Salı

Dermokil 7 Etkili Günlük Cilt Bakım Kürü

|

HOOLA !


Borderline tadındaki havalar insanoğluna özenmiş olsa gerek !
Bünyeler üşengeçken bakım bile lüks gelmekte şu aralar ama "Yaşasın çok amaçlı kürler !" diyerek negatifliği süpürüyor yazarınız . Siz de benimle aynı kulüptenseniz , nokta atış tadında bir bakım kürünün detaylarını not düşmenin tam zamanı ...

Fazlaca aşina olduğumuz bir arada ürünlere aslında uzağım , Garnier saf ve temiz 3 ü bir arada sebebiyle malum cilt yapımdan ötürü fazla sert tanecikleri ve arındırma zahmetini hatırlayınca ... Ürün gamının bu denli geniş olduğundan bihaber olduğum Dermokil , aklımdaki algıyı an itibariyle tarihe karıştırdı ki maskelerinin neden bu denli övgüyü aldığını bu referansla anlamış oldum . Maskelerini yaş grubu ve cilt tiplerine özel serilerde buluşturmaları ise pek tatlı başka bir detay oldu😍

Dermokil Natural 7  Multi Etki Günlük Cilt Bakım Kürü
Dermokil 7 Etkili Günlük Cilt Bakım Kürü
Gelelim esas kahramanımıza ...
Tüp formundaki ambalajları pek sevmem aslında ... Ya kapak zor açılır ya da birikme yapar fakat tasarım açısından geçer not aldı zorluk yaşatmayınca ki asıl konumuz içerik ! Parfümü görmezden gelirsek rakiplerini epey arkalarda bırakacak kadar iyi , temiz bir içeriğe sahip . Üstelik ulaşılabilir bir fiyat grafiği (20₺) ile tadından yenmez kategorisine üst sıralardan dahil olabilir bu yeteneğiyle ^^

Yedi etki diyince kulağa biraz iddialı gelse bile detaylara inip bakım sever bünyelere su serpmekte fayda var .


Peeling : Formülündeki zeytin çekirdeği taneleri ile cildi ölü derilerden arındırma

Temizlik : Kil ve mineraller ile temizleme
Maske : Doğal kil ve yosun özleri ile cildin ihtiyacı olan bakımı üstlenme
Nemlendirme : Bal özü ile nemlendirme
Onarım : Çinko ile cildi onarma
Yenileme :Salisilik asit ile cilt pürüzlerine savaşma ve tonunu yenileme
Sıkılaşma :Beyaz kilin oligo elementleri sayesinde cilde sıkı bir ton verme

iddialarını taşıyor ki deneyim günlüğümün henüz ortalarındayken sıkılaşma adına sağlıklı bir gözlem sağlamak mümkün olmasa da gözeneklere diri bir duruş sağladığını görmem kendi adıma beklentimle uyuştuğu için yeterli bir sonuç diyebilirim , gerisini ilerleyen zamanlarda not düşebilirim bu vaat için .


Peeling kategorisinde genelde lüks skalaya dahil ürünleri kullanıyorum çünkü cilt yapım hem hassas hem de mevsim dilimiyle tavır değiştiriyor bu sebeple kullanım sonrası cildimi germeyen , kurutmayan çizmeden temizleyen pek fazla seçeneğim yoktu fakat Dermokil 7 etkili günlük cilt bakım kürü formülündeki zeytin çekirdekleri ile peeling etkisi adına en nazik ve etkili alternatifi kondurmuş ki en çok bu yönünden memnun kaldım . Yumuşak ama derinlemesine bir temizlik deneyimini mümkün kılıyor cildi çizmeden .


Altını çizmem gereken bir diğer detaysa ; Şu zaman dilimine dek cildim ekstra bir nemlendiriciye ihtiyaç duymadı kullanım sonrası ama kış dilimine tam anlamıyla girdiğimizde eminim ki yardımcı bir partnere ihtiyaç olacak .


