Cuma

Maybeline Master Contour Stick

|

HOOLA !

Şu sıralar " Thanks God , İt's Friday ! " favori mottosu yazarınızın ^^
Yorucu bir iş haftasını geride bırakırken enerjimizi zaman zaman aşağı çeken negatif insanları kontür tadında gölgeleyebilirsek dediğim olmadı değil ... (bkz. gıybet , şikayet ) Pembe gözlüklerden biraz sıyrılıp kendi dünyamdaki renklerle idare edip motivasyonu toparlamak adına arşive bir iki not düşersek durumu kurtarabiliriz sanırım 😇

Asıl konuya rotamızı kıralım o halde ...

Makyaj dünyasında esen en popüler rüzgarlardan biri ; hepimizin odağında olan kontür işlemi olunca markalar da bu akıma ayak uydurup seçenekleri çoğalttıkça makyaj sever bünyeler için tadından yenmez hale geliyor durum. Alternatiflerin yoğun olmadığı bir zaman diliminde gelişini koşarak karşıladığım Maybeline Master V shape Duo Contour Stick için detayları not düşme zamanı o halde , deneyim günlüğünün sonuna yaklaşırken ...

maybelline master contour stick kullananlar
Maybeline master contour stick fiyat : 34,90 TL

Ülkemizde iki renk seçeneği olan ; Maybeline kontür stick 01 Light ve 02 Medium mevcut ki aralarında ciddi bir ton farkı olmadığı da ayrı bir detay . 

Asansörlü kalem formundaki ambalajı pratik bir sunum ama ...
Tek uçta iki rengi barındırması kullanım oranınıza göre zamanla renk karmaşası sorununu beraberinde getiriyor maalesef  zamanla . Çift taraflı bir çözüm barındırıp biraz daha kalıcı olabilseydi favorilerimde daimi olabilirdi çünkü sütlü kahve tadındaki yumuşak bronzer rengi ve aydınlatıcı fazındaki abartısız ışık katan mat tonunu oldukça sevmiştim  . Aydınlatıcı fazı yalnızca göz altlarına yakıştıramadım ama yüzü vurgulamak için oldukça kararında .

Sürüldüğünde tonunu birebir vermesine rağmen dağıtıldığında geriye pek bir şey kalmıyor ne yazık ki o sebeple tekrar üzerinden bir hat daha geçiyorum ve pudra ile sabitliyorum düşük olan kalıcılığını biraz daha yukarı çekebilmek adına . Daha net bir boyutlandırma için de gerekiyor bu destek zaten . Uygulama açısından zorluk yaratmıyor ki bu yönünü seviyorum en çok . Fırça ya da sünger diye bir ayrıma gerek duymadım hiç . Krem yapısı biraz ağır gelebilir yağlı ciltlere diye eklemiş olayım son olarak .

Görselde size göz kırpan asıl favorim İllamasqua Hallow ki onu uygulamalı olarak buraya not düşeceğim . Kendisi ile kıyaslayabileceğim daha başarılı bir alternatif yok beyaz ten için yazarınızın nazarında o yüzden bu klübe dahil olanlar o içeriği kaçırmayın derim . 

Sevgilerimle 💋




7 yorum :

  1. Maybelline ile ilgili yorumlarımız birebir aynı... Illamasqua'yı aşırı merak ettim, bak şimdi :))) Öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendim yazmasam copy paste diyeceğim hahaha :D İşte sevdim sevdim de olamayız sürekli :(((

      Sil
  2. bu ürünü mutlaka alacağım sanırım :)

    YanıtlaSil
  3. Maybelline konür stick ile aynı şeyleri düşünmüşüz ve hatta aynı şeyleri yazmışız Kermit. Ben zar zor bitirdim. Illamasqua'yı da çok merak ettim :) Ellerine sağlık... Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dibine geldim bende #direnkermit modundayım ^^ Diğeri enfes ama <3

      Sil

Renk kattığınız için teşekkür ederim ♥