Pazartesi

Yves Rocher Duş Jeli | Zeytin Turunç

|

HOOLA !

Sendromzedelerden olmasam da haftanın ilk iş gününün yorgunluğu farklı oluyor . Günün yorgunluğunu mevsime yakışır sıcacık bir duş ve sonrasında mis kokulu  kahve eşliğinde atmak mümkün yazarınız için neyse ki ...

Sizi bilmem ama banyo rutini benim için uğruna geç kalmak bile olsa ödün vermediğim  tam bir keyif   😍 O sebeple ; Duş jelleri , scrublar ve rutini keyifli kılacak her parça benim için zaaf sebebi ^^ Yoğun geçen bir güne yakışacak türden bir tavsiye not edebilirim o zaman arşive bu sevgiden yola çıkarak  .
Yenilenen serinin hatrına banyo rutinime  katılan bir üye ile sizi tanıştırabilirim o halde .
Yves Rocher zeytin turunç duş jeli ; Serisinin belkide en mütevazi parçası . Ege havasını hatırlatan tınıda bir koku bulutuna sahip yumuşacık bir jel zeytin ve turunç harmanından oluşan ...

yves rocher duş jeli zeytin turunç

İçeriğinde paraben ve mineral yağlar barındırmıyor üstelik geri dönüşüme uygun ambalajı ve çözünebilen formülü ile doğaya dost . İki boy seçeneğine sahip duş jeli : 200  ml (14,90₺) ve 400 ml (24,90₺) olarak satışa sunuluyor ki indirim dönemine denk getirirseniz stokçu bünyeler için tadından yenmez hale geliyor .

Formülündeki aloe vera desteği ile cildi rahatlatan bir temizlik deneyimi veriyor ve en önemlisi duş sonrası cildi germiyor , kurutmuyor . Arındırması oldukça kolay hafif bir köpüğe sahip . Güzel koku tınısı ve sonrasında cildimi yormayıp nemlendiriciye ihtiyaç bırakmayışı  ile beklentimi  karşıladı yves rocher duş jeli bu sebeple çabucak bitiş noktasına ulaştım .

Serinin diğer üyeleri şu an markajımda ...
Vanilya , Frambuaz Nane , Limon Fesleğen ve Lavanta Böğürtlen rafıma katılacak olanlar ki seride daha farklı seçenekler sizi bekliyor . İçinizde kullanan var mı ?

Sevgilerimle 💋

12 yorum :

  1. Bende limon fesleğenli olanı var Kermit, yorgun ve enerjisi düşük günlerimin ilacı resmen😊 Banyoyu mis gibi limon kokusu sarıyor ya, bir kendime geliyorum, adeta mutluluk sebebi🙈 Zeytinlisi de benim aklımda olsun😊 Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de istiyorum ondan seride çok güzel harmanlar var gerçekten ^^

      Sil
  2. Dün akşam bu jele baktım baktım, sonra yılbaşı koleksiyonunu beklemeye karar verip almadım :/ Şimdi pişman oldum bak :) Güle güle kullan Kermy'cim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yılbaşı indiriminde denk gelir bu da nasılsa Başakcım bak benim aklıma da onu soktun şimdi :D Teşekkür ederim :***

      Sil
  3. kokusu güzeldi diye hatırlıyorum ..

    YanıtlaSil
  4. Gerçekten indirimde ürünleri çok uygun oluyor. Gidince bir bakıyım ben de bu ürüne ;)
    www.locosmetico.blogspot.com
    Instagram: @locosmetico

    YanıtlaSil
  5. Önce vanilyalıya dadan bence <3

    YanıtlaSil
  6. Ben bu serinin lavantalisina dadandim ya :) Bir dahaki gittigimde bunu da koklayacagim mutlaka.

    YanıtlaSil
  7. Zeytin ve turunç kulağa hoş geliyor. İlk indirimde bakacağım canım. Güle güle kullan ♥

    YanıtlaSil
  8. bunun kokusuna bayılıyorum ve almamak için zor tutuyorum kendimi =) elimdeki duş jelleri bittiğinde koşacağım ama :D
    eline sağlık <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Stok kendimize eziyet inan en güzelini yapıyorsun beklemekle ^^

      Sil

Renk kattığınız için teşekkür ederim ♥