Formülündeki şekillendirici desteği ile hafif sert bir tutuş sağlıyor ki bu durum elektriklenmeye de yol açabiliyor zaman zaman saçınızda kullanım tercihinize göre ( nemli ya da kuru ) ama bu sayede formunu rahat koruyor .
Formülünde ; zibilyon adet paraben ve alkol desteği olduğunu bilmek beni çok rahatsız etti . "Keşke alırken içeriği okusaymışım " dedirtti ve bu sebeple saçlarımı kurutmasından endişe etmiştim ama öyle bir problem yaşamadım çünkü hem sık kullanmıyorum hem de bakım ürünlerim çok başarılı bir gruptan oluşuyor ...

Toni&Guy deniz tuzu spreyinden randıman almak istiyorsanız , bir kaç detaya dikkat etmeniz gerek . 

* Uygulamayı kuru ya da nemli saça yapmalısınız .
* Deniz tuzu spreyini saça bolca uygulamalısınız iyi bir tutuş ve şekillendirme için .
* Uygulama sonrası parmaklarınızla şekillendirmeye yardımcı olmalısınız .
* Elektriklenme sorunu yaşıyorsanız ya da daha yoğun bukle istiyorsanız bu yönde başka bir ürünle destek vermelisiniz . 
* Daha yoğun bukleler istiyorsanız nemli saçlarınıza sıkıp örebilirsiniz sonrasında açtığınızda daha yoğun ve seksi dalgalar elde edebilirsiniz . 

Saçlarımın hacmine doku kazandırayım birazda belirgin dalgalarım olsun , diyenler için oldukça ideal fakat anlatıldığı kadar güzelliğin alamet-i farikası değil kesinlikle ve performansına artı kullanım süresine bakınca kesinlikle biçilen fiyatını hak etmiyor . Kötü müydü , hayır ama abartıldığı kadar değil . Belirginleşmiş hafif dalgalı yataktan kalkmış bir tarzı mümkün kılıyor ki ben bu bitişi çok seviyorum tam salaş havada benim için yeterli fakat o olmadan da bu bitişi başka ve daha ekonomik ve temiz içerikli alternatifler ile sağlayabiliyorum . 

Gerçek deniz suyu ile kendi spreyimi yapmaya karar verdim birde aklımda çok övülen Hm ve Davines versiyonu var . Aranızda deneyenler var mı ?

Sevgilerimle ^^

4 yorum :

  1. Valla deniz suyu ile kendi yapacağımız bir sprey bundan 10 kat daha verimli olur. Deniz suyunun verdiği o doğal bukleleri çok seviyorum. O kadar etkili olmasa da tony de sevdim diyebilirim ama kesinlikle fiyatının hakkını veren bir performans sunmadığını düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deniz suyu sonrası oluşan buklelerimi hiç bir şekillendirici yapamadı bugüne dek ^^ O yüzden çok umutluyum denicem mutlaka :*

      Sil
  2. Fiyat olarak bence de yüksek ama ben bu ürünü sevdim, sabah sık çık tarzı kullanıyordum saçlarımı kestirmeden önce.

    YanıtlaSil

Renk kattığınız için teşekkür ederim ♥