Salı

Avene Emulsion 50+ Güneş Kremi

|

HOOLA !


Yaz mevsiminde çantamın daimi demirbaşları olan  güneş gözlüklerim & güneş koruyucu kremim yerlerine teşrif ettiyse artık  arşivdeki güneş koruyucu dosyayı karıştırıp yeni alternatifler eklemenin de tam zamanı olduğunun kanısındayım  ^^ 

Bugüne dair sevilen seçeneklerden biri olan : Avene emulsion spf 50 güneş kremi üzerine biraz dedikodu yapalım istedim . Markanın cilt bakım grubunu sevdiğim için ve güneş koruyucuları hakkında okuduğum olumlu kullanıcı yorumları ışığında bir şans vermek istedim .

Tüp formunda ; hava geçirmeyen pompalı ambalajı kullanım açısından pratik bir deneyim sağlıyor . Fototip 1-2 sınıfına dahilseniz ( Çok açık tene sahip olanlar , kızıl ve sarı saçlılar ) yani güneş hassasiyeti yüksek olan gruptansanız koruma kalkanı oldukça yeterli ve güvenilir (uvb-uva) . Egenin yakıcı güneşini hesaba katınca ;  koruması  yüksek olup ve lekelenme önleyici marifeti de kusursuzdu kendi tecrübem sonrasına bakınca . 

Normal ve karma ciltler için yapısal olarak daha uygun fakat dokusu kalın bir formüle sahip olduğu için yüksek sıcaklıkta cilt rahatlıkla kusabiliyor ürünü , karma tenlerde . " Yağlı ciltler için güneş kremi olarak doğru bir tercih mi ? " Hayır . Yoğun yapısına kıyasla ciltte beyaz bir tabaka bırakmıyor fakat tam emilimi on dakikada gerçekleştiriyor totalde . Kış mevsimi için makyaj altına uyum sağlasa da yaz için aynı kanıda değilim . 

Termal su ile zenginleştirilmiş formülü ; cilt ile bütünleşme sonrası matlaşıyor fakat ilk sürümde biraz ağır bir his yaşatsa da akne ya da gözenek tıkanması gibi bir olumsuzluk yaşatmıyor ki en güzel artılarından biri . Paraben içermeyen formülü ; su ve terlemeye karşı oldukça dayanıklı . Koku olarak hafif ve rahatsız etmeyen bir tınıda . 

Ortalama olarak 50-70  ₺ aralığında bulabileceğiniz yüksek koruma sağlayan ve içeriği nispeten iyi sayılabilecek bir güneş koruma seçeneği . Formülünün dokusunu cildime göre ağır bulduğumdan dolayı yaz diliminde tekrar kullanma niyetinde değilim (yoğun güneşlenme haricinde) fakat daha soğuk zaman dilimlerinde tekrar buluşabiliriz kendisiyle düzenli olarak .

Sevgilerimle ^^



4 yorum :

  1. En sevdiğim ürünlerinden biri Avene' nin. Kaç kere bitirdim bilmiyorum. Karma cildime ağır gelmeyen , beyaziz bırakmayan bir ürün. Çoğunlukla indirimlerden 30-40 TL arasında bulmakta oldukça cazip geliyor bana <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaa beni 50 tl ue opmusler o zaman :D Yaz için cok anlasamadik ama kış zamanı gayet keyifle kullandim ^^

      Sil
  2. Krem formunu ben de kullanamıyorum ama losyon formları sorun olmuyor güneş koruyucuların

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Normalden karmaya losyon daha uygun bir tercih oluyormuş meğer yapısı kalın olunca ki yüzüm çok terler yazın anında kusuyor ama hafif olanlar güzel tutunuyor tenimde o sebeple Cyrene güneş kremini çok seviyorum ^^

      Sil

Renk kattığınız için teşekkür ederim ♥