Perşembe

Le Petite Marseillais Duş Jelleri

|

HOOLA !

Sıcak , bol buharlı banyo keyfine eşlik eden en güzel ikili ; kitap & battaniye olsa gerek ardından gelen mayışık bir şekerleme molası eşliğinde şöyle kışın uzun gecelerine en yakışanından ... Benim gibi duş rutinini biraz abartıp uzun süre geçirenlerdenseniz güzel kokular ve köpükler en neşeli detayların başını çekiyor  . O zaman arşive  not düşecek yeni fikirler de beraberinde geliyor !

Duş bakımına dikkat çekici bir selamlama ile dahil olmaya gelen küçük marsilyalılar , (lö pöti mağsel) iyi içeriği ile gönlümü çalıp  geçtiğimiz sene  rafındaki yerini kimseye kaptırmamışken yılbaşında kapımı tatlı bir sürprizle çalarak banyomda daha fazla yer edineceğine dair göz kırpmıştı bile .


Hamam teması eşliğinde bana ulaşan bu paket evdekileri ayartmak için cin fikiri verince geriye ele başı organizatörlüğünü üstlenmek oldu ve böylece marsilya sabunlarının neden bu denli meşhur olduğunu anlamış oldum hamam sefası sonunda . Hak verirsiniz ki sabunun verdiği temizlik hissini duş jelleri yaşatamıyor fakat vücudum fazlaca kuru tene sahip olduğu için organik sabunlar haricinde pek yanaşmışlığım yok bu skalaya , sonrasında cilt kuruluğunun negatif getirilerini yaşadığım için .

Henüz kozmetik raflarda dikkatimi çekmedi fakat Le petit marseillais zeytinyağlı sabunu bulursanız tam sepete atmalık derim . Bildiğimiz nostaljik zeytinyağlı sabuna modern bir dokunuş getirilmiş ki cildi yumuşacık ve tertemiz yapıyor kuruma hissinden uzak . Sabuna mesafeli yaklaşanlar için arayı ısıtma sebebi diyebilirim  özetle ^^

Ege zeytin bahçelerini canlandırıyor imgede anında ve bu yönü ile eski bir dost gibi yabancılık hissettirmiyor nostaljik havasıyla ^^ Üstelik uzun süre bitmeyecek hali yüzünden minik bir parçasını makyaj süngerlerimi temizlemek için ayırdım ve süngerlerimi yıpratmadan kalıntı bırakmadan temizlemiş oldum .

Sonrasında hamam tasımın içerisinde beni bekleyen duş jellerinden biri zaten tanıdıktı benim için . Daha önce yazdığım ( okumak için tık ) vanilya sütü duş jelinin  koku tınısı hafif  olunca bir sonraki tercihimi Le petit marseillais beyaz şeftali ve nektarin duş jelinden kullanmıştım . Öyle seviyorum ki meyve baskın kokusunu büyük boy almama rağmen çabuk bitiyor bu sayede yedeklenmiş oldu ^^ Şeffaf jel yapısı içinde meyvemsi parçaçıklar barındırıyor tende eriyen ve beyaz şeftali ile nektarinin kokusunu ayrı ayrı hissettirip yaz neşesi veriyor .

Köpüğü çok yoğun değil fakat çabuk sönmüyor tam kararında ve banyo keyifçilerinin seveceği türden rahat arınıyor tenden . Maalesef her duş jeli gibi pek kalıcı olmuyor tende ama koku tınısı ile çok neşeli .Kuru ciltlere dost . Bitince yine alacaklarım arasında .
Bir diğer üye ise ; Le petit marseillais portakal çiçeği duş jeli , tam özel zamanlara göre bence . Çiçeksi tınısı huzur veren cinsten , stres atmalık duş rutinine eşlik edebilecek bir partner . Mumlar , biraz müzik ve çiçek kokusu güzel bir kombinasyon yaratıyor .

Kremsi yapısı ile verdiği nemi fazlaca hissettiriyor ve cilt dokusuna karşı çok nazik bu yönüyle ki kullanımı keyifli kılıyor bu sebeple ayrıca . Portakal çiçeğinin saf kokusunu çok sevenlerdenim özellikle parfüm notalarında , bu sebeple benim için güzel bir seçenek oldu .

Şöyle resmin tamamına bakınca , iyi içerikleri ve teni yormayan , kurutmayan etkileri ile duş jeli misyonunu hakkıyla yerine getirip kolay bulunabilirlikleri sebebiyle hep almaya devam edeceğim bu seriyi . Teni tuz ve alkolle yoran bol sls içerikli zor arınan bol parfümlü rakiplerinin tozunu attırır nitelikte şahsına münhasır olanından . Yazarınız için lö pöti ailesi lavanta balı duş jeli & tatlı bademli sıvı sabun eklendiğinde rutine tamamlanmış olacaklar sanırım . Gerisi sizin olsun  : )

 Sizin favorileriniz var mı bu markaya dair ?

Sevgilerimle ^^

 İNSTAGRAM ❄TWITTER❤FACEBOOK ❄G+PLUS♫  

5 yorum :

  1. Her yerde görüyorum ama elimdekiler bitmeden almak istemiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En güzelini yapıyorsun sonra önü alınmıyor stokların ^^

      Sil
  2. Sıvı sabunları da tavsiye olunur:) Özellikle tatlı badem sütlüsü nefis...

    YanıtlaSil
  3. Zeytinyağlı katı sabunu yüz temizliği için kullanılabilir mi? Aldım ama kullanıp kullanmama konusunda karasızım.

    YanıtlaSil

Renk kattığınız için teşekkür ederim ♥