Çarşamba

Hc Complex Saç Bakım Yağı Hakkında |

|

HOOLA !

Zaman kavramım fazla seyahat sebebiyle oldukça şaşmış olsa da rotasından , en keyifli dinlenme durağım olan blog ile hızlandırılmış moddan çıkarak sakin grafiğime dönüyorum ve sizlerden gelen sorular bana " prozac " tadında dinginlik sağlıyor aklımdakileri dağıtabilmek adına ^^ 
Teşekkür ederim , hep olun !

Soru bulutları belirli konularda fazlaca büyüyünce bugünü bilgi panosu tadında yapalım istedim çünkü söz konusu saç bakımı ve onları uzatabilme süreci olunca ; ikilemler ve sonucu alana dek endişeler bitmiyor şurada en eğlenceli şekilde not düştüğümüz gibi (okumak için tık ) ... Şimdi kahveleri alıp şuradaki parçayı da dinlerseniz bu yazı su gibi akacaktır ^^
 Aslında ürünleri satın alırken probleme odaklanmak yerine beklentilerimize uygun cümleler belirliyor seçimlerimizi ve birde sabırsızlık etkeni mevcut olunca istenilen süreç uzuyor ya da hiç gelmiyor . Doğru ürün için her zaman macera aramaya gerek yok !

Çoğunuz saçlarımı nasıl bu denli uzatabildiğimi ve yine nasıl bu kalitede olduğunu ısrarla sorup ürün tavsiyesi isterken , bende ısrarla alışkanlık edindiğim yöntem ve değişmez bir kaç bakım ürünümün altını çizerek yardımcı olmaya çalışıyorum . Herkese uyabilecek risk yaratmayan bir kaç bakım ürünü mevcut nazarımda onlardan başı çeken elbette HC !Bu yıl aramıza yeni katılan bir çok okuyucu arkadaşımın Hc complex saç bakım yağını alırken düştüğü tereddütleri ve kullanımı konusunda bir kaç önemli detayı atladığını fark edince bu başlık kaçınılmaz oldu
.
Bu saçlara bende kötü tecrübeler sonrası ulaştım ki kuaför gazabına uğramış ve yanmış sarı saçları kurtarma operasyonunda(okumak için buraya) onları kısacık kestirip sonrasında hızlı uzatma sancılarından geçip saçlarıma bir daha boya dahil hiç bir kimyasal işlem yaptırmayınca ancak kendi ışıltısının keyfini çıkarmayı başardım . Bunda en büyük paya sahip olan HC COMPLEX oldu , dikkat ettiğim bir kaç özel rutin beraberinde (detaylı yazısı için tık ) !
Onu özel kılan yanı elbette ki uzun süreçli bir ekstrasyon işlemi sonrası el değmeden dolum yapılarak zengin yağ kokteylinin gücünü vitamin ve mineraller eşliğinde ikiye katlaması cam ambalajıyla . Yüzde yüz doğal içeriği ile patente sahip olmasının en özel sebebi diğer yağ karışımlarının aksine içeriğindeki her bitkisel öz ve vitamin etkisini yitirmeden görevini ayrı ayrı yerine getirebiliyor . Peki ondan istediğimiz sonucu alabilmek için nasıl kullanmalıyız ?

Kullanıcı sorunları ve beklentilerine göre size şöyle bir rota çizebilirim .

1- Saçlarında kimyasal işlem olanlar , ( röfle , boya , ombre vs )
*Saçları kimyasal işlem sonrası yanmış olanlar

En istikrarlı ve sabırlı olması gereken grup zira saç tahribatlarını telafi etmek ciddi bir süreçten geçiyor tecrübeyle sabittir ki . Öncelikle saçınızın mevcut yapısının kimyasallar ile hasara uğradığını özünü bozduğunuzu ve yıpranmaların , kopmaların hemen telafi olamayacağını kabullenmeniz gerekli . Bu süreçten geçmiş biri olarak ya bu işlemlerden uzak durup bu bakıma sadık kalıp telafi sağlarsınız ya da devam edecekseniz de en azından yıpranmaları minimize edebilirsiniz , derim . 

Bu sorunu HC Complex ile aşmaya karar verdiyseniz ve başka özel bir doğal kür uygulamıyorsanız ilk şişede haftada mutlaka üç kullanım öneririm sonrasında ikiye indirebilirsiniz bu rutini yeni şişede ve haftalık iki kullanım olarak devam etmelisiniz . Eklemeliyim ki bu saç problemini aşabilmek için beraberinde mutlaka temiz içerikli şampuan ve besleyici saç kremleri kullanarak saçınızın nem balansını çabucak toparlamak mümkün kılabilirsiniz . Saç tipinize özel haftada iki kez kullanacağınız yoğun bakım maskesi ve ısıl işlemden de ayrıca sakınmanız gerekli mutlaka böylece bu bakım yağından maksimum fayda görürsünüz .


