Pazartesi

Urban Care Macadamia Oil Serisi

|

HOOLA !

Bünyeler yenilenmekte olan doğanın akımına kapılmışken  bakım takvimlerini uyanış tadında rutinlerle doldurmakta fayda var . Yenilenme demişken ; geçtiğimiz baharda merak uyandıran serileri ile bize göz kırpan ve şimdilerde Watsons ödülleri adayı olup bizi başarıları ile mutlu eden genç , başarılı Türk firması : Urban care , saç bakım skalasını herkese hitap edecek kadar büyük bir yelpazede toplamışken yazarınızın bu sezondan favori serisi : Urban care Macadamia Oil Serisi üzerine detayları not düşmemek haksızlık olurdu .

Daha bizlerle buluşmadan  içeriklerine dair tüyolar verilirken bile gözlerimden kalp çıkmasına neden özellikle bu seri oldu derseniz ?

Bakım yağları saç sağlığı için altın kural , hele ki söz konusu kuru ya da yıpranmış saçlar içinse ...  Kırılmaya meyilli olan ya da direkt işlemlerden hasar görmüş bu tip saçlar için onarıcı odaklı yağlar kullanmak gereklilik . Gücünü iyileştirici bir yağ olan ; Saç dostu Macadamia yağından alan bu seri ile saçlarınızı koruma altına almak ya da zarar görmüş saçlarınızın ışıltısını geri çağırmak mümkün hale geliyor bu içerikle ...
Urban Care Macadamia Oil Serisi

Seriye dair tüm üyeler için oluşmuş bir deneyim günlüğüm var fakat ilk yazıyı banyo rutininde kullanılan üçlüye ayırmak istedim detaylara daha çok inebilmek adına  .

İlk adım olan ve Paraben içermeyen serinin şampuanı , formülündeki bitkisel keratin desteği ile saçlarda onarıcı ve yapılandırıcı bir etki sağlarken içerdiği değerli mineral ve yağ desteği ile işlem görmüş , kuru saçlar için besleyici bir destek sunuyor . Serinin etki prensibinde ; Saç yapısını beslerken hücre yenilenmesini sağlamak ve saçların hasarını onarma gibi iddialı bir vaadi var . Tüm bu etkileri sunarken yumuşak ve parlak bir bitiş garantileri arasında .

Formülünde Macadamia yağ özlerinin yanı sıra ; Mısır , Soya , Buğday özü ve tohumu yağı , Papatya özleri , Aynısefa özlerinin gizli yardımcılar arasında olduğunu görebilirsiniz içeriğini inceleyince .

Son damlasına kadar kullanım imkanı veren tüp ambalajlarını çok sevdiğim  Urban care Macadamia Oil saç bakım şampuanı bir önceki kullandığım Urban Care Biotin serisi gibi jel yapıda ve temizlik açısından hepimizin aradığı çizgide bir sonuç veriyor . Formülünde sls bulunmasına rağmen (keşke alternatif bir içerik olsaydı dedirtse de ) yağ özleri desteği fazla olmasından olsa gerek saç derimde herhangi kuruma yaşatmadı ki bu tarz içeriklerle saç derim anlaşamaz normal şartlarda . 

Serinin en beğendiğim yanı iştah açan ve neşe veren tatlı kokusu !

Bu şampuan yağlı saçlar hariç herkese hitap edebilir nitelikte bence tek beğenmediğim yanı hacmi bir miktar söndürüyor olması ince telli saçlarda . Temizlik aşaması sonrası bakıma yumuşak ve temiz bir bitişle zahmetsiz bakıma hazırlıyor saçları bu yönüyle o detayı yok sayabiliriz . Kalın telli saçlarda durum nedir merak etmekteyim açıkçası ama ^^

 Uzun vadede iki tüplük deneyimin sonunda söyleyebilirim ki ; Yumuşak ve temiz saçlar yarattığı etkisi gerçek . Benim için esas kriter saç derimi kurutmadan ve ağırlaştırmadan tatmin edici bir temizlik hissi ve arkasından gelecek bakım rutinine saçları ekstra bir zahmete sokmadan hazırlayabilmek ki bu yönüyle kolay şampuan beğenmeyen yazarınızın sınavından geçti hacim konusunda notunu kırdığımı eklemeliyim . 

