Perşembe

8x4 Deodorant Çeşitleri |

|

HOOLA !

Kendimi bildim bileli çocukluktan bu yana değişimlere bizimle ayak uyduran bir marka var ki hepimizin en az bir kere yolu kesişmiştir eminim ^^ Evet , 8x4 tarihi epey eskilere dayanıyor . 1951’lerden bugüne uzanıp koku karakteri konusunda kesinlikle bir çizgiye sahip olan marka , yenilenen serileri ile bir ihtiyaç alışverişinde sepetime dahil oldu uzun süreli ayrılık sonrası . Tek notalı kokulara alışık olduğumuz deodorant kavramını yıkan çalışmalarla boy gösterdiklerinden olsa gerek ^^


Ülkemize Nivea Türkiye aracılığı ile getirilen markadan üç adet seçim yaptım ve hepsinin sonuna gelmişken detayları arşive not düşmenin tam zamanı , keyfini çıkarın .
8x4 Glam up : Frambuaz , tatlı erik ve portakal notalarından oluşan deodorant , anlayabileceğiniz üzere tatlı şekerli bir koku fakat yormuyor , ağır değil miktarı abartmayınca . İlk önce erik ve portakal tınısını net alabileceğiniz deodorant frambuaz ile daha tatlı bir bitiş veriyor . Kalıcı olduğu söylenemez , iz bırakmıyor ve pudrasız  formüle sahip .


8x4 Hollywood : Yaban mersini , yaban gülü ve misk notaları ile iddialı bir koku üçgenine sahip adına yakışır türden bir deodorant fakat bir iki fıs sonrası gerçekten nefes yoracak kadar ağır alkol baskınlığı ve tınıların saldırısı başlıyor . Güzel kokusu var aslında ama içerik pek izin vermiyor keyfini sürmeye , ağır bir hal alıyor .



Pudrasız ve iz bırakmıyor . Ne zaman sıksam yanımdakiler ve en önemlisi alerjik astıma sahip bünyem fazlasıyla rahatsız olduğundan bunu bir kenara attım . Astımı olanlar lütfen uzak durun bu çeşitten derim !


8x4 Pure : Zambak , karpuz ve deniz yosunu deodorant kategorisine çok yakışır temiz ve huzurlu bir koku . Rahatlatıcı meyve baskın başlayan odunsu bir bitişle devam eden , diğer ikiliye kıyasla nispeten kalıcı bu versiyonu çok beğendim . Kardeşleri gibi pudrasız ve iz bırakmıyor .


Seride bulabildiğim diğer kokular pek hitap etmedi açıkçası ve önceki yıllarda daha güzel kokuları vardı aslında dedim bile , haksız mıyım ? Koruma olarak mevsim için gayet yeterliler ama yaz için denemek gerek tekrar .


Genel fikrimi söylemem gerekirse ; içerik yoğunluğundan dolayı öyle gönlümce sürüp sürüştüreyim havasına bürünemiyorsunuz , dozunu ayarlamak şart . Bu denli köklü bir markanın kaliteli içerik kullanarak bunu aşması zor değil aslında … Sıktığım anda koltuk altlarımda yanma yapacak kadar alkol baskın hallerini maliyeti düşürme çabası olarak aldım ve pek sağlıklı bulamadım .


Deodorant kavramı benim için çılgınlar gibi sıksam da kokusu ile nefesimi rahatsız etmeyecek , kokusu ile de en azından günün yarısına dek eşlik edebilecek halde olduğunda yerine oturuyor . Bu haline bir çözüm bulmadığı sürece 8x4 deodorantların o güzel koku tınılarının pek anlamı kalmıyor maalesef .


Benim bu konuda daha iyisini bulana dek daimi favorim Rexona olacak , macera aramaya gerek yok dedirtiyor her seferinde yeni girişimlerim çünkü . Sizin bu seri hakkında fikriniz var mı ya da önerileriniz farklı markalardan ?

Sevgilerimle ^^

4 yorum :

  1. ben seviyorum bu deodorantları kokuları çok hafif ve taze..ama asıl favorim isana :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İsana duş jelini çok sevmiştim deodorantları deniyim ^^

      Sil

Renk kattığınız için teşekkür ederim ♥