Cilt için en güzel nimetlerden olan kil özellikle bu etkisini maske olarak kullandığınızda bonkörce sunuyor . Haftada iki kez banyo sonrası uygulamada cildim aydınlık ve yumuşacık bir bitişle kendini şımartıyor ki derinlemesine temizlik etkisini de perçinlemiş oluyor ki yeni bir akne ile karşılaşmamamı salisilik asit desteğine bağladım gitti ^^


Uygun fiyat kategorisinde Neoutrogena peelingler hep favorim olmuştur fakat çok yönlü etkisi ve cilde nazik tavrı sebebiyle bakım rafımda artık onların yerini Dermokil kaptı . Şans vermeye değer etkisini seveceğinizi düşündüğüm bir seçenek . İçinizde deneyenler var mı ?


Sevgilerimle 💋


15 yorum :

  1. Bu 7 etkili ürünü daha dün görüp, itiraf etmem gerekirse şöyle bir bakıp geçtim. Çünkü, o ünlü kil maskelerinin sarısıyla (kuru cilt için olan) hiç anlaşamadım ben Kermit, kokusu akrilik boya gibi aşırı kimyasal olunca, ürünleri kullanamıyorum ben. Şimdi sen bu ürünü sevince de keşke şans verseymişim de dedim. Bu ara cidden iyi temizlenmeye ihtiyacı var gözeneklerimin. Tekrar raflarda rastlarsam aklımda olsun. Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diğer maskelerine yeni dadanıyorum çok fikrim yok ama bununla iyi anlaştı karma nemsiz cildim :D MErak ettim içeriklerini söylediğinin ilk fırsatta deneyip yazıcam .

      Sil
  2. Hmmm, bazı bloglarda olumsuz yorumlar da okumuştum ama senin anlatımın ilgimi çekti Kermy'cim... özellikle sivilcelerle ilgili kısmı. Nemsiz ciltte sivilce epey saçma ve can sıkıcı bir şey zira :) Güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gönül rahatlığı ile buna yorabilirim durumu yeni hiç bir aknem yok :D ama siyah noktalara bir etkisi yok mesela keşke olsaydı . Teşekkür ederim Başakcım .

      Sil
  3. Kermitt! Çok ilgimi çekti kesinlikle bakmam lazımmış. Garnier'den ben baya soğudum bunu alıcam <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Garnier'i seven çok ama tanecikleri çok sert geliyor bana arındırmasını zahmetli buluyorum :( Ona kıyasla bakarak bunu çok sevdim

      Sil
  4. Kokuyla ilgili kötü yorumlar okumuştum ama kuru ve hassas cildime uygun olanını bulursam şans verebilirim. <3 Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Koku olarak katlanılamıyacak bir yanı yok ama mükemmel bir tınısı da var diyemem açıkcası . Hassasiyet konusunda kefil olabilirim ama kuru ciltleri pek mutlu etmez gibime geliyor açıkcası ^^

      Sil
  5. Hepsi bir arada ürünleri seviyorum, şans verilebilir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu ara üşengeçlikten ölürken ilaç gibi oluyor çok amaçlı zımbırtılar ^^

      Sil
  6. Blana gibi ben de nemsiz ciltler için olan sarı versiyonunun pakette olanından almıştım, cildimi yumuşattı ama maske yüzümdeyken özellikle burun ve burun çevresi olmak üzere bölge bölge yüzümü çok yaktı, o yüzden kalanını kullanmaya cesaret edemedim. Bu ürünü çok zevbedici anlatmışsın =) yine deneme by veya pakette olan cinsinden alıp denemek isterim. Sende işe yaramasına sevindim,
    Öpüyorum çok!
    Zeynep

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hihih teşekkkür ederim çok sevdiysem demek ^^ Sanırım tenin epeyce hassas öyle bir etki yaşasaydım ben de devam etmezdim ama hassasiyetimi yükseltmemesi güzel bir sonuç oldu nemsiz bölgelerde sorun yaşatmayınca bingo . Kil bazlı maskeler biraz bıçak sırtı aslında tavsiye ederken

      Sil
  7. Dermokil'in 7 etkili günlük cilt bakım kürü gerçekten güzelben çok memnunum tanıtımını süper yapmışsınız :) ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeynep teşekkür ederim , memnun kalmana sevindim .

      Sil
  8. Güzel bir ürüne benziyor en kısa sürede alıp deneyeceğim :)

    YanıtlaSil

Renk kattığınız için teşekkür ederim ♥