Saç ve saç derisi problemi yaşayanlar  :
Öncelikli olarak dökülme ve aşırı kepeklenme sorunu yaşayanlar bir doktor kontrolünden geçtikten sonra yine sülfatsız , temiz içerikli şampuan desteğiyle complex bakımı haftada minimum iki kez kullanmalı düzenli bir istikrar eşliğinde .  Muhtemelen sorununuz ilk şişede bitecek ya da büyük oranda azalacaktır . Bu kullanım miktarı ile çok uzun saçlı değilseniz bir şişe size bir buçuk ila iki ay eşlik edecektir ki ikinci şişeye mutlaka devam etmeniz gerekir sorunu tamamen aşmanız için ve devamında zaten saçlarınızda başka problemler yaşamıyorsanız ilk günden saçlarınızdaki değişimi fark edeceksinizdir , keyfini çıkarın ^^

Kuru ve kolay kırılan saçlar :
En zor saç tipi maalesef , fakat çözümsüz değil ! Yalnızca ekstra özen istiyor . Eğer benim gibi kuru saç tipine sahip olup saçlarınızda kimyasal işlem ya da boya barındırmıyorsanız şanslısınız yılın ilk şişesinde haftada iki sonraki süreçte haftada bir kullanım yetiyor .Yine kuru saç tipine sahip olup boya mevcutsa saçlarınızda yine haftada iki düzenli kullanım gerektirecektir kırık ve kuruluğu aşmak için . 

Hatta şöyle bir tüyo verebilirim kırıkları aşmak için ; duş sonrası çok az bir miktar ıslak saç uçlarınıza uygularsanız ki serumunuza da damlatabilirsiniz , kurutma öncesi koruma ve sonrasında yine bakım ve uzamaya katkı sağlayabilirsiniz yağlı bir görünüm yaşamıyorsunuz saçlarda anında emiyor . Durulamanıza gerek yok ve bir zararı da yok sadece miktarı az tutmak önemli . 

Bu yöntemi özellikle yazın etkilerinden korunmak için kullanın derim çok faydasını göreceksiniz ayrıca güneşlenme esnasında tüm saça uyguluyorum içindeki papatya sebebiyle olsa gerek saç tonumda minik ışıltılar yaratıyor . 

Bu gruba biraz daha torpil geçtim sanırım detaylarda ^^ Daha güçlü kılmak istiyorsanız saçlarınızı kesinlikle doğru tercih ve düzenli bir kullanıcı iseniz mutlaka saçlarda dolgunluk farkı ve düzenli süreçte daha dirençli bir yapının yanı sıra onarım hissini gözlemleyebilirsiniz . Son olarak ...

Hc complex  :

*Mutlaka kuru saçlara uygulamalı . Temiz/kirli olması fark etmez fakat saçlarınızda şekillendirici ürün olmamalı (jöle , köpük , wax vb. ) .

* Her saç tipine uygun olan bakım yağı ; aynı zamanda unisex bir ürün . 

* " Bitkisel içeriği dolayısıyla alerjen midir ? " sorusu gelebilir akıllara ... Eğer ki ısırgan otu , biberiye tarzı bitkilere karşı aşırı duyarlılığınız varsa saç derisinde bir miktar kaşıntı ya da kızarıklık yapması olası bir durum . 

* Sentetik ve kimyasal madde içermeyen bakım yağını hamilelik öncesi ve sonrasında güvenle kullanabilirsiniz ki bu süreçte en çok yaşanan saç dökülmesini kontrol etmek için çok mantıklı bir seçim olacaktır . 

* Saçlarınızda dilediğiniz kadar bekletebilirsiniz sakınca yaratmayacağı gibi fayda sağlayacaktır . Üstelik saçtan arındırması çok kolay olduğu için günlük hayatınızı sekteye uğratmıyor . Gece uygulayıp sabah yıkayabilirsiniz ^^

* Sadece saç bakımı değil , kaş bakımında da kullanabilirsiniz .

Yazarınızdan bu kadar , Hc complex kullananlar üyelerinin tavsiyelerini bekliyorum . 

Sevgilerimle ^^





22 yorum :

  1. Kesinlikle harika bir bakım yağı. Bende hem saç, hem de kaşlarım için kullanmıştım. Hızlı uzamasını sağladı ve saçlarımın dökülmesini engelledi. Özellikle yaz aylarında güneşten, denizden yıpranan boyalı saçlarımı bu yağ kurtardı diyebilirim. <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel özetlemişsin benim de en bi sevdiğim <3

      Sil
  2. bu yağdan ben de memnunum ama sonuçta yağ olduğu için arındırma konusunda endişelerim oluyor. 3 kere şampuanlıyorum saçımı arındığına emin olmak için:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk yıkamada su kullanmadan köpürtürsen saçlarını kolayca arınır hem yağ bakımı sonrası etkiyi azaltmazsın bende iki yetiyor öyle olunca ^^Tabi şampuana da bağlı arındırma etkisi

      Sil
  3. HC Complex markanın sevdiğim ürünlerinden. Ben de kuru saça uygulayıp saçlarımı sardıktan sonra en az birkaç saat bekletip, saçlarımı yıkıyorum. Ürünü kullandığım dönem boyunca gözlemlediğim ilk şey saça sağlıklı bir ışıltı vermesi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzun bekletme taraftarıyım bende hep öyle olunca çok canlı oluyor saçlar ^^

      Sil
  4. Çok güzel anlatmışsın canım ellerine sağlık burada keşfettiğimden beri en favorim oldu hep sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Hc Complex benim mucize ürünüm diyorum hep. Tesadüf tanıştım "iyi bari bunu da kullanayım ne kaybederim, zaten saçlar gitti" diye başlayıp zaman içerisinde yere göğe sığdıramadığım bir ürün.
    Anlatımınız çok açıklayıcı. Bilgi sahibi olmak isteyenler yeterince donanabilirler ürünle ilgili.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim beğenmenize mutlu oldum ^^ Hc tereddüt etmeden önerdiğim bir bakım hiç mahçup etmedi bugüne dek gerçekten ^^

      Sil
  6. Abla slm benim saclarim yağlı dökülen bana bi faydası okurmu abla ben erkegim fark edermi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Farketmez kullanabilirsin rahatlıkla :)

      Sil
  7. Öncelikle uzun zamandır takip ediyorum sizi ve yazılarınızı çok güzel bir şekilde yönlendiriyorsunuz teşekkür ederiz asıl sorunuma gelirsek ben 1 ay içinde saçlarımın uçlarına balyaj attırayım isterken kendimi çok daha üst kısımlarıda boyanmış civciv gibi Bi halde buldum başka Bi yerde düzelttirmek isterken gri oldu upuzun kalçama yaklaşan saçlarım Tabiki çok yıprandılar daha sonra eski rengine dönmek istedim biraz olduda sayılır her şey güzel giderken saçlarımı kuaför bozuntusunun teki düzleştireyim derken yaktı Tabiki kestirdim ama bu kesim öyle iğrenç ve tuhaf oldu ki hiç istemediğim halde ara makas attı saçlarıma 1 ay içinde upuzun saçlarım omzuma dayandı hemde katlı ve garip Bi kesimle şimdi saç uzatma kürlerinizi uygulayacağım ama bu saçma saç kesiminden Nasıl kurtulacağımı bilmiyorum bana Bi fikir verebilir misiniz düz Bi şekilde mi kestirsem inanın hiç bilmiyorum bana yardım edebilirseniz çok memnun olacağım şimdiden teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selamlar teşekkür ederim keyfini çıkarın blogun ne mutlu bana . Öncelikle geçmiş olsun üzüldüm yaşananlara :(( Sana tavsiyem kendimce ben olsam ne yapardım diye yola çıkarak cevaplarsam dümdüz kestirip bol bakımla toparlardım durumu zaten giden gitmiş boyundan biraz daha gitse bir kaybın değil aksine en azından güzel bir kesimle gözüne hitap eden bir görüntü yakalarsan seni daha az üzer sanırım bu durum . Kökü sende bu kadar takılmayın saç olayına ki saçlar nasıl uzuyor biliyor musun kafaya takmadığın zaman :))) Ben ki poposuna kadar gelmiş saçları yıllardır kullanıp bir anda 2 numaray vurduran hatunum ve pişman değilim çünkü bu da çok yakıştı ve içime sindi ve kökü bende sonuçta sağlıklıyız değil mi önemli olan bu !! Kendine durumu zehir edeceğine fıstık gibi bir model kesebilecek bir kuaföre baskın yapıp saçının bu halinin de keyfini çıkar derim ^^

      Sil
  8. benim saç diplerinde açıklıklar var saç çıkartıyor mu peki benim için şuan en önemli şey saç çıkartması

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düzenli kullanımla ve bir kaç şişe rutinine sadık kalınca evet kesinlikle ama biotin tipi şampuanlarla desteklersen daha çok randıman alırsın .

      Sil
  9. Sadece hc saç bakım yağını tek başına kullansam saçım uzar degilmi sampuaniyla birlikteki kullanmam gerek yoksa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şampuanı ile bearber etkisinde wow efekti yaratacak bir hız ivmesi kazanmıyor o yüzden elzem değil almak fakat önemli olan temiz içerikli bir şampuan kullanmak o zaman çok işe yarıyor elbette .

      Sil
  10. Ben bu ürünü nasil kullancam ıslak iken mi yoksa kuru iken mii biri bana anlatabilir mi ??

    YanıtlaSil
  11. Mrb benimdee saçımı çok fazla dökülüyor bunun için bu bakımı gördüm acaba dökülen saçımı tekrar cikarir mi ve bu bu bakımı nasıl kullancam bana anlatabilir misiniz?

    YanıtlaSil
  12. Merhabalar,
    Kaşlardada kullanılabilir yazmissiniz, benim kaşlarimin uç kisimlari çok ince köklerine göre. Esitlenmesini istiyorum boşlukların dolmasını istiyorum. İşe yarar mı acaba ?

    YanıtlaSil
  13. Merhaba Hc sac bakım yağını.Dogru kulanım şekli nedir ?.Saçım ıslaken uçlarına sürüp kurutsam olurmu?.Yoksa ila yıkamakmı gerekiyor

    YanıtlaSil

Renk kattığınız için teşekkür ederim ♥