Çarşamba

Rimmel Wake me up fondöten

|

HOOLA !

Üzerine şehir efsaneleri yaratılıp methiyeler düzülen , makyaj sever bünyeler & bloggerları arasında infial hallerine sebep olmuş ama bana göre fazlasıyla " overrated " olan Rimmel Wake me up fondöteni arşive ekleyelim istedim ki belki birilerini kurtarmış oluruz bu vesileyle ^^


Hani bazen kızıyorsunuz ya " Bloggerların gazına gelip aldım , aman çok kötüymüş " diye ... Hah işte bende bir okuyucu olarak popüler ağızlardan ötürü aynı gaza geldiğimi düşünüyorum bunca laf silsillesi içinde zira daha sınırlı renk skalasından bile soğumam gerekliydi aslında . Hele ki değişik turuncumsu ve sarı alt tonu arasında sıkışmış olan soft beige rengine hala anlam veremezken ki şu anda bu renk bana fazla koyu ...


Rimmel London Wake me up fondöten , uykusuzluk ve yorgunluğun verdiği görüntüyü absorbe etmek için geliştirilmiş olup ; cilde canlılık ve ışıltı efekti veren türden kremsi yapısında spf 15 barındırıyor . Ciltteki parlamaları 10 saate kadar önleme iddasını ağırlık yaratmayan dokusunun ayrıca nem sağladığı yönünde sürdürüyor . Son olarak ilk yaşlanma belirtilerine karşı iyileştirici içeriğe sahip olduğunu da eklemiş bültenine ^^

Kremsi yapısını kaldıracak cilt grubu tartışmasız ; kuru ve kurudan karmaya dönük cilt tipleri . Karma ciltler için de kullanımı mümkün olsa da yağlı ciltlerin uzak durması gereken türden . Karma cilde sahip bir dişi olarak kış mevsiminde bölgesel kuruluklarım da mevcut buna rağmen yüzümde 3-4 saatten fazla tutunamadı . Parlamanın devamında gelen cilt pürüzlerini vurgulaması ve oksitlenmesi en nahoş durumdu ancak iyi bir pudra ile sabitlerseniz biraz daha idare etmesi mümkün oluyor . Bu söylediklerim yaz sonu için geçerli elbette şu an kullansam muhtemelen daha dayanıklı olabilirdi .

Kapatıcılık seviyesinden beklentiniz nedir bilmiyorum ama orta seviyesi ile gerekirse takviye yapılarak ya da kapatıcı desteği alınarak tatmin edici bir bitiş sağlanabilir . İçinde mikro simler mevcut  cilde aydınlık bitiş iddiasını sağlayabilmek adına . Uygulama sonrası cildinizle bütünleşen ürün , "disko topu" deyimini size yaşatmıyor , endişe etmenize gerek yok . Bu yönde yorumlar yine çok şişirilmiş yalnızca güçlü ışığa sahip ortamlarda yüzünüzde fark edilir bir durum yaratabilir halde ve nasıl ürünler kullandığınıza bağlı devamında .

Alt tonunun uyumsuz rengi ile çok parlak sağlıklı bir bitiş alamasam da mata yakın eh tadında canlı bir görünüm aldım ama istediğim o güzel görüntüyü yakalayamadım ne bileyim benim aydınlık canlı bitiş kavramım bir Yves saint laurent touche eclat fondötenin dışına çıkmadı hiç çünkü ister istemez beklentim de bu yönde oluyor ve bunu şişeden parlayan simlerle yakalayamacağımı görmüş oldum .

Drugstore bir marka için ürün tasarımı gayet artı olarak önde canlı renkleri ile albenili duran fondöten pompalı aparatla geldiği için mutluluk sebebi . Bitirdiğiniz ürün miktarını da kolayca görebiliyorsunuz ve miktarı kendiniz belirleyebiliyorsunuz . Cildinizi ölü derilerden arındırmadığınız zamanlarda bu noktaları kaldırıp vurgulayan fondötenin bu dezavantajına maruz kalmamak için en iyi bitişi yine sünger ile almak mümkün . Cilt ile bütünleşmesi güzel denebilir ama yinede ben fondöten sürmedim havasını yakalayamıyor maalesef ki en çok bu sebeple soğudum .

Şöyle bir toparlarsak bu fondöten için çığırtkanlık yapanların şimdi favorileri arasında göremediğimiz hatta kendisinin ortada olmadığı gerçeğini hatırlayınca her ülkemizde olmayan ürün övülünce tuzlukları alıp koşmamak gerçeğini bir kez daha yazmış oldum aklıma bu algı yönetimi bol ekonomik hamlelere düşmenin gafleti içinde . 25 TL ye edindiğim bu tecrübe beni batırdı mı , hayır ! Yine de çok ürün deneyen biri olarak daha dikkatli olmam gerekirdi . Zorlama bir edayla çeyreğine zar zor geldim ama yine de sevemedim o sebeple ben hakkını veririm diyen bir arkadaşıma verdim gitti ^^


Sevgilerimle ^^
















11 yorum :

  1. Benim cildim karma ve çok öncesinde alircpress den almıştım gayet severek kullandım evet biraz parlıyor ama sevdim hakikaten elimde bu kadar fondöten olmasaydı alırdım yeniden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Memnun kalmana sevindim ama senin güzel cildinden kaynaklanıo bence ne sürsen kötü durmazmış gibime geldi . Valla sevemedim ben bunu :(((

      Sil
  2. işte dürüst yorum, bu yüzden yazdıklarına güveniyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya çok sağol Belginim mahçup oldum ^^ ne mutlu bana

      Sil
  3. Nasil tesekkur etsem 😁bu haftasonu alicaktim blog yorumlarina bakarak tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa sevindim ne yalan söyliyim birini engellediğime ^^

      Sil
  4. Cilt tipimiz aynı muhtemelen bende senin yaşadıklarını yaşardım. Belirli bazı kişilerin sanırım bir daha ürün gelmez korkusu ile yaptığı şişirme yorumlar, diğerlerinin dneyimleri ile iyice ortaya çıkıyor. =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın İlkecim biz de deneyerek anlamış oluyoruz böyle böyle ^^ Ders oldu

      Sil
  5. Sahiden ne kadar önemli türkiyede satılmayan ürünlere sahip olmak değil mi :( Instagram bizi hep böyle yaptı. Her gördüğümüzü ister olduk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi , instagram hepimizi değiştirdi aslında bunu inkar etmemek gerek :(

      Sil
  6. Aynen adaşım ki zaten senin cildini örtmeye ihtiyacın yok bile ^^

    YanıtlaSil

Renk kattığınız için teşekkür ederim ♥