Perşembe

YsL Babydoll Kiss & Blush

|

HOOLA !


Sonbahar diliminden kış dilimine sert bir geçiş yaparken yazarınızın iflah olmayan yaz aşkı durumu kabullenmeye hazır değil ... Renkli ama buz gibi bir günün dinginliğine kapılmış bünyemi arşivi karıştırırken bulunca arşivi biraz daha beslemek için bahane bulmuş oldum . Geçtiğimiz baharda vedalaşılan "Rapunzel" sıfatı yerini kazıtılmış Alican'a bırakmış ki durumu yine renkli kozmetikle toparlamış olan karelerin oluşturduğu hikayeyi konuk alalım 😁

Bazı zaman dilimleri var ki güzellik rutini bile eziyet geliyor . Elzem durumlarda pratik sunumlara sığınıyorum , işte onlardan biri olan : YSL Babydoll Kiss & Blush allık zaafıma katkıda bulunurken aynı zamanda ruj olarak kullanılabildiği için en gözde parçalarımdan biri .

Yves Saint Laurent klasiği olan şık altın dokulu ambalajı ilk bakışta algıda oje çağrışımı yapsa da içinde saklı olan sünger aplikatörü ile asıl misyonunu ortaya çıkıyor . Ambalajı kullanım ve taşınabilirlik açısından oldukça kullanışlı . 12 farklı renk seçeneği ile her tene hitap edebilecek canlı ve albenili bir skaladan oluşuyor . Likit krem arasındaki dokusu bence tam kararında ve uygulamayı kolaylaştırıyor .



Elimdeki renklerin ağırlığına tezat yumuşacık bir gül kurusu olan 3 numarayı seçmiştim kendime . İnce yapısına inat tek katta dudakları örtüyor . Yumuşak ve geniş uçlu aplikatörü ile uygulama aşaması kolay fakat kalıcılık konusunda dudaklarda çok başarılı olduğunu söyleyemem . Verdiği mat ama canlı bitişin hatırına daha fazla sitem etmiyim yine de ^^

Yanaklarda ise ; üç nokta halinde bekletmeden parmaklarımla yayıyorum . Benefit Benetint tadında tatlı bir utangaç efekti veriyor ki üzerini isterseniz biraz daha uygulama yapabilirsiniz . Fondötenli ya da onsuz kalıcılığından memnun kaldım bu şekilde . Uygulama tercihim : Dudaklarda yoğun yanaklarda doğal ten görünümü yakalamak adına hafif bir uygulama oluyor .

Ysl babydoll kiss & blush fiyatSeverek kullanıyorum fakat bütçe ayırmaya değer mi derseniz ...
Bence olmazsa olmaz değil,eksileri hesaba katılınca aynı görevi üstlenebilecek muadiller bulmanız mümkün ya da onun yerine Chanel ya da Burbery krem allık almak çok daha avantajlı bir yatırım olur . Aldığım dönem 120 TL idi fakat şu an 150 Tl civarı olsa gerek . Sephora , Boyner gibi zincirlerde bulabilirsiniz . Markadan vazgeçmeyeceğim asıl bir favori sorarsanız ; Ysl Touche Eclat fondöten derim . Üzerine tıklayarak detayları okuyabilirsiniz .

Sevgilerimle 💋


















7 yorum :

  1. Güle güle kullan canım. Saçların da çok güzel olmuş ♥

    YanıtlaSil
  2. Ben de almayı bayaca bir düşünüp, sürekli kararsız kalıp en sonunda da almamıştım. Kullanamam gibi gelmişti nedense...
    Bu arada fotoğraflar şahane, adeta enerji veriyor Kermy :)
    Güle güle kullan, sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim <3
      Almamakla bir kayıpta değilsin inan severek kullanıyorum ama olmazsa olmaz da değil hani ^^

      Sil
  3. Ya o ilk fotoğraf ne tatlı!!! Fakat saçlarını kestirdiğini görünce şok oldum resmen!!!! Kısa saç çok enerjik durmuş ve yakışmış; ama, nasıl kıydın Kermyyyyy?????

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sensin tatlı <3
      Toplu bir kıyış yaptık kardeşimle birlikte değişikliğe ihtiyacımız vardı kötü bir dönemdeydik geride kaldı çok şükür . Şimdi bu kadar kısa değil yaklaşık 5 ay sürekli Rihanna traşı yaptırıp şimdi uzama aşamasına bıraktık gitti :D

      Sil
  4. Kermycim fotoğraflara bayıldım yazının starı onlar olmuş bence ^_^ Kiss n Blush'ın rengine de bayıldım ama katılıyorum, Burberry Chanel gibi alternatifler varken o fiyata değmez. Güzel bir indirimde ise neden olmasın diyorum :) Çünkü makyaj bağımlılığı bunu gerektirir :D
    Güle güle kullan güzel enerjinle,
    Öperim!
    Zeynep

    YanıtlaSil

Renk kattığınız için teşekkür ederim ♥