Cuma

Milk Shake Saç Bakım Köpüğü

|

HOOLA !


İş yoğunluğunun ve negatif insanların giremediği tek kapıdan koşar adımlarla terapi dünyası olan bloguna doğru koşan yazarınız , hızlı bir içerik üretip arşive bir not daha eklemenin keyfi ile enerjisini tazeleyerek aynı hızla gerçek dünyaya bir tatlı bir nefes molası sonrası dönüş yaşarken ,aranızda vakti bol olanların bu yazının keyfini çıkarmalarını umarak hevesle cümleleri savurmaya başlıyor ❤

Tatlı demişken ...
Saç bakım rutinimize hızlı bir giriş yapan milkshake köpüklerden dem vurabiliriz sanırım ^^
Bu akımın Atası olan ; Milk_shake saç bakım köpüğü üzerine detayları not düşmediğimi hatırlayınca ve hazırda artık onu kıyaslayabileceğimiz alternatifler varken geç kalınmış sayılmaz diyerekten detaylara doğru hızlı bir giriş yapabilirim .

Süt proteinleri ile saçlarda milkshake tınısını hapseden ve zaman yoksunu miskinler için ekspres bir bakım niteliğinde olan bakım köpüğü çok amaçlı etkide . Önceliği saç bakımı olup saç şekillendirme vaadi ile el ve vücut nemlendirmek için de joker görevini üstlenebiliyor bünyeye mutluluk veren vanilyalı ve tatlı koku tınısı ile .

Saç bakımı misyonu için oldukça pratik bulduğum köpüğün, dokusu hafif ve saçlara uygulama yönünden oldukça pratik . Kuru ya da nemli saçlara uygulayıp , durulama gerektirmeyen ve en güzeli elektriklenmenin önüne geçen milkshake köpük , favorim olan Urbancare shakenrepair köpüğü bir adım geride bıraksa da bu yönüyle , kokusunun onun kadar kalıcı oluşuyla ile adımları tekrar eşitliyor . Milkshake muadili öne çıkan tüm markaları denemiş olduğumdan şunu söyleyebilirim ki ; Onun verdiği parlaklık ve yumuşak bitişi diğerleri o dozda yakalayamıyor . Özellikle saçların hacminden çalmadan bunu başarması daimi favori olma sebebim .

Ellerde ve tende bıraktığı etki ise ; Mevsim dilimi için yeterli olmayacak bir noktada olsa da çok kuru bir teniniz yoksa geride bıraktığı yumuşaklık ve güzel koku ile yine de kendini sevdirecek türden . Yine de eklemem gerekli ki ... Fiyat politikasına bakınca yüksek bir edere sahip olan ürünün içeriği biraz daha cilt dostu olabilirdi o sebeple tende kullanmak yinede çok tercih edilesi bir seçenek değil nazarımda .

Şekillendirme vaadine gelince bu ibare biraz tartışmalı . Favorilerimden olan ; Urbancare'de böyle bir vaat yok zaten öyle bir misyonu da yok ama Milk_shake tam tersini iddia etse bile maalesef böyle bir etkiye ve tutuş gücüne sahip değil ki bu beklenti ile almamanızı tavsiye ederim . Az tutuşa sahip olduğu için beklentinizi ne yönde karşılar bilmiyorum ama benim bu tarz köpüklerde kullanmayı en sevdiğim yöntem ; Ör ve aç ^^ Aldığı beach wave formunu günü kurtarmama yetiyor ki başka bir beklentim olmadığı için sonuç kendi adıma yeterli .

Detaylara gelince , ambalaj pompasına bayıldığımı söylemeliyim . Ürünün avucunuza krem şanti sıkmış gibi bir bitişine mis kokusu eklenince mutlu ediyor görüntüsü . Benim köpük ambalajlarında çok sık yaşadığım başlık kırılma sorununu bunda yaşamamam benim için önemli bir artı , yaşamayan anlamaz derim 😏

Sevgilerimle 💋





5 yorum :

  1. Kokusuna bayılıyorum <3

    YanıtlaSil
  2. Ben de kokusuna bayılıyorum; pembe ambalajlısını alıp severek kullanmıştım. Şimdi de elime orijinal ambalajlı olanı geçti. Ama şekillendirme konusunda katılıyorum; öyle bir işlevi yok :) Sevgiler!

    YanıtlaSil
  3. Nerden bulabılırız bunu ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. watsonsta mini boyları(4-5 kullanımlık) var. denemek için alabilirsin. Eğer beğenirsen migrosta orta boyları yani 10 kullanımlık falan olanları var. oldu ki her ay almaya karar verdin (benim gibi,çook seviyorum çoook) o zaman profesyonel ürün satışı olan bir kuaföre git kocaman şişesini 50 liraya alıyosun ki bu çok avantajlı migrosta 45 lira fiyatı... ben çok seveceğini düşünüyorum ama kokusunu daha ön plana çıkarmak istersen kuru saçlarının uçlarına uygula derim canım. hem kırılmaya karşı koruyor o zaman uçları.

      Sil
  4. 2 kere aldım 2 kere başlığı bozuldu daha yarısındayken artık bundan almam urban careinkini denicem

    YanıtlaSil

Renk kattığınız için teşekkür ederim ♥