İkinci aşamaya gelince ...
Çok önceleri saç kremlerine karşı ön yargılı bir tavrım vardı . Alternatifler fazla değildi ve mevcut seçenekler ise saç tellerimi ağırlaştırıp hacmin rolünden çaldığından dolayı rutinimde yer vermeyip desteği maske ile sağlıyordum . Selen Kozmetik ekibi ile ilk birebir tanışma imkanı bulduğum İzmir lansmanında bu ön yargımı kırmışlardı Argan serisi sayesinde ki hala en bi favori serimdir ^^

Markanın kendime uygun denediğim her serisinde beni saç kremleri her daim mutlu kılmıştır . Bir maske kadar cömert formülüyle saçları ağırlaştırmadan yumuşacık yaparak tarama rutinini eziyet olmaktan kurtarıyor ki bu seride aynı etkiyi yakalamak bir tesadüf değil . Maske uygulayacak vaktim olmadığında kremi uçlarda ekstra bekleterek yumuşak ve parlak bitişi kremi ile alabiliyorum o derece yüksek randımanlı bir ürün olmuş . Çok beğeni toplayacağına eminim .

En sevdiğimi ise sona sakladım ^^
 Urban care Macadamia Oil Saç Bakım Maskesi

Urban care Macadamia Oil Saç Bakım Maskesi ; Yumuşak ve parlak saçları daimi kılmak için serinin en defans üyesi bence . Ceviz büyüklüğündeki miktarı friksiyon yöntemiyle saçlara nüfuz ettirip kolaylıkla arındırıyoruz ardından tarama işleminde ekstra ürüne ihtiyaç bile kalmıyor ama işlem görmemiş saçlarınız varsa ...

Eğer aşırı işlem görmüş saçlara sahipseniz kötü görünümü absorbe etmek için yine gizli silah niyetine kullanabilirsiniz en yakın arkadaşımdan biliyorum 😁 Matlaşmış ve uçları epey hasarlı platin saçlara sahip olan arkadaşım da benimle birlikte aynı anda kullandı bu seriyi . Mevcut hasarları gideremese bile kötü görünümü göze hitap edecek derecede yok ettiğine bizzat şahidim ki serinin tamamı ile rutini tamamlayınca işlem görmüş saçlar bile yumuşak ve ışıltılı bir bitişi yaşayabiliyor . Tek kötü yanı çabuk bitiyor olması sanırım ^^

Bu maskenin en sevdiğim yanı saçlara kalkan niteliğindeki sarmalayıcı tavrı olsa gerek . Kullandığım süre boyunca nemli yumuşacık formundan ödün vermedi ve ara ara kolaya kaçıp ısıl işlem kaçamaklarını hasar almadan atlatmam konusunda misyonunun hakkını verdi .

Şöyle bir toparlarsak bu üç adımda maske ve krem mutlaka yeniden almaya değer ki öyle de oldu fakat şampuan benim için sirkülasyona uğrayan bir seçenek olduğundan ve saydığım sebeplerden sürekli olarak rutinimde yer vermeyeceğim parça oldu diyebilirim .

 .Watsons ödüllerini bilmem ama benim gönlümde çoktan ödülü kapan bir seri oldu . Bu seriye dair fikri olanlar deneyimlerini not düşerlerse çok sevinirim .

Kalan üyeleri de başka bir yazıda not düşme sözü eşliğinde vedalaşalım .

Sevgilerimle ^^




5 yorum :

  1. saç bakım maskesini merak ettim :)

    YanıtlaSil
  2. Genelde denediğim ürünlerinden memnun kaldığım bir marka. Yolları açık olsun...

    YanıtlaSil
  3. Merhaba canım. Bloğunu ilgiyle takip ediyorum. Bu içerikle alakalı değil ama ben şampuan arıyorum. Saçlarım ince telli, 2 günde bir yıkamam lazım, dipleri yağlı denebilecek düzeyde uçları kuru. Tülerdi böyle şaçlarım. Bana yardımcı olursan sevinirim. Bu arada ne kadar az kimyasal o kadar iyi şampuan konusunda :) iyi günler :)

    YanıtlaSil
  4. Kullandigim ilk tup sampuandan cok memnun kaldim ve ikincisini aldim ama almaz olsaydim!! O kokusu tamamen kimyasal yogunlugu putur putur kati .. ilk sampuandaki akiskanlik kopurme mis koku sacimi yumusacik yapmasi bunda yok! Kafa derim kizarik kabuk kabuk kasintili ve saclarim kupkuru oldu . Acaba eski urunmu diye baktigimda uretim tarihinin yeni oldugunu gordum. Anlamadim nasil bukadar kalitesiz bir urun piyasaya surebilmisler ... bi daha hic bir urununu almam urban care in 😑😤

    YanıtlaSil
  5. saçlarım ince telli çok dalgalı kıvırcık gibi ve şuan hiç yağlanmıyor kullandığım ilaçtan dolayı çok mu fazla söndürüyor ben hacimlenmesini istiyordum

    YanıtlaSil

Renk kattığınız için teşekkür ederim ♥