Perşembe

Lollia At Last Shea Yağlı El Kremi |

|

HOOLA !

Ardımda bıraktığım zor bir kış sonrası tüm sevgimle birlikte gelen yeni mevsime sarılmaya hazır olan bünyemi , keşif ruhu ile besleyerek enerjimin çıtasını biraz daha yukarılara taşıma hedefini koydum kendime .
Öncesinde biraz huzur ve bir tutam arınmaya ihtiyaç var küçük ruh esintileri eşliğinde yine de ...

Bu mental gezinti için kokuların imge gücünüzü zorlayacak kadar uçsuz bucaksız ülkesine bir bilet alabiliriz ki diye düşünürken birileri benden önce bunu düşünüp bir jest yapmış bile bu konuda . Baharın gelişini yeni bir keşif ve kokular eşliğinde tadını çıkaralım istemiş ^^ 

Zarif , ansız ve mutlu eden sürprizler elbette Lilakutu'dan gelir tarafıma , işte Lollia da tam bu tanıma uydu . Arşivdeki parfüm yazılarından anlayacağınız üzere güzel kokulara düşkün , bakım sever bünyem için keyifli bir deneyim günlüğüne yer açılmış oldu böylece .
Geleneksel detayları modernize edip romantik bir tavırla yorumlayan markanın ürün gamında ; parfümler , el kremleri , banyo köpükleri , sabunlar ve kişisel bakıma dair keyif katacak bir çok alternatif mevcut . Kokularına dair ilk izlenimim tanımlarında yer aldığı gibi oldu " Tanıdık gibi gelen ama farklı " ki bu durum her ürününü tanıma hevesi veriyor ama bu noktada sakin olup , bütçeyi sarsmamak adına coşma eylemlerine girmemek gerek ^^

Markaya dair detaylarını ilk not düşeceğim Lollia At Last El Kremi olacak . Aslında el kreminden biraz fazlası olduğunu kullanınca etüt edebilirsiniz zira  bünyenizi esir alan tınıda bir kokuya sahip ; huzur veren ama bir o kadar enerjik , taze ve romantik .

Zengin bir bitki kokteylinden oluşan el kremi , ellerde bahar havası yaratıyor koku notaları ile . Macadamia fındığı ve avokado ile cildi anında pürüzsüz ve elastik bir forma kavuştururken yumuşacık yapıp gerginliği alıyor üstelik sürdüğünüz anda cildiniz su gibi içiyor ürünü .  Bu güzel etkiyi sabitleyen içerikler ; Shea yağı ve aloe vera sayesinde  nemi hapsetmiş oluyorsunuz ki ertesi güne dek bu halini koruyor eller ve en güzel yanı ; az bir miktarla bu gerçekleşiyor .

Yapısı yoğun ama formda ince olan bu krem tam benim kalemim çünkü hissedilmeyecek kadar hafif ve anında ciltle bütünleşiyor ve en güzeli harika kokusu saatlerce kalıyor tende .

Koku notaları Güneyin manolyası , mimoza ve pirinç çiçeği pudrasıyla harmanlanmasından oluşuyor ve bu sebeple kokuyu duyularınızda tazelemek için burnunuz sürekli ellere doğru gidiyor ister istemez . Romantik dantel tasarımını kutusuna gerçek haliyle yaratan fikri ve enerjik rengini de ayrıca sevdim .

Benim için olumsuz tek etken , el kremlerinden ; At last ve bir kaç çeşidinde intoleransım olan aloevera katkısı olması sebebiyle (düzenli kullanma şansımı elimden alıyor bu durum )  bana uygun  diğer çeşitlere dair kısıtlamak zorunda kaldım kendimi .

Tanışma fiyatı olarak indirimli sunulurken edinmekte fayda var çünkü marka  fiyat  politikasında biraz yüksek bir tutum sergilemiş ülkemize  .Bu kremin tam boyunu şu an 64.50 ye edinebilirsiniz aşağıdaki bağlantıdan . Ben Lollia Breathe ile tanışmayı planlıyorum gelecek sefere . Bir sonraki yazım markanın romantik bir parfümüne dair olacak .

Sevgilerimle ^^

http://www.lilakutu.com/urun/lollia-at-last-shea-yagli-el-kremi

11 yorum :

  1. Yalnız ambalaj nasıl albenili, nasıl bahar bahar! Güle güle kullan!

    YanıtlaSil
  2. Ambalaj bahar benle geldi der gibi! ertesi gün elleri aynı hissedebilmek mi? Bu cümle birçok kişiyi heyecanlandıracak =)
    Fiyat politikası pek cazip gelmesede kışın ihtiyaç halinde alınabilir listesine ekleyebilirim :)
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onarıcı etkisi epey yüksek ertesi gün uyandığımda bile kremi taze sürmüşüm gibi yumuşacıktı ellerim ambalajı gözlere ziyafet hele ki diğer çeşitlerin ^^ Fiyat politikasını ilk bakışta ben de sevmedim ama konsantre bir ürün ve totalde bitirdiğimiz el kremi sayısına bakınca iyi fikir gibi geldi bana : )

      Sil
  3. Ne güzel sözler bunlar da bana günün motivasyonu oldu çok teşekkür ederim ki ♥ ♥ Shea ve macadamia birlikteliği gerçekten çok başarılı olmuş nem açısından . Kullanabileceğimiz süreye bakınca fiyatı uzun vadede ollumlu etki yaratacak aynı fikirdeyim seninle ^^

    YanıtlaSil
  4. Benim ellerin kıştan ziyade bahar ve yaz aylarında sorunlu hale geliyor. Lollia krem imdadıma yetişti şu dönemde:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında her mevsim kullanmak gerek yaşı ele veren bölge malum :D

      Sil
  5. Yerim ^^ Tam senlik bence zarif ve romantik ♡

    YanıtlaSil
  6. Yerim ^^ Tam senlik bence zarif ve romantik ♡

    YanıtlaSil

Renk kattığınız için teşekkür ederim ♥