Çarşamba

Cyrene Exfoliating Cotton Pads |

|

HOOLA !

Yazarınızın şu zaman dilimlerindeki yaza veda sitemlerine alışık olsanız gerek ... Gerçi bu sürecin tek iyi yanı ; hızlı döngünün her anlamda dingin bir çizgiye doğru sürüklenmesi sanırım , mevsim dönüşüne ayak uydurur bir tınıda ... Günlük temponuzun grafiği ne bilmiyorum ama benimki dönme dolap tadında bir yazı geride bıraktı dolayısıyla ; Mental ve fiziksel olarak tozları üzerimden atmak istiyorum ki bu noktada önceliğim elbette yenileyici bakım rutinleri ^^
Cyrene Exfoliating Cotton Pads
Cyrene Exfoliating Cotton Pads
Sakinleşen grafiğimin nimetlerinden faydalanmak için doğru zaman diliminde olunca , renkli kozmetiğin yorduğu cildimi toparlamak adına Cyrene Aha / Bha Daily exfoliating Cotton Pads ile bir jest yapabilirim diye düşündüm kendime . Etkilerini çok sevdiğim yine bir Aha mucizesi olan : Cyrene aydınlatıcı bakımdan aldığım referans buna sebeptir ki asıl onu okumayı es geçmeyin derim ^^

Cilt tonu eşitsizliği , cilt tabakasında pullanma ve kabuklanma , siyah nokta ya da gözenek gibi problemler yaşayıp partiküllü ve sert peelinglerin yıpratıcı etkilerine maruz kalmak istemiyor fakat profesyonel uygulamalara cesaretiniz de yoksa aşama aşama evde çok daha güvenilir bu adımdan geçebilirsiniz . Bu noktada Aha & Bha'nın cilt problemlerine çözüm getirecek etkisine sığınabilirsiniz rahatlıkla .

Otuz günlük kür tadında kullanabileceğiniz bu bakım kutusunun içeriğinde ; Aloe vera , Yeşilçay ve Papatya ile cildinizi klasik aha/bha etkisine tezat germeden sakinleştirerek pamuklara saracak bir özende bir eksfolye etki barındırıyor . Hücre döngüsünü desteklerken arındırdığı gözenekleri sıkılaştırma prensibiyle cilt problemlerine yardımcı ayrıca .

Benim gibi hassas cilde sahip olanların da güvenle kullanabileceği bakım pedleri ; Esans , Etil alkol , Paraben ve Boya benzeri zararlıları içermediği için kullanımı keyifli bir Cyrene klasiği olmuş yine . Salisilik asite alerjiniz varsa onun için doğru aday olmadığınızın altını çizmiş olayım yine de .
Mevsim dönüşünü cildimdeki etkilerden kolayca etüt ediyorum . Karma cildime kış diliminde birde bölgesel kuruluk eklenince makyaj rutinindeki bazı adımlar ölü derilerin altını çizercesine bir tablo çıkarıyor ortaya o sebeple bu kür benim için tam bir destek kuvvet oldu aydınlatıcı bakım toniğine kıyasla daha kısa bir süreç içerdiği içinse daha pratik bir çözüm olduğunu da not düşmem gerekli ama uzun vadede yine tonik favorim , etki bazında . 

Cyrene Aha / Bha Daily Exfoliating Cotton Pads
Cyrene aha / Bha Daily Exfoliating Cotton Pads

Tek kullanımlık bu pedleri yalnızca geceleri ve temizlenmiş cildinize uygulayıp buna boyun ve dekolteyi de dahil edebilirsiniz yalnızca göz çevresinden uzak durmak kaydıyla . Durulamadan , serum ve nemlendirici aşamasına terfi edebilirsiniz ki bu noktada tavsiyem ; Cyrene moonlight serum olacak yine . Sabah diliminde güneş koruyucu kullanımına devam etme prensibine sadık kalarak yolunuza devam edebilirsiniz yumuşacık ve aydınlık bir tonla .

Ambalajı açar açmaz pedler çok ıslak olmadığı için kuruma ihtimali olması fikri biraz gerici ve istediğimde tonik gibi ara verme seçeneği olmaması benim için olumsuz etkenler oldu devamlılık adına . Her ne kadar pratik bir sunum olsa bile ped sistemi uygulama esnasında zaman zaman birbirinden ayırırken zorluk yaşatabiliyor miskin bünyeye .

Aha ve Bha oranları ne kadar emin değilim ama aydınlatıcı toniğe ve aha maskesine kıyasla cilde daha nazik bir kullanım verdiği kesin ve aydınlatıcı toniğe oranla güneşten çekincem daha az son bir aylık zaman diliminde sorun yaşamadığımı hesaba katınca .


Bu deneyim günlüğünün sonunda altını çizilen aydınlık , nem balansı sabit ve daha canlı bir bitişten payımı aldığımı rahatça not düşebilirim . Yenilenme döngüsünde ikinci kutuyu bitirirsem sanırım daha doyurucu bir sonucu o zaman mümkün kılabilirdim diye düşünüyorum fakat bu denli kısa soluklu bir kür için 94,50₺ aralığını yüksek bulduğum için yoluma kardeşi olan Aha aydınlatıcı tonik ile devam etmem gerekiyor maalesef ...


Sevgilerimle ^^


14 yorum :

  1. bana uygun olup olmadığını kesin olarak çözemediğim bir üründü sitesinde araştırırken, sayende fikrim oldu sevgili Kermit <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim okuyan gözlere sağlık Duygun ^^

      Sil
  2. Bu pedler çok ilgimi çekiyor, çok da pratikler. İki kür için evet pahalıymış ama bir yılbaşı kampanyası falan olur belki... :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bir indirim yapılırsa tadından yenmez ^^

      Sil
  3. Cyréne ürünleri güzel de o fiyatlar nedir artık... benim bütçemi bir süredir feci aşıyor ve artan fiyatına karşılık ambalajlarında da pek bir özen, gelişme göremiyorum :/ İyi ürünler oldukları kesin; ama yani lüks ürün fiyatı verince insan, lüks görünüm beklentisine de giriyor zira kozmetikle ilgili her şey aslında biraz da görsel :) Güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar güzel özetlemişsin ki sevgili Başak inan eklicek bir şey kalmıyor tüketici olarak söyleyecek umarım bu duruma bir alternatif yaratırlar ^^ Teşekkür ederim öperim :*

      Sil
    2. Ben daha önce kendilerine de özetledim bu görüşümü ama çok uygun bulmadılar :) Araştırarak iyi işler çıkarmak istediklerinin, bunun için çaba gösterdiklerinin ve ürünlerin arkasında ciddi uzmanlık olduğunun farkındayım; ama, yani bakarsan rüştünü ispat etmiş her kozmetik markası da böyle değil mi? :) Sevgiler :)

      Sil
  4. Sayende yeni bir ürün deneme aşkına kapıldım derken fiyatına takıldım.Gerçekten biraz fazlaymış.Aha toniği de çok kısa bir süre tester'dan kullanmıştım.Ona şans verebilirim senin gibi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef Filizcim :( Aha toniğin am boyunu almak için güzel bir zaman dilimi sadece geceleri kullanıp mis gibi tazelenebilirsin ^^

      Sil
  5. Şu yazıda beni ürünü almamaya itecek 2 noktadan biri kullanıma ara veremiyor olmak diğeri de bu ürüne biçilen fiyat! 95lira veriyorsam ürünün kurumasından korkmamam gerek bence, cilt hassasiyetimden her gün değil de haftada 2-3 gün kullanmak istersem karşımda paramı çöpe atma tehlikesi var. Cyrene'i çok beğeniyorum, güzel bir marka fakat yukarıda Başak'ın dediklerine sonuna kadar katılıyorum. Benzer bir ürün olan nip fab pedlerini kullanır, Cyrene'den alacaksam çok daha kullanışlı ve kısıtlamayan bir ürün alırım.
    Sen de umarım sonuna kadar severek kullanırsın Kermycim,
    Öpüyorum!
    Zeynep

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Zeynepcim ^^
      Sonuna geldim sorun yaşamadan neyseki ama aha tonik gibi ara verme lüksüm yoktu paket açılınca pamukların kuruma ihtimaline karşı ki çok da ıslak değiller zaten o noktada vazgeçme aşamasına getiriyor.Toniği örneğin ilk kür sonrası haftada iki üçe indirebiliyor ya da tamamen ara verebiliyorsun birde sıvı formda olduğu için oldukça bereketli elimdeki stokta var neyseki onla devam ederim yoluma :D Cyrene markasından memnun kalmadığım ürün olmadı ama beklentilerimiz hepimizde aynı umarım dikkate alırlar <3

      Sil
  6. Hoş geldin ^^
    Okuyan gözlerine sağlık benden daha iyi takip ediyorsun sırf bu yüzden bir yazımı sana özel yazıcam <3 Totalde bakınca çok karlı olmuyor o sebeple tonik derim kuzum :*

    YanıtlaSil
  7. Aha toniği çok sevmiştim benim için yeniden yeniden alınacaklar arasında. Bu pedleri de Aha tonik referansında okudum ama fiyat engeline takıldım :) Ben de yoluma tonikle devam edeyim :)

    YanıtlaSil
  8. her ne kadar fiyatı gerçekten fazla olsa da ben gözenekleri sıkılaştırma ve cilt problemlerine olan artı katkısından dolayı denemeye karar verdim.

    YanıtlaSil

Renk kattığınız için teşekkür ederim